וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה עשתה היסטוריה, חיים סילבס: "אנחנו רק בעלייה"

האדומים מהכרמל רשמו לראשונה אי פעם 5 ניצחונות רצופים על הפועל תל אביב. המאמן: "מכבי תל אביב? בליגה הזו אפשר לנצח כל משחק"

תקציר: הפועל חיפה - הפועל תל אביב 0:2/ספורט 1

אחרי האכזבה העצומה בעקבות ההפסד לבני סכנין, בהפועל חיפה חזרו הערב (רביעי) לחייך. האדומים מהכרמל גברו 0:2 על הפועל תל אביב במשחק השלמה מהמחזור השלישי, עלו מהתחתית לכיוון מרכז הטבלה וגם עשו היסטוריה: זו הפעם הראשונה אי פעם בה הם משיגים חמישה ניצחונות רצופים על הקבוצה ממתחם חודורוב.

"קודם כל זה ניצחון חשוב, בוודאי לאור החוב שיצרנו לעצמנו", סיכם המאמן חיים סילבס, "ידענו איזה משחק הולך להיות והפעם היינו סבלניים עד הרגע בו תפסנו את הפועל תל אביב לא מוכנה. השלמנו את המשימה רק בדקה ה-94. מלבד רבע שעה בסוף המחצית הראשונה היינו טובים יותר בכל המשחק וזה ניצחון שהגיע לנו".

סילבס המשיך: "אני לא חושב שיש עליות וירידות אצלנו. הייתה התחלה רעה מאוד ומשם רק עלייה. גם מול סכנין נראינו טוב עד ההרחקה ואסור שזה יקרה, לא ההרחקה ולא ההתפרקות שלנו אחריה. היום כיפרנו על זה ואנחנו רק בעלייה. להפועל חיפה אין פריבילגיה לחשוב לאן היא רוצה ללכת עכשיו, אנחנו לוקחים את הדברים לאט לאט. בגלל מה שעברנו כל משחק יכול להיגמר בכל תוצאה. אנחנו מסתכלים רק על המשחק הבא, יש לנו מכבי תל אביב בבלומפילד וזה יהיה קשה מאוד. הליגה משוגעת, אם אתה מגיע לכל משחק מוכן כמו שצריך ומביא את מה שצריך להביא, אתה יכול לנצח בכל משחק".

גל אראל, שחקן הפועל חיפה. לילך וייס רוזנברג
"המטרה היא לאגור כמה שיותר נקודות ורק לקראת סוף העונה הסדירה להסתכל על הטבלה". אראל/לילך וייס רוזנברג

הפועל חיפה כבשה את השער הראשון הערב בפנדל ויש לה מאזן נפלא של 17 כיבושים ב-17 הבעיטות האחרונות שלה מהנקודה הלבנה. גל אראל שמצא את הרשת גם הערב, היה אחראי ל-12 מ-17 הפנדלים הללו.

"הליגה משוגעת", אמר אראל בסיום, "רוב הקבוצות במקומות 1-6 הן הפתעה גמורה. אנחנו עושים 7 נקודות מ-9 וקופצים למעלה, מפסידים לסכנין וכמעט יורדים מתחת לקו האדום... אז המטרה היא לאגור כמה שיותר נקודות ורק לקראת סוף העונה הסדירה להסתכל על הטבלה. המטרה היא פלייאוף עליון. יש פה שחקנים מעולים, התחזקנו. היום לראשונה לא ספגנו, שמנו את זה כמטרה וזה חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully