וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תורג'מן בסכנת פיטורים, בן שמעון הראה לשחקני אשדוד סרטון של קטורזה

מאמן מ.ס. אשדוד היה מרוצה אחרי ה-0:1 על כפר סבא וסיפר על הסרטון. המתיחות בין תורג'מן לכפר סבא בשיאה: האימון בוטל על ידי המועדון, יצחק שום יקבל החלטה לגבי המאמן בראשון

תקציר ה-0:1 של מ.ס. אשדוד על הפועל כפר סבא/ספורט1

אנחת רווחה וחגיגה גדולה במ.ס. אשדוד היום (שבת) אחרי הצהריים לאחר שניצחה 0:1 את הפועל כפר סבא, במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל. רן בן שמעון התחבק בסיום עם הצוות שלו ונראה שהוא נושם לרווחה אחרי מתח רב בו היה.

הכובש מוסא בגאיוקו נפצע בקרסול לקראת הסיום ופונה אל בית החולים. נקבעה לו בדיקה וצילום. הבלם ננאד צבטקוביץ' נפגע בברך ושיחק עם הכאב במשך דקות רבות במחצית השנייה. באשדוד יש הערכה גדולה כלפי צמד הזרים שהמשיכו לשחק למרות הפציעות.

אם באשדוד יש שמחה רבה, הרי שבכפר סבא המצב שונה לחלוטין. עמיר תורג'מן עשוי לסיים את תפקידו. מאמן הירוקים סופג ביקורות מהבעלים יצחק שום וההנהלה כבר תקופה ארוכה ובשבועיים האחרונים המתיחות בשיאה. אימון הקבוצה שתוכנן לראשון בוטל וההחלטה לגבי המאמן תתקבל מחר.

עמיר תורג'מן, מאמן הפועל כפר סבא. קובי אליהו
עלול לסיים את תפקידו. תורג'מן/קובי אליהו

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר אחרי המשחק: "אני תמיד מרוצה מניצחונות. התחלנו את המשחק מצוין - זה משחק שחששתי ממנו מאוד והיה ברור שיהיה קשה. באנו אחרי ניצחון גדול על מכבי תל אביב, המעברים האלה לא קלים. היה לי קשה למצוא את המילים המתאימות לדבר עם השחקנים בתחילת השבוע והראיתי להם סרטון של ישראל קטורזה, שהיה התמצית של מה שרציתי. בסרטון הוא אמר לשחקנים שתמיד אשדוד הייתה מנצחת קבוצות הגדולות - השאלה מה היא עשתה אחרי זה. המשחק הקשה הוא לא נגד הקבוצה הגדולה, אלא זה שבא אחרי ניצחון על אחת כזו".

בן שמעון הוסיף: "השחקנים הגיעו מאוד מרוכזים ומוכנים. הייתה ירידה במהלך המשחק, לא היינו מספיק חדים בהתקפות המעבר, אבל בסך הכול אני מרוצה. לא בכל משחק נצליח לתת תצוגות גדולות, לפעמים צריך לקחת את הנקודות. הקבוצה עוברת שינוי, ננצח השנה הרבה בחוץ, יש לנו סגל טוב. אנחנו מאוד מרוצים מאיך שהקבוצה מתקדמת. יש לי שאיפות מאוד גבוהות לאשדוד, אבל אני משאיר אותן אצלי בראש כרגע".

מאמן כפר סבא עמיר תורג'מן אמר: "20-25 דקות לא היינו במשחק. לאט לאט נכנסנו למשחק, אבל היה קשה מאוד לחזור. לא היינו בעניינים מספיק בהתקפה, לא היינו מספיק טובים. הזרים על הספסל? הכול שאלה של גישה. מי שאני לא חושב שניגש למשחק מבחינת השקעה ביום-יומיים לפני המשחק, מבחינתי לא יכול לפתוח בהרכב".

"אני עושה את העבודה שלי. כדורגל הוא נזיל, דברים משתנים משבוע לשבוע. היה לנו משחק גדול נגד מכבי חיפה ואחר כך באנו ובסופו של דבר לא הצלחנו לנצח במשחקים הבאים. בכדורגל יש מומנטומים, חלקם טובים וחלקם פחות. לפעמים יש ימים פחות טובים והיום היה כזה. העבודה שלי היא לקדם את הקבוצה וזה מה שאני מנסה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully