וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ורונה ניצחה את לאציו בחוץ לראשונה מאז 1984

עודכן לאחרונה: 12.12.2020 / 23:42

דווקא לאחר ההישג באלופות, הביאנקוצ'לסטי חטפו 2:1 מפתיע בביתם. טורינו חזרה מפיגור 2:0 תוך דקה, ובכל זאת הפסידה 3:2 לאודינזה. קרוטונה ניצחה לראשונה העונה

תקציר ה-1:1 של נאפולי מול ריאל סוסיאדד/ספורט 1

אחרי עלייתה לשלבי הנוקאאוט בליגת האלופות לראשונה מאז 1999/00, שבה לאציו לסרייה A וספגה 2:1 ביתי מפתיע מוורונה. ססואולו פתחה אמש (שישי) את המחזור ה-11 עם 0:1 קשה בנבנטו, שהעלה אותה באופן זמני למקום השני. קרוטונה המדורגת אחרונה השיגה ניצחון בכורה (1:4 על ספציה) ואודינזה המשיכה ברצף שלה (2:3 בטורינו).

שחקן ססואולו דומניקו ברארדי עם ג'יאנפרנקו פרארי. Alessandro Sabattini, GettyImages
ססואולו שבה לנצח. דומניקו ברארדי חוגג עם ג'יאנפרנקו פרארי/GettyImages, Alessandro Sabattini

ססואולו - בנבנטו 0:1

המארחת שבה למסלול הניצחונות בסריה A ושמרה על מאזנה המוצלח מול עולות חדשות. מאמן ססואולו רוברטו דה זרבי פגש את קבוצתו לשעבר, אך לא התחשב בכך וחגג ניצחון קשה. דומניקו ברארדי כבש את השער היחיד במשחק לאחר שדייק מהנקודה הלבנה בעקבות פנדל שנפסק לזכות קבוצתו. במחצית השנייה נותרה המארחת בעשרה שחקנים לאחר שלוקאש הראשלינג ראה את הכרטיס האדום, אך זה לא מנע ניצחון מססואולו, שעלתה באופן זמני למקום השני בטבלה והיא רחוקה ארבע נקודות ממילאן שבפסגה.

עוד בוואלה!

אינטר סופגת אש אחרי ההדחה, קונטה תקף את המראיינת שלו: "תחשבי לפני שאת שואלת!"

לכתבה המלאה
שחקני ורונה חוגגים. Paolo Bruno, GettyImages
בשעה טובה. ורונה חוגגת/GettyImages, Paolo Bruno

לאציו - ורונה 2:1

לראשונה מאז ה-16 בדצמבר 1984, מצליחה ורונה לנצח את לאציו באולימפיקו. אז היא זכתה באליפות היחידה בתולדותיה, הפעם זה ככל הנראה לא יקרה - ובכל זאת מדובר בניצחון חוץ מרשים שמסייע לה לעבור את הביאנקוצ'לסטי בטבלה. זה קרה בזכות שער עצמי של מנואל לזארי (45) ושער ניצחון של אדריאן טאמזה (67), כשבין לבין הצליח פליפה קאייסדו לאזן (56). דווקא לאחר ההישג הנאה בליגת האלופות, יורדים סימונה אינזאגי ושחקניו לקרקע.

רודריגו דה פול שחקן אודינזה. Jonathan Moscrop, GettyImages
אודינזה ברצף ניצחונות. רודריגו דה פול/GettyImages, Jonathan Moscrop

טורינו - אודינזה 3:2

המארחת חזרה מפיגור 2:0 עם צמד תוך דקה, אבל מיד לאחר מכן ספגה את השלישי ונותרה במקום הלפני אחרון. הארגנטינאים של אודינזה שוב נתנו את הטון, כשאיגנסיו פוסטו כבש בדקה ה-24 ורוברטו פריירה בישל לרודריגו דה פול בדקה ה-54. פדריקו בונאצולי נכנס כמחליף אצל טורינו, חטף כדור ובישל לאנדראה בלוטי (66) ומיד גם כבש בעצמו והשווה (67), אלא שפריירה סיפק בישול שני עבור האורחת בדקה ה-69 והמחליף איליה נסטורובסקי קבע 2:3. ניצחון שלישי רצוף של אודינזה.

משחק נוסף

קרוטונה - ספציה 1:4
לקרוטונה: ג'וניור מסיאס (7 ו-90+6), ארקדיוש רצה (49), אדוארדו הנריקה (56). לספציה: דייגו פריאס (18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully