וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופטימיות בוושינגטון: "מאמינה שהיא יכולה להיות קבוצת פלייאוף רצינית"

מייקל סקוטו מ-Hoopshype.com טוען: "מאז הטרייד של ווסטברוק בארגון מאמינים שהם יכולים להגיע אפילו מעבר למקום השישי במזרח"

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה קיווה אומנם להיבחר גבוה יותר בדראפט, אבל השינויים שוושינגטון עשתה בשבועות האחרונים הפכו אותה, לדעת הפרשנים, לקבוצה הרבה יותר חזקה וכזו שעשויה להגיע רחוק בפלייאוף של המזרח.

מייקל סקוטו, כתב ב"Hoopshype.com" טוען שהוויזארדס מאמינים שההגעה של ווסטברוק לבירה תהפוך את וושינגטון לקבוצת פלייאוף לגיטימית. "ממה שאני שומע מהארגון, הם מאמינים שהם יכולים להיות בפלייאוף במיוחד מאז הטרייד של ווסטברוק ואולי גם להגיע גבוה יותר מהמקום השישי במזרח", אמר סקוטו.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה עם ראסל ווסטברוק. צילום מסך, צילום מסך
איך יעבוד שיתוף הפעולה ביניהם? ווסטברוק ואבדיה/צילום מסך, צילום מסך

כזכור, וושינגטון ביצעה טרייד מסקרן עם יוסטון והעבירה אליה את ג'ון וול ובחירת סיבוב ראשון בדראפט 2023 תמורת ווסטברוק. לפי הדיווחים הגארד שחווה עונה די מתסכלת ביוסטון, רצה להיות בוושינגטון ולשחק לצד בראדלי ביל. בנוסף, הוא רצה להיות הכוכב הבכיר ולהוביל קבוצה, אחרי שביוסטון הוא ניגן כינור שני לג'יימס הארדן.

למרות שחווה עונה מאכזבת בסטנדרטים שלו, ווסטברוק עדיין העמיד ממוצעים מרשימים של 27.2 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק בעונה שעברה. לפני כן באוקלהומה סיטי הוא רשם שלוש עונות עם ממוצעים של טריפל דאבל.

בראדלי ביל הוא אחד הסקוררים הטובים בליגה ובעונה שעברה הוא העמיד את הממוצע הטוב בקריירה של 30.5 נקודות למשחק ו-6.1 אסיסטים. וושינגטון צירפה בנוסף לאבדיה גם את אנתוני גיל אקס חימקי מוסקבה ורובין לופז הסנטר ששיחק בעונה החולפת במילווקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully