וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: צסק"א ניצחה את חימקי, עוד הצגה בלתי נשכחת למייק ג'יימס

עודכן לאחרונה: 12.12.2020 / 0:29

הגארד הבריק (36 ו-10 אסיסטים) והוביל את קבוצתו ל-87:96 בדרבי של מוסקבה. ז'לגיריס קטעה רצף של שבעה הפסדים בניצחון על פאו. ברצלונה הביסה 71:87 את מילאנו ונותרה ראשונה

תקציר: סן פאבלו בורגוס - ריאל מדריד 74:60/ספורט 1

המחזור ה-13 ביורוליג ננעל הערב (שישי) עם ארבעה משחקים. במשחק המוקדם מביניהם השיגה צסק"א מוסקבה ניצחון חוץ 87:96 על חימקי בדרבי בזכות עוד הופעת ענק של מייק ג'יימס. ז'לגיריס קובנה ניצחה 69:81 בחוץ את פנאתינייקוס ושמה סוף לרצף של שבעה הפסדים. באיירן מינכן לא התקשתה בביתה מול וילרבאן וגברה עליה 62:76. במשחק המרכזי השיגה ברצלונה ניצחון מרשים, 71:87 על מילאנו.

חימקי מוסקבה - צסק"א מוסקבה 96:87

שתי קבוצות הגיעו במומנטום הפוך לדרבי, ולאחריו כל אחת תמשיך בדרכה - צסק"א ממשיכה לצבור תאוצה בעוד חימקי ממשיכה לצלול. האורחת רשמה את ניצחונה השישי ברציפות ביורוליג על חימקי, שרושמת הפסד חמישי רצוף במפעל אל מול היריבה שסופרת כבר שבעה ניצחונות רצופים והיא כבר בראש הטבלה עם ניצחון אחד יותר מאשר ברצלונה, וגם משחק אחד יותר. מייק ג'יימס היה איש המשחק ללא צל של ספק. למרות משחק נהדר של אלכסיי שבד בחימקי (26 נקודות) הגארד של האורחת היה פשוט בלתי עציר סיים עם 36 נקודות (שיא קריירה), 10 אסיסטים ו-9 ריבאונדים כשהוא רחוק כדןר חוזר אחד מטריפל דאבל.

פנאתינייקוס - ז'לגיריס קובנה 81:69

המארחת הגיעה במצב רוח טוב לאחר ניצחון החוץ המרשים במילאנו וקיוותה לצבור ניצחון שלישי ברציפות אך מעדה בביתה מול הליטאים שהצליחו לשים סוף לרצף בן שבעה הפסדים שהוריד אותם מפסגת היורוליג אל מחוץ לשמינייה. ז'לגיריס הוליכה לכל אורך המשחק ונהנתנה מיום נהדר של מריוס גריגוניס שקלע 24 נקודות וקטף 6 ריבאונדים. בצד השני נמניה נדוביץ' הוליך רשימה של ארבעה שחקנים בספרות כפולות, כשהוא קלע 12 ושלושת האחרים קלעו 10 כ"א. על אף שהיוונים הצליחו לא אחת לצמק את הפער הדו ספרתי שפתחה ז'לגיריס עוד ברבע הראשון, חוגגת האורחת ניצחון חוץ מוצדק.

ניקולה מירוטיץ' שחקן ברצלונה. Quality Sport Images, GettyImages
ברצלונה עם ניצחון מרשים מול האיטלקים. מירוטיץ'/GettyImages, Quality Sport Images

באיירן מינכן - וילרבאן 62:76

הבווארים כבר עם ניצחון שני ברציפות ביורוליג והם שוב בשלישייה הראשונה, דולקים אחר ברצלונה וצסק"א. המארחת הוליכה למין כדור הביניים ועל אף שההפרש לא הגיע לפער גבוה יתר על המידה היה ברור מי הקבוצה ששולטת בנעשה על הפרקט. ג'יילן ריינולדס עלה נהדר מהספסל של באירן והוליך את קלעיה עם 17 נקודות.

ברצלונה - מילאנו 71:87

הקטלאנים נראו פגיעים לפני המשחק הערב והגיעו לא כל כך טובה, אך נגד מילאנו ברצלונה אוהבת לשחק ורשמה נגד האיטלקים ניצחון רביעי ברציפות. לאחר רבע ראשון שהסתיים ביתרון נוח מבחינת האורחת רצו השחקנים של מסינה וסיימו את המחצית ביתרון. ברנדון דייויס (21) וניקולה מירוטיץ' (19) לא נלחצו, השיבו את היתרון לקבוצה של שאראס, שסגרה עניין ברבע רביעי נפלא. ברצלונה שבה למקום הראשון, אותו היא חולקת עם צסק"א בעוד מילאנו סופרת כבר חמישה הפסדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully