וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בתקרית: סיבאספור "ננטשה" בנתב"ג, ראשיה ושחקניה זעמו ומחו

הקבוצה הטורקית עוכבה בשדה התעופה אחרי ההפסד למכבי תל אביב וטענה: "הרשויות עשו הכול כדי להקשות עלינו". עוזר המאמן: "פספוס היסטורי"

צפו בניצחון של מכבי תל אביב 0:1 על סיבאספור ששלח אותה לשלב הבא בליגה האירופית/ספורט 1

תקרית חריגה אירעה הלילה (בין חמישי לשישי) בנמל התעופה בן גוריון, כשאנשי ושחקני סיבאספור עוכבו במשך דקות ארוכות בדרך חזרה לטורקיה אחרי ההפסד 1:0 למכבי תל אביב, שבגינו פספסו הזדמנות לעלות לשלב 32 הגדולות בליגה האירופית.

הטורקים הופתעו מהעיכוב, הפנו אצבע מאשימה כלפי הרשויות בישראל, ובחשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה כתבו: "המשלחת שלנו ננטשה בשדה התעופה בדרכה חזרה לטורקיה. הרשויות בישראל מערימות עלינו כל מיני קשיים, וטוענות כי עמדות הבידוק ומעברי הדרכונים סגורות ומערכות בקרה נוספות מושבתות".

בתיעוד שפרסמה הקבוצה מנתב"ג, נראים ראשי הקבוצה כולל הנשיא מצ'נון אוטיקמאז מטיחים האשמות בדיילי הקבלה ובקציני הבטיחות במקום, כשהשחקנים מצטרפים אליהם במחאה, מוחאים כפיים וקוראים "בראבו" בהתרסה.

סיבאספור תייגה בציוץ גם את חשבון הטוויטר הרשמי של נשיא טורקיה רג'יפ טייפ ארדואן, והתקשורת המקומית התייחסה למקרה בהרחבה, כשהיא מגדירה אותו כ"תקרית דיפלומטית", למרות ההסברים שקיבלו בנתב"ג על הבעיות הטכניות הבלתי מתוכננות שהתגלו.

צפו בתיעוד של סיבאספור משדה התעופה

עם או בלי קשר לתקרית המשונה, סיבאספור חזרה לטורקיה בתחושות קשות. ההפסד אמש היה בעל משמעות כפולה ומכופלת עבור הכדורגל המקומי: בעקבותיו, אפסו הסיכויים שהליגה הטורקית תקבל ניקוד גבוה מספיק במפעלים האירופיים כדי לשלוח את האלופה ישירות לשלב הבתים של ליגת האלופות בעונה הבאה.

לסיבאס היו נסיבות מקלות בהתחשב בסגל החסר שהעמידה בשל התפרצות קורונה, אבל האכזבה בסיום היתה גדולה מאוד. עוזר המאמן בולנט אולבאיראק, שעמד על הקווים במקומו של המאמן הראשי ריז'ה צ'לימבאי שאף הוא נדבק בקורונה, הודה: "פספסנו הזדמנות היסטורית. רצינו להרוויח נקודות עבור הכדורגל הטורקי, ורצינו לקבוע הישג היסטורי לסיבאס. לכן אנחנו מאוד מאוד מאוכזבים. מצד שני, אני יודע שכל השחקנים נתנו כל מה שיש להם. היה להם רצון גדול מאוד לנצח, אבל לצערי היכולת לא הייתה מספיק טובה. שתי הקבוצות כמעט לא ייצרו מצבים. מכבי תל אביב כבשה בבעיטה המסוכנת היחידה שלה לשער, ולפני כן אנחנו כמעט כבשנו. היינו חסרי מזל, כמו בלא מעט מקרים בליגה האירופית השנה".

הקשר הקאן ארסלן אמר: "עשינו כמיטב יכולתנו, אבל זה לא הספיק. היינו צריכים לכבוש ולכן לקחנו קצת סיכונים בהגנה. לצערי הם כבשו שער ממצב אחד בלבד שהצליחו לייצר".

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב תתחזק בינואר. דוניס: "אין מאמן טוב ממני ביוון ובקפריסין"

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב חוגגים מול סיבאספור. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
ערב ארוך ומתסכל. שחקני סיבאספור מאוכזבים, מכבי תל אביב חוגגת/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

הבלם ג'אנר עוסמנפאשה הוסיף: "הגענו לישראל במטרה לנצח, למרות הסגל החסר. זה היה המשחק האחרון שלנו, ורצינו לתת הכול. לצערי הייתה חסרה לנו חדות בהתקפה, ושוב סבלנו מחוסר מזל. אני חושב שכל כדור שהגיע לרחבה שלנו מול מכבי תל אביב בשני המפגשים, הסתיים בשער. זה חוסר מזל משווע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully