וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: ראשון לציון גברה על נס ציונה, אילת ניצחה את מכבי חיפה בחוץ

הקבוצה של גודס ניצלה רבע רביעי מצוין כדי לנצח 74:79 בדרבי הכתומות, שיא קריירה לנועם אביבי (22). הדרומיים גברו 81:85 על הירוקים

שחקן מכבי ראשון לציון נועם אביבי מול שחקן עירוני נס ציונה טל דן. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
איש המשחק של ראשון לציון. נועם אביבי/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

משחקי המחזור השמיני בליגת העל נמשכו הערב (שני). הפועל אילת התאוששה מהתבוסה הביתי להפועל ירושלים והשיגה ניצחון חוץ קשה, 81:85 על מכבי חיפה. מכבי ראשון לציון עלתה למאזן חיובי בליגה לאחר שניצחה בדרבי הפרדסים 74:79 את עירוני נס ציונה.

seperator

מכבי ראשון לציון - עירוני נס ציונה 74:79

מכבי ראשון לציון מחברת לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים לאחר שגברה 74:79 על עירוני נס ציונה בבית מכבי. הקבוצה של גיא גודס פתחה רע מבחינה התקפית ונקלעה כבר לפיגור דו ספרתי במהלך הרבע השני, אך ידעה לחזור בזכות רבע רביעי אותו ניצחה 22:32 ועלתה למאזן חיובי של ארבעה ניצחונות אל מול שלושה הפסדים.

נועם אביבי הצעיר היה האיש של גיא גודס כשקלע 22 נקודות (שיא קריירה) להן הוסיף 10 ריבאונדים, וחיפה על משחק התקפי לא טוב בשלושת הרבעים הראשונים מצד הזרים של המארחת. בריאן אנגולה מנגד רשם בכורה מוצלחת אצל הקבוצה של גרינברג, אך זה לא עזר לנס ציונה, שסופרת כבר שישה הפסדים העונה אל מול ניצחון בודד.

קלעו לראשון לציון: נועם אביבי 22 נקודות ו-10 ריבאונדים, טריי לואיס 18, אייזאה טיילור 13 ו-5 ריב', נועם דוברת 11, אקיל מיצ'ל 6 ו-8 ריב', דריל מונרו 4 ו-5 ריב', נמרוד טישמן 3, גולן גוט 2.

קלעו לנס ציונה: קוואן צ'יטהאם 18 ו-9 ריב', בריאן אנגולה 17 ו-9 ריב', פטריק מילר וטל דן (6 ריב') 11 כ"א, ג'רום מיינסי 8, אור קורנליוס 4, עמית עבו 3, רביב לימונד 2.

על אף שליטה מסויימת של המארחת בפתיחה, אך קבוצה לא הצליחה לפתוח פער על יריבתה. שחקני שתי הקבוצות התקשו להיכנס לעניינים והחטיאו זריקות חופשיות ואף לייאפים פשוטים. נועם דוברת עלה מהספסל של גודס והכניס מעט אנרגיות במשחק של המארחת, ושלשה שלו בסיום הרבע הראשון הורידה את ראשון לציון ביתרון 10:16 לקראת הרבע השני. נס ציונה פתחה טוב יותר את הרבע השני והצליחה להשוות ל-21:21 לאחר שלוש דקות. נקודות מתחת לסל של נועם אביבי קטעו ריצת 0:9 של האורחת. נס ציונה לא הצליחה לברוח מעבר והפסקה הוליכה האורחת 29:33.

המארחת המשיכה להחטיא זריקות פנויות ונס ציונה טסה ל-29:42 תוך 2.5 דקות. אייזאה טיילור קלע סל שדה ראשון לזכות הקבוצה של גודס, 4:11 מפתיחת הרבע. נועם אביבי הוריד ל-44:38 בלבד, וגרינברג הזעיק פסק זמן. בסיום הרבע השלישי הוליכה האורחת 47:52. המארחת שקלעה ארבע שלשות בשלושת הרבעים הקודמים התחילה את הרבע המכריע עם שלוש שלשות וקבעה מהפך - 57:58 למארחת לאחר שתי דקות בתוך הרבע הרביעי. ראשון לציון הלכה והשתלטה על המשחק ככל שהרבע הרביעי התקדם ובסיום רשמה ניצחון שני ברציפות, 74:79 על עירוני נס ציונה.

עוד בוואלה! ספורט

"רוצים להישאר בחיים": הפועל חולון במשחק גורלי במינסק

לכתבה המלאה
שחקני הפועל אילת. דני מרון
הפועל אילת חזרה עם ניצחון מרוממה/דני מרון

מכבי חיפה - הפועל אילת 85:81

משחק רב תהפוכות קיבלנו הערב ברוממה, שבסיומו הפועל אילת השיגה ניצחון דרמטי 81:85 על מכבי חיפה. האורחת הוליכה במרבית שלבי המשחק, וצעדה כבר ביתרון בן 15 נקודות במהלך הרבע השלישי, אך אבי בן שימול ומייקל בריסקר הנהדרים לא ויתרו והחזירו את הירוקים למשחק ואף העלו את קבוצתם ליתרון.

במצב של 77:81 לזכות הירוקים, קלעו כוכבי המשחק של אילת קייסי פראתר וג'ו רגלנד שתי שלשות שהעבירו את היתרון לדרומיים. חטיפה גדולה של צוף בן משה מדונטה סמית' 29 שניות לסיום הציבו את הקבוצה של בית הלחמי בעמדה מצויינת, ואילת חוזרת לנצח בליגת העל לאחר התבוסה הביתית להפועל ירושלים. מכבי חיפה נראתה טוב יותר מאשר בתבוסה לחולון, אך היא עדיין בתחתית עם ניצחון בודד.

קלעו למכבי חיפה: אבי בן שימול (8 אסיסטים) ומייקל בריסקר 21 נקודות כ"א, דונטה סמית' (9 ריב' ו-7 אס') 16, ריגוברטו מנדוסה ורומן סורקין (5 ריב') 7 כ"א, דבון ג'פרסון 5 ו-8 ריב', אלכס צ'וברביץ' 4 ו-9 ריב'.

קלעו להפועל אילת: קייסי פראתר (9 ריב', 5 אס' ו-5 חט') 26, ג'ו רגלנד (8 אס', 7 ריב') 21, ג'וש ניבו 14 ו-16 ריב', יהונתן שולדברנד 12, רועי הובר 7, בן קרטר וצוף בן משה 2 כ"א, מירון רוינה 1.

האורחים פתחו טוב ועלו ל-0:5 מהיר. הירוקים לא נבהלו, רצו 0:8 ועלו ליתרון. ג'ו רגלנד היה האיש של אילת ברבע הראשון, בעוד אבי בן שימול בלט בשורות החיפאים. חדירה מוצלחת עם סיומת טובה של דונטה סמית' הורידה את המארחת בפיגור 20:19 לקראת הרבע השני. אבי בן שימול העלה את מאזן הנקודות האישי שלו לדו ספרתי והעביר את היתרון למארחת, כשבצד השני דאנק מפלצתי של פראתר החזיר את הנדנדה לצד של אילת. ג'ו רגלנד וקייסי פראתר הריצו את האורחת ליתרון דו ספרתי, אך מייקל בריסקר נכנס לעניינים ועזר לקבוצתו לרדת להפסקה בפיגור נקודה בלבד. 37:38 להפועל אילת במחצית.

ריצת 2:14 של האורחת בתחילת הרבע השלישי הציבה את אילת שוב ביתרון דו ספרתי, 50:65, ארבע דקות לסיום הרבע. עם זאת, שוב לא הצליחה הקבוצה של בית הלחמי להחזיק ביתרון יותר מידי זמן, והירוקים רצו 0:11 והורידה למינוס ארבע בלבד. 61:65 בלבד להפועל אילת לקראת הרבע המכריע. האורחת עלתה ליתרון בן שש נקודות בפתיחת הרבע, אך אבי בן שימול הענק שוב היה שם בשביל קבוצתו וקבע 74:74. ג'פרסון העלה את הירוקים ליתרון ראשון מאז הרבע הראשון, אך מי אם לא יהונתן שולדברנד קלע שלשה שהחזירה את היתרון לאילת. מכבי חיפה כבר הולידה 77:81 כשתי דקות לסיום, אך 8 נקודות רצופות של אילת וחטיפה גדולה של צוף בן משה מדונטה סמית' קבעה 81:85 להפועל אילת בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully