וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבר בכף היד לגל מקל, יושבת למשך חודש וחצי לפחות

10.12.2020 / 1:05

קפטן נבחרת ישראל חזר לשחק ביורוקאפ אחרי חודשיים, אבל נפצע כבר בדקה הראשונה במשחקה של מלאגה. גם שני הרכזים הנוספים בקבוצה אינם כשירים

שחקני נבחרת ישראל חוגגים העפלה ליורובאסקט/אתר איגוד הכדורסל ibasketball.co.il

אחרי ההופעות המוצלחות בנבחרת ישראל, גל מקל חזר הערב (רביעי) עם אוניקאחה מלאגה ליורוקאפ, ושוב סבל מחוסר מזל משווע. במשחקו הראשון במפעל האירופי אחרי חודשיים נפצע הרכז, ומתברר שהוא סובל משבר בכף ידו.

מקל ספג מכה חזקה כבר בדקה הראשונה למשחק, אך נשאר על המגרש במשך ארבע דקות ו-57 שניות, ואף הספיק לקלוע שלשה, לפני שירד לספסל ולא חזר. בשלב זה הוא לא יזדקק לגבס, אבל יושבת מפעילות לחודש וחצי לכל הפחות.

גל מקל במדי מלאגה. מתוך האתר הרשמי של מלאגה, אתר רשמי
דווקא כשנותר הרכז הבריא היחיד בסגל. גל מקל במדי מלאגה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של מלאגה

במשחק עצמו ניצחה מלאגה בברשיה 79:83 והבטיחה את המקום הראשון בבית ב' ביורוקאפ, מחזור אחד לפני סיומו. פציעתו של מקל מכניסה את האנדלוסים לצרות, מכיוון שהוא היה הרכז היחיד שנותר כשיר, לאחר פציעותיהם של חיימה פרננדס ואלברטו דיאס. 

בהיעדרם של השלושה שימש דאריו בריסואלה כמנהל המשחק, וסיים עם 20 נקודות וחמישה אסיסטים. ביום ראשון תתארח אוניקאחה אצל ריאל מדריד במסגרת הליגה הספרדית. 

מאמנו לשעבר של מקל, סשה ג'ורג'ביץ', המשיך בשבוע הסוער שלו בווירטוס בולוניה. אחרי שפוטר מתפקידו והוחזר אליו, הוא הצעיד את הקבוצה האיטלקית לניצחון חוץ במונאקו 68:74, לא לפני ששחקניו מחקו פיגור בן 19 נקודות (40:21).

  • עוד באותו נושא:
  • גל מקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully