וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסטון מעודדת: ג'ון וול ודמרקוס קאזינס הצטיינו בהכנה, ושלחו מסר לג'יימס הארדן

הרוקטס ראו את שני האולסטארים לשעבר פותחים היטב את קדם העונה ב-104:125 על שיקגו, וול על הארדן: "הראינו לאיזה כיוון הקבוצה הולכת". הלייקרס, בלי דייויס ולברון, גברו על הקליפרס

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

ג'ון וול הבטיח שהוא יחזור העונה בכל הכוח וישוב להציג את יכולת השיא שלו, אחרי שנעדר כמעט שנתיים מהליגה בגלל פציעה. הלילה (בין שישי לשבת) הוא ערך את הבכורה שלו במדי יוסטון, אחרי הטרייד המתוקשר, והראה שהוא אכן נחוש וחד. וול סיים עם 13 נקודות ב-6 מ-10 מהשדה, הוסיף 9 אסיסטים, 5 ריבאונדים ו-2 חטיפות, והוליך את הרוקטס לניצחון 104:125 על שיקגו. אולסטאר נוסף שמרמז על קאמבק אפשרי הוא דמרקוס קאזינס, שחתם ביוסטון על חוזה מינימום לשחקן ותק, והלילה הצליח לקלוע 14 נקודות (5 מ-7) והוסיף 5 ריבאונדים ו-2 חסימות ב-15 דקות.

"אנחנו הולכים עם השניים האלה צעד אחר צעד", אמר מאמן יוסטון החדש סטפן סיילאס, "לא ידענו מה לצפות מהם, והלילה שניהם נראו טוב מאוד. נקווה שזה משהו שאפשר לבנות עליו, אבל אנחנו הולכים עם זה צעד אחרי צעד". וול סיפר על ההתרגשות שלו: "פשוט ידעתי שאני חוזר. אני יודע כמה עבודה השקעתי בשנתיים האחרונות. זה היה רגע סוריאליסטי עבורי, לרות שזה רק קדם עונה". קאזינס סיגם: "בנאדם, זאת הרגשה מגניבה. היה לי פלאשבקים לימי הקולג' כשהייתי צופה בהצגות של ג'ון, אני מאושר לשחק לצד מי שאני מחשיב כאחי".

הרוקטס שיחקו בלי הארדן, שנשאר להתאמן לצד פי ג'יי טאקר ביוסטון. "יש לנו קבוצה טובה, ללא קשר לנסיבות ולדברים שקורים מסביב", אמר קאזינס, שנשאל על היעדרו של הארדן: "זו הייתה הופעה טובה שלנו לכל מי שצפה, ולכל מי שמתעניין. אנחנו לא סתם 'מתגלגלים' כי כמה שחקנים חסרים. נקווה שיחזרו אלינו, ונמשיך להשתפר כקבוצה". גם וול נשאל על חסרונו של הארדן ואמר: "מקווה שהמשחק הערב לו באיזה כיוון אנחנו, ואיזה סוג של קבוצה נוכל להיות".

עוד בוואלה!

אבדיה צפוי לדקות משמעותיות במשחק ההכנה הראשון של וושינגטון: "הוא קולט מהר"

לכתבה המלאה
דניס שרודר לוס אנג'לס לייקרס. Kyusung Gong, AP
בכורה. שרודר/AP, Kyusung Gong
מונטרזל הארל לוס אנג'לס לייקרס. Kyusung Gong, AP
תתרגלו. הארל/AP, Kyusung Gong

הלייקרס, עדיין בלי לברון ג'יימס ואנתוני דייויס אבל עם מונטרזל הארל ודניס שרודר, גברו 81:87 על לוס אנג'לס קליפרס, ששיתפו 18 שחקנים. קוואי לאונרד שיחק 13 דקות וקלע 3 נקודות, פול ג'ורג' סיים עם 10 נקודות.

תוצאות נוספות:
ניו יורק - דטרויט 84:90
אורלנדו - אטלנטה 112:116
פורטלנד - סקרמנטו 102:127 (21 נקודות לכרמלו אנתוני, כולל 3 מ-3 מהשלוש)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully