וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן הודיע ליוסטון שהוא מעוניין לעבור לפילדלפיה. זה לא יהיה פשוט

המשבר בין הכוכב הגדול לרוקטס נמשך: אחרי שהבריז מהאימונים, בארה"ב מדווחים שהוא פתוח למעבר לסיקסרס או למתמודדת אחרת על האליפות. אבל המצב מורכב

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

נמשך המשבר בין יוסטון לג'יימס הארדן. אחרי שהכוכב הגדול לא הופיע לפתיחת האימונים של הרוקטס (לכאורה בשל נהלי הקורונה), הערב (שלישי) מפרסמים בארה"ב שהוא ביקש לעבור לפילדלפיה. אחרי שדוווח שהוא נצפה בלאס וגאס והחמיץ אימון נוסף, ביוסטון הודו שהמצב חמור, אבל כעת מתפרסמים פרטים חדשים.

ב-ESPN מדווח שהארדן הבהיר להנהלת הרוקטס שהוא מעוניין בטרייד לפילדלפיה או מתמודדת רצינית אחרת לאליפות. בעבר הוא כבר ביקש לעבור בטרייד לברוקלין כדי לייצר קבוצת כוכבים לצד קווין דוראנט (חברו לשעבר באוקלהומה סיטי) וקיירי אירווינג. אחרי שהובהר לו שזה לא מתאפשר, הוא ביקש לעבור לסיקסרס, אבל הרוקטס לא ערכו עמם שיחות רציניות. דריל מורי, הנשיא החדש של הסיקסרס (שעבד עם הארדן ביוסטון) אמר שאין לו כוונה לשבור את הצמד שמוביל את פילדלפיה, שכולל את ג'ואל אמביד ובן סימונס.

על פי הדיווח, קבוצות בליגה יסרבו לוותר על נכסים שלהן עבור הארדן בלי שיידעו בוודאות שהוא מחויב להן לטווח ארוך, כשכרגע חוזהו מאפשר לו להשתחרר ולהפוך לשחקן חופשי בתום עונת 2021/22. כך שנדמה שהארדן מעט תקוע, אבל על פי כל הסימנים, הוא לא מעוניין לחזור ליוסטון.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. AP
זה נהיה מעניין. הארדן/AP

"אני לא יודע מתי הוא יופיע", אמר אתמול המאמן החדש סטיבן סיילס, שנכנס לנעליו של מייק ד'אנטוני לפני מספר שבועות וכבר צריך להתמודד עם משבר, "זו בלי ספק מכה. אתה רוצה שהשחקן הטוב ביותר שלך יהיה כאן. מבחינת עונש כזה או אחר - אנחנו עדיין לא שם. אני לא ממש יודע מה יקרה, למען האמת. הוא זה שצריך להסביר מדוע הוא כאן או מדוע הוא לא כאן".

לפי "ספורטס אילוסטרייטד", מקורב להארדן תיאר את האווירה ברוקטס כ"רעילה", והקביל את המועדון ל"ניו יורק ניקס של הדרום": "לא ברור אם האינטרס של יוסטון יהיה לגרור את כל הסיפור הזה. הארדן תחת חוזה, אבל הכוכבים בליגה שמים לב איך מתייחסים לכוכבים אחרים. זה המשחק כרגע".

אמו של הכוכב הגיבה לדברים בחשבון האינסטגרם שלה וכתבה בין היתר: "הוא עושה את מה שהכי טוב לקריירה שלו. הוא עבד קשה ונותן 210 אחוז. הוא רוצה שתהיה לו אפשרות לזכות בטבעת, כל אדם הגיוני היה רוצה את זה".

עוד בוואלה!

ג'יימס הארדן לא הופיע לאימון יוסטון, סילאס: "ציפיתי שהוא יגיע"

לכתבה המלאה
שחקן פילדלפיה ג'ואל אמביד עם בן סימונס. AP
עוד צלע? אמביד וסמינוס/AP

הרוקטס מבהירים שהם לא מתכננים להילחץ ולהיכנע, ולהיגרר לטרייד שלא יספק את הקבוצה ויעניק להם תמורה הולמת לשחקן כמו הארדן - חבילה שכוללת שחקן צעיר ומבטיח ומספר בחירות דראפט או רוקיז מבטיחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully