וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "כנראה שנאמן את בני יהודה עד סוף העונה"

מנכ"ל הכתומים הודה שייתכן שיישאר בתפקיד אחרי ההפסד לחדרה: "לא זוכר משחק חלש כל כך". מימר: "לא פחות טובים מ-10 קבוצות בליגה"

תקציר ה-0:3 של הפועל חדרה על בני יהודה/ספורט1

הפועל חדרה רשמה הערב (שבת) ניצחון שני העונה עם 0:3 מול בני יהודה נטולת המאמן. שרון מימר, שהיה בסכנת פיטורים במקרה של הפסד, נשם לרווחה בסיום, בעוד בבני יהודה צריכים לדאוג מאוד.

מאמן הפועל חדרה, שרון מימר, עם שובל גוזלן. שלומי גבאי
מימר מרוצה/שלומי גבאי

מנכ"ל בני יהודה כפיר אדרי, שמשמש גם כמאמן, אמר: "אני חושב שאי אפשר להסביר את מה שקרה פה היום. גם כששחקן אני לא זוכר משחק כזה חלש. אני חשוב שהיום עשינו את כל הטעויות האפשריות שיש בכדורגל, חילקנו מתנות. בנס התוצאה לא הייתה גבוהה יותר. לא חושב שהייתה טעות בבחירת ההרכב, הטעויות לא נעשו בגלל השיטה השחקנים עשו טעויות שאסור שיקרו בקבוצת כדורגל".

על עמדת המאמן בבני יהודה: "אני חושב שצריך להפסיק עם השאלה הזו, אני חושב שצריך לעשות את מה שהכי נכון לבני יהודה. אם צריך שאני אשאר עד סוף העונה, אז אני אהיה עד סוף העונה. אם זה מה שברק אברמוב יחליט, אז זה מה שיהיה. אנחנו כאן, ואנחנו כנראה נהיה כאן עד הסוף. אני בטוח שהקבוצה תיראה הרבה יותר טוב".

מאמן הפועל חדרה שרון מימר: "היינו עם חבל על הצוואר ונכנסנו למוד של הישרדות ומגיע לשחקנים כל הכבוד על מה שהם הביאו. יש פה קבוצה טובה, בנינו פה קבוצה איכותית שיכולה לשחק כדורגל טוב. כל השיבושים שעברנו פגעו בנו ולקחו אותנו לתוצאות לא טובות שפגעו לנו בביטחון. לא קל לעבוד בלחץ, אבל השקט של המועדון והאנרגיות של המועדון עזרו לנו לחזור לעצמנו. אנחנו צריכים לתת ולעשות את כל מה שאנחנו יודעים. אנחנו לא צריכים להיות קבוצת תחתית, אלא אמצע ומעלה, אנחנו לא פחות טובים מעשר קבוצות בליגה.

"ביום רביעי יש לנו משחק מול באר שבע ובשבת נגד אשדוד, לא קל לעבור את הדברים האלה, אנחנו עושים רוטציה. אנחנו צריכים להשתמש בכולם כדי לעמוד בעומס הזה. יש לנו חמישה משחקים בשבועיים. היום אני שנה במועדון, נקשרתי אל המועדון ויש פה אנשים חמים עם נתינה מקסימלית. ידעתי שאם נפסיד היום יש מצב שאסיים את דרכי. חשוב לי שנמשיך בדרך הזו ונסיים את העונה הזו כמו שצריך".

מאמן בני יהודה, כפיר אדרי. שלומי גבאי
יישאר בתפקיד עד סוף העונה?/שלומי גבאי

חלוץ חדרה שובל גוזלן: "אני חושב שאחרי עונה לא פשוטה ואחרי פציעה קשה, שהשביתה אותי לחצי שנה חזרתי להרכב, בתקופה קשה מאוד. לקחנו את הלחץ למקום טוב והתפוצצנו היום וצריך לקחת את זה קדימה. חבל על איך שנראינו כי יש חומר שחקנים מאוד טוב, אבל מקווה שעכשיו יהיה יותר טוב". על הבצורת: "כחלוץ התפקיד שלי זה להבקיע שערים, אבל אם תיכנס למרה שחורה ולבאסה זה יעשה רע. עשיתי שיחות עם המשפחה ויצאתי מזה. שחקנים בנויים מלחץ והשתחרר הרבה לחץ היום".

גלעד אברמוב: "לא צריך יותר מזה, רק שנמשיך כך בכל משחק והכול יהיה טוב. באנו מוכנים למשחק, המאמנים הכינו אותנו טוב וידענו איך הם ישחקו. בעזרת השם אני אשחק מעכשיו כל משחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully