וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: בראדלי ביל מעודד את דני אבדיה, "תעריך כל רגע בשנה הזאת"

כוכב וושינגטון שוחח עם הרוקי הישראלי, ונתן לו עצות לקראת עונתו הראשונה ב-NBA: "יהיו לך ימים טובים ורעים, אתה צריך את כולם. שמור על עצמך"

צפו בשיחה בין דני אבדיה לבראדלי ביל באימון/מתוך חשבון הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

רבות מדובר על היחס שמקבלים הרוקיז עם הגעתם ל-NBA, עם טקסי חניכה מביכים ויחס מתנשא מהשחקנים הבכירים, אבל היום (חמישי) וושינגטון העלתה סרטון שבו בראדלי ביל, כוכב הוויזארדס, מקיים שיחת מוטיבציה עם דני אבדיה, הרוקי הישראלי של הקבוצה, ומנסה לחזק אותו לקראת פתיחת העונה.

"זרקו אותי לאש בדיוק כמוך", אמר ביל לאבדיה בסרטון, והישראלי שאל אותו: "איך הלך לך בתחילת הדרך, טוב, רע?". וביל עונה לו: "אני מעריך שלך יילך טוב. כי יש לך ציפיות גבוהות מעצמך. וצריכות להיות לך. אתה מבין אותי?

"מה שהייתי אומר לך - זה שתעריך כל רגע ורגע בשנה הזאת. יהיו לך ימים טובים, ימים זוועה, וימים בינוניים. תעריך את כולם. כי אתה צריך את כולם. שמור על עצמך".

אתמול אבדיה נשאל האם הוא לא נכנס להלם מזה שהוא משחק לצידו של ראסל ווסטברוק ואמר: "אני אהיה כן - בהתחלה זה היה מגניב, אבל בסופו של דבר כולנו משחקים כדורסל ואנחנו בני אדם".

עוד אמר אבדיה המשיך ואמר: "יש לי את הכישורים, נבחרתי גבוה לכאן מאיזושהי סיבה. אני אדם תחרותי מאוד ואני אוהב לנצח, אז אתן 100% ואני לא מאמין שתהיה לי איזושהי בעיה. עבדתי הרבה על הזריקה שלי ואני חושב שזה משתפר אצלי. התחלתי להגביר קצב".

אבדיה המשיך והתייחס להיותו רוקי: "לא היו לי משימות ותפקידים של רוקי לפני שהגעתי ל-NBA, אבל שחקנים כן היו מסתלבטים עליי, היו קושרים לי את הנעליים אחת לשנייה, מבלגנים לי את הארון. אז אני רגיל לדברים האלה". כשנשאל על הרוטינה לפיה רוקי צריך להביא את האוכל לשחקנים בוושינגטון אמר: "זה מתוך אהבה. אתה חייב לעשות את זה באהבה".

עוד בוואלה!

אופטימיות בוושינגטון: "מאמינה שהיא יכולה להיות קבוצת פלייאוף רצינית"

לכתבה המלאה
דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

כשנשאל לגבי האימונים ב-NBA לעומת האימונים במכבי תל אביב אמר אבדיה: "זה שונה, אני לא אשקר, זה שונה. בהתחלה, גם כשהייתי במכבי, המשחק שלי הואץ מהר יותר. שיחקתי מהר יותר. לא הייתי רגוע כמו שנהגתי להיות. זה הכול בגלל שהדברים חדשים בשבילי. הכול מרגיש כל כך מהיר בשבילי. אני מאמין שכשהעונה תתחיל, ארגיש שהמשחק איטי יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully