וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חולון הביסה 69:105 את מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 9.12.2020 / 23:18

כריס ג'ונסון הנפלא (22) הוביל את המארחת שהשוותה את שיא השלשות בליגה (21) ורשמה ניצחון שני העונה מול הירוקים שנראו איום ונורא. בלקנית: ניצחון להפועל באר שבע על הפועל ירושלים

שחקני הפועל חולון כריס ג'ונסון, גיא פניני. לירון מולדובן
משחק מפלצתי שלו. כריס ג'ונסון עם גיא פניני/לירון מולדובן

לאחר פתיחת עונה לא טובה, עם שלושה הפסדים רצופים השיגה הערב (רביעי) הפועל חולון את ניצחונה השני העונה בליגת העל - 69:105 על מכבי חיפה. הקבוצה של סטפנוס דדאס התפוצצה מההתחלה על הירוקים האומללים, שנראו אבודים על הפרקט וראו את שחקני המארחת צולפים 11 פעמים מעבר לקשת במחצית הראשונה במהלכה ההפרש טיפס כבר ל-27 הפרש. המחצית השנייה הייתה כולה גארבג' טיים במהלכה שברה הפועל חולון שיא מועדון בשלשות (עמד על 17) והשוותה את שיא השלשות בליגה (21). ניצחון שני ברציפות בליגה לחולון, בעוד מכבי חיפה צריכה לעשות חושבים.

קלעו להפועל חולון: כריס ג'ונסון 22 נקודות ו-8 ריבאונדים, פרדריק בורדיון 17, עודד ברנדווין (8 אס') וגיא פניני 13 כ"א, מקסים דה זאו ואייזאה מיילס 12 כ"א, ווילי וורקמן 6 ו-8 ריב', סי. ג'יי. האריס ואוריאל טרוצקי 4 כ"א, טל זך 2.

קלעו למכבי חיפה: דונטה סמית' 15, מייקל בריסקר 14, רומן סורקין 13, דבון ג'פרסון 9 ו-7 ריב', אבי בן שימול 5 ו-7 אס', אלכס צ'וברביץ' ומקסים פוקסמן 4 כ"א, דנאל כוזהינוף 3.

* הפועל באר שבע גברה 73:76 על הפועל ירושלים במסגרת הליגה הבלקנית. הדרומיים כבר איבדו סיכוי להעפיל לשלב הבא, והניצחון שלהם אולי לא שינה יותר מידי מבחינתם, אך מבחינת הקבוצה השלישית בבית ד', מכבי ראשון לציון, הסיכויים נפתחו מחדש כשניצחון שלה על הקבוצה של עודד קטש במחזור הנעילה יעלה אותה על חשבון ירושלים לשלב הבא.

אמיר בל הוליך את קלעי המנצחת עם 14 נקודות אשר בנוסף אליהן לקח הגארד גם 6 ריבאונדים. עמית זיס (12) וספנסר וייס (10) בלטו גם הם בשורות המנצחת, כשבצד השני 21 נקודות של סולימאן בריימו ועוד 18 של עידן זלמנסון לא עזרו לירושלמים, שיפגשו במחזור הנעילה את מכבי ראשון לציון לקרב על ראשות הבית.

שחקן מכבי חיפה רומן סורקין. לילך וייס רוזנברג
הירוקים לא היו במשחק מהפתיחה. סורקין/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

רבע 1:

כריס ג'ונסון ומקסים דה זאו פתחו חזק והעלו את המארחת ל-2:8 מהיר. כוכבי הניצחון על מכבי תל אביב, האריס ודה זאו קבעו יתרון דו ספרתי לחולון, 2:13 ודניאל סאואנה הזעיק פסק זמן מוקדם. השחקנים של דדאס להטו מעבר לקשת ועמדו על חמש שלשות עוד ברבע הראשון, וזה 9:19 דקה להפסקה בין הרבעים. סיום חזק של הרבע הוריד את חולון ביתרון גדול, 9:28 לקראת הרבע השני.

רבע 2:

המגמה המשיכה גם בפתיחת הרבע השני, כשכריס ג'ונסון העלה את ההפרש ל-21 - 9:30. עודד ברנדוויין הצטרך גם לחגיגה, וכאשר האורחת הורידה מעט את ההפרש, חולון ידעה לחזור רותחת אפילו עוד יותר מפסק הזמן שלקח דדאס בדרך ליתרון 27:52. בהפסקת המחצית הוליכה המארחת 32:54.

שחקן הפועל חולון ווילי וורקמן. ברני ארדוב
הופעה אדירה של חולון. וורקמן/ברני ארדוב

רבע 3:

מכבי חיפה נראתה מעט יות טוב בפתיחת הרבע השלישי, אך כריס ג'ונסון המשיך ללהוט וקבע בשלשה נוספת יתרון 42:65 לחולון. חיפה נטשה את המשחק הקבוצתו וכל אחד שחקן ניסה לקחת בכח את הכדור לסל, אך הפער רק הלך וגדל וחצה כבר את רף ה-30 הפרש. בסיום הרבע השלישי הוליכה חולון 50:79.

רבע 4:

שלשה של גיא פניני בפתיחת הרבע קבעה שיא שלשות חדש מבחינת הפועל חולון, שעמדה נכון לרגע על זה על 18 קליעות מתוך 31 זריקות מעבר לקשת. בהמשך השוותה המארחת גם את השיא הליגה והפלייאוף שעמד על 21 שלשות. שחקני קצה הספסל הוכנסו למגרש ברבע הרביעי, שהיה גארבג' טיים אחד ארוף ובסיום 69:105 להפועל חולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully