וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לחיזוק מפתיע? טיילור רוצ'סטי במגעים עם הפועל חולון

12.12.2020 / 20:53

הרכז, שמחזיק באזרחות ישראלית, נחתך השבוע מהכוכב האדום בלגרד, ועשוי למלא את מקומו של יוגב אוחיון הפצוע. האם יחזור בגיל 35 לקדנציה שנייה בליגת העל?

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

הפועל חולון מחקה הערב (שבת) את מאזנה השלילי בליגת העל, לאחר שניצחה 86:89 בבאר שבע, וייתכן שבקרוב תקבל חיזוק משמעותי: הנהלת הקבוצה מנהלת משא ומתן עם טיילור רוצ'סטי.

לאור הסיבוך בפציעתו של יוגב אוחיון, שיושבת למשך חודש נוסף לפחות, פנו הסגולים לרכז המתאזרח, שנחתך השבוע מהכוכב האדום בלגרד, ומקווים להגיע עימו לסיכום מהיר ומפתיע.

השבתתם של שניים מהישראלים המובילים ברוטציה, אוחיון וריצ'רד האוול, הציבה את המאמן סטפנוס דדאס בפני סיטואציה בעייתית במשחקים האחרונים: כדי לא להותיר את הקו הקדמי דליל וחשוף, הוא רשם את מקסים דה זאו והותיר את הרכז האמריקני טיירוס מגי מחוץ לסגל. כעת, אם וכאשר רוצ'סטי יצטרף, תיהנה הקבוצה מאיזון טוב יותר.

שחקן הכוכב האדום בלגרד טיילר רוצ'סטי מול שחקן מכבי תל אביב ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
רק בשבוע שעבר היה בתל אביב. טיילור רוצ'סטי במשחק היורוליג האחרון שלו/דני מרון

רוצ'סטי (35, 1.86) הוכתר ב-2015 למלך הסלים של היורוליג, לאחר שקלע 18.9 נקודות למשחק במדי ניז'ני נובגורוד. באותו קיץ הגיע למכבי תל אביב והודח עמה בשלב הראשון של המפעל. הוא המשיך ממנה ללוקומוטיב קובאן ולכוכב האדום, ואחרי שנה אחת בסין, חזר אשתקד לאירופה ושיחק באולימפיאקוס.

את העונה הנוכחית פתח בקדנציה שנייה בבלגרד, אבל היה רק הרכז השלישי ברוטציה (אחרי קורי וולדן ולנגסטון הול). רוצ'סטי תרם 3.9 נקודות ושני אסיסטים ב-11:16 דקות למשחק ביורוליג.

במהלך סוף השבוע הוזכר שמו של רוצ'סטי בתקשורת הספרדית כמועמד לאוניקאחה מלאגה, שספגה מכה קשה עם פציעתו של גל מקל, אך היא בחרה לבסוף בפרנקי פרארי. היה דיווח בנוגע אליו גם בהקשר של ריאל בטיס, שבה משחק אקס הפועל ירושלים ג'יימס פלדין, אולם נטען גם כי הפערים בין הצדדים גבוהים.

עוד בוואלה!

לויד מתגעגע לשמחון, אובריאנט אומר "סבבה", וולדן מוסר ד"ש לאוהדי חולון

לכתבה המלאה
טיילור רוצ'סטי מכבי תל אביב. קובי אליהו
רוצ'סטי בקדנציה הקודמת בישראל, במשחק חוץ בחולון/קובי אליהו

בריאיון שהעניק בשבוע שעבר לוואלה! ספורט, יחד עם שלושה מחבריו האקס-ישראלים בכוכב האדום, סיפר רוצ'סטי כי "יש לי זיכרונות נהדרים מהתקופה שלי בתל אביב, ואני רוצה להודות לאנשים שהפכו אותה למיוחדת. אני מת על העיר הזה, ויש כל כך הרבה מקומות שהייתי רוצה ללכת אליהם אם לא היינו נדרשים להישאר בבידוד. אבל מעל לכל, אני אוהב את האנשים בתל אביב, והייתי שמח לבקר כמה חברים שהכרתי בימיי במכבי".

חולון תמריא מחר לבלארוס, לקראת המפגש הגורלי עם צמוקי מינסק בליגת האלופות. שתי הקבוצות נאבקות על הכרטיס לשמינית הגמר, והישראלים (מאזן 2:1) חייבים לנצח את יריבתם (1:2) כדי להישאר בתמונת העלייה. לפני היציאה לפגרת הנבחרות, מינסק ניצחה בארץ 69:79.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully