וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס: "להיות לצד הגדולות באירופה זה דבר נהדר עבורנו". גלזר: "חולם על אולד טראפורד"

11.12.2020 / 0:16

מכבי תל אביב חוגג העפלה לשלב הבא בליגה האירופית, דוניס מספר על ההתאוששות ברגע האמת ויודע: "עכשיו ננסה לטפל במצב שלנו בליגה". סבוריט: "חבל שהאוהדים לא פה". גלזר: "לפני שלושה ימים הייתי בדיכאון שיא ועכשיו אנחנו בשמחה אדירה"

צפו בניצחון של מכבי תל אביב 0:1 על סיבאספור ששלח אותה לשלב הבא בליגה האירופית/ספורט 1

חגיגה בצהוב: שער ניצחון יפהפה של אנריק סבוריט (66) שלח הערב (חמישי) את מכבי תל אביב ל-32 האחרונות בליגה האירופית אחרי 0:1 קשה על סיבאספור. האלופה הישראלית שוב לא הרשימה, אבל הצליחה להשלים את המשימה, סיימה את הבית המוקדם עם 11 נקודות והבטיחה מענק שמן. כעת הצהובים מחכים להגרלה ביום שני, עם אפשרות לפגוש קבוצות כמו מנצ'סטר יונייטד, פ.ס.וו איינדהובן של ערן זהבי, שחטאר דונייצק של מנור סולומון או מנצ'סטר יונייטד.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
כמה זה מתוק. מכבי תל אביב חוגגת/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם איתן טיבי. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
על הנסים ועל הנפלאות אשר חוללו המכבים. מתל אביב/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
אייל גולסה שחקן מכבי תל אביב עם פייסל פאז'ר שחקן סיבאספור. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
חג המכבים/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

המאמן המנצח גיורגיס דוניס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים שלי, הם עשו הישג נהדר. לשחק 11 משחקים באירופה - שלושה במוקדמות האלופות, ואחר כך שניים מול זלצבורג, ועוד שישה בשלב הבתים - זה קשה. סיימנו את הבתים עם שלושה ניצחונות, שני תיקו, עלינו שלב, ואני חושב שייצגנו את המועדון שלנו בכבוד באירופה. להיות בחודש פבואר לצד המועדונים הגדולים באירופה זה דבר נהדר עבורנו, ועכשיו ננסה לטפל במצב שלנו בליגה".

על ההתאוששות מהמשחק מול אשדוד: "כדורגל לפעמים זה דבר מוזר. בלי אוהדים זה קשה, לשחק כל שלושה ימים, למצוא אנרגיות. אנחנו חייבים לקבל את זה, אבל חייבים להשתפר, ללמוד מהטעויות, להבין איפה עשינו טעויות.

"יש לנו שחקנים טובים, איכותיים, והייתה לנו תוצאה רעה מול אשדוד, וכשהמטרה הגדולה מולנו - היינו חייבים לחתוך את זה. עלינו נחושים, לא נתנו הזדמנויות ליריבה, ואנחנו מאושרים מהתוצאה".

על התגובות שלו אחרי ההפסד בליגה: "יש לי ניסיון. לפעמים קורים דברים בגלל הרגשות. הייתי מאוכזב אחרי אשדוד, כי קיבלנו שלושה שערים אחרי שהיריבה עשתה חמש התקפות. אבל אני חושב על הצעד הבא. לא חושב להיכנע. אתה חייב למצוא את הכוח להיעמד ולחזור. חייבים לעבוד קשה, ולהתכונן לשלב הבא".

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: מכבי תל אביב עלתה לשלב 32 הגדולות

לכתבה המלאה
אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
בום. סבוריט/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

כובש השער אנריק סבוריט: "אני שמח מאוד. רק עכשיו אני מרגיש קצת רע כי עם האוהדים היה הרבה יותר כיף במצב הזה, אבל זה המצב וכולם שמחים כי עמדנו במטרה, רצינו לעלות". על בנו: "הוא לא יודע, אבל בעתיד הוא בטוח ישמח". על היריבה בשלב הבא: "שיחקנו היום נגד קבוצה חזקה וגם נגד ויאריאל וקרבאח. זו הליגה האירופית ונכין את עצמנו בצורה הטובה ביותר, לא משנה מי היריבה. אנחנו צריכים לשפר את התוצאות בליגה כי אנחנו לא במצב הכי טוב לקחת את האליפות. אנחנו רוצים לקחת את האליפות. עכשיו יש לנו זמן לעבוד קשה ולהשתפר בליגה".

לארי קאיודה שחקן סיבאספור מול דן גלזר שחקן מכבי תל אביב. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
"מקווה שנביא את האנרגיות האלה גם בליגה". גלזר/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
דניאל טננבאום חוגג עם אנריק סבוריט, מכבי תל אביב. האינסטגרם של טננבאום, צילום מסך
דניאל טננבאום חוגג עם אנריק סבוריט, מכבי תל אביב/צילום מסך, האינסטגרם של טננבאום
דור פרץ שחקן מכבי תל אביב עם דן גלזר. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
איזה רגע מתוק. גלזר/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

דן גלזר: "העונה הזו היא קצת מוזרה בלוחות הזמנים, עומס מטורף וזה קשה מאוד לשחק בעומס כזה. שמנו לעצמנו את הליגה האירופית כמטרה ואני שמח שעשינו את זה. תראו מה זה כדורגל, לפני שלושה ימים הייתי בדיכאון שיא ועכשיו אנחנו בשמחה אדירה. אנחנו מקצוענים ולא נתנו להפסד לאשדוד להשפיע עלינו. ידענו שזה משחק חשוב מאוד לנו, למועדון ולצוות היום. אני מקווה שנביא את האנרגיות האלה גם בליגה. מכבי תל אביב זה מועדון שחייב לדבר חזק מאוד גם בליגה כמובן. אני מגיל צעיר אוהד של מנצ'סטר יונייטד וחולם לשחק באולד טראפורד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully