וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החופש לבחור: השאלה שתכריע את עתידו של ניר קלינגר בהפועל תל אביב

10.12.2020 / 8:22

הראיונות של ניר קלינגר אחרי ההפסד להפועל חיפה חילחלו לכל פינה בהפועל תל אביב והוא צפוי לקיים פגישה עם ההנהלה. אם הוא יקבל חופש בבחירת השחקנים וביצוע השינויים בינואר, הוא צפוי להישאר למרות המצב הקשה בטבלה. התערבות נוספת של איציק ניסנוב תשים קץ לרומן

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט 1

את אווירת הנכאים ששידר ניר קלינגר בראיונות אחרי ההפסד אמש להפועל חיפה (רביעי, 2:0) הוא המשיך גם בחדר ההלבשה. שלא כהרגלו, המאמן לא אמר כלום לשחקנים ושמר על שקט. קלינגר ומשה סיני נהגו לעודד את השחקנים ולהרים אותם לפני ואחרי משחקים ואמרו להם מספר פעמים שהם מאחוריהם בכל הסיטואציה ומאמינים בהם. אתמול כאמור, שרר שקט.

הפיטורים של סיני פגעו גם בקלינגר וכעת השאלה היא לאיזה כיוון החיבור בינו לבין הפועל תל אביב יילך. אם במועדון ייתנו לו את תחושה טובה וכלים לצאת לקרב נגד הירידה, הוא יישאר. מה זה כלים? חיזוק משמעותי בינואר, עם דגש על בחירת שחקנים שהוא יעשה. מה הסיכוי שזה יקרה? קשה להגיד בימים בהם איציק ניסנוב חזר להיות דומיננטי. ניסנוב תמיד היה מעורב מאוד בחלק המקצועי וימים יגידו אם הוא יהיה מוכן לתת לקלינגר את הבמה. בכל מקרה, עתידו של המאמן יוכרע בהתאם לחירות שהוא יקבל בביצוע השינויים בסגל.

למרות הדברים של קלינגר אתמול, מהם השתמע שהוא שוקל את עתידו במועדון, האחים ניסנוב מאמינים שברגעי משבר צריך מאמן עם ניסיון כדי להוציא את הקבוצה מהמצב, וחושבים שהוא האיש הנכון. אם הצדדים לא ישדרו על אותו גל - כלומר ההנהלה תתערב בבחירת השחקנים - המטרה תהיה להגיע על הבנה בנוגע לפיצוי ולהיפרד. השמות של עומר בוקסנבוים ואורי אוזן נזרקים לאחרונה לאוויר, אבל אפשרות שאחד מהם - או שניהם ביחד - יעברו מהנוער לבוגרים, תילקח בחשבון רק אחרי שהתמונה עם קלינגר תתבהר לחלוטין.

אם קלינגר יישאר, גיל יצחק צפוי לחתום השבוע ולהצטרף לסגל הקבוצה. מעבר לכך, ישנם כמה שחקנים שסומנו לקראת ינואר, ישראלים וזרים שהיו ברשימה של סיני והמאמן, אך גם איתם ייעשה ניסיון להתקדמות רק אחרי שהערפל סביב עתידו של המאמן יתפזר. במועדון שמרו על שתיקה אתמול ומצפים לשיחה עם המאמן היום על מנת להבין את רצונותיו.

מאמן הפועל תל אביב ניר קלינגר. לילך וייס רוזנברג
מה יוליד יום? קלינגר/לילך וייס רוזנברג

שחקני הקבוצה נראו אתמול שבורים ואמרו: "גם אם היינו משחקים עוד שעתיים לא היינו מבקיעים. ממשחק למשחק זה מרגיש שהשער יותר ויותר רחוק". במועדון ביקרו את רז שלמה על הפנדל: "חוסר ריכוז, חבל, זאת לא הפעם הראשונה שהוא לא מרוכז העונה". ארנסט שטקוס ירד עצבני לחדר ההלבשה ואמר: "לא רוצים לנצח?".

מעבר לכך בחדר ההלבשה היה שקט פרט לכמה שחקנים שמלמלו "איך יוצאים מזה?" השחקנים גם גילו התעניינות בדברים שאמר קלינגר אחר המשחק וניסו להבין האם הוא בוחר לסיים את תפקידו.

בינתיים איציק ניסנוב הגיש תלונה במשטרה בטענה שאוהדים שהגיעו להפגין מחוץ לביתו, השליכו אבנים וגרמו נזק לדלת הכניסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully