וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן לא הופיע לאימון יוסטון, סילאס: "ציפיתי שהוא יגיע"

בדרך החוצה? הכוכב הגדול של הרוקטס נעדר מהאימון, מאמנו הביע פליאה: "ציפיתי שהוא יגיע לעשות אימון אישי. תצטרכו לשאול אותו לגבי המחוייבות שלו"

דני אבדיה ביום האימונים השני כשחקן הוויזארדס/הטוויטר של וושינגטון וויזארדס

אחרי עוד אכזבה בפלייאוף והדחה מול הלייקרס, יוסטון התפרקה כמעט מכל נכסיה בשבועות האחרונים. מייק ד'אנטוני המאמן עבר לברוקלין כדי להיות העוזר של סטיב נאש, ה-GM דריל מורי עזב לפילדלפיה וראסל ווסטברוק חבר לדני אבדיה בוושינגטון. כעת השאלה גדולה סובבת סביב הכוכב הגדול ג'יימס הארדן, שנפקד הערב (ראשון) מאימון הקבוצה מסיבה שאינה ידועה.

ג'יימס הארדן יוסטון רוקטס. GettyImages
אקט שיקרב אותו החוצה? ג'יימס הארדן/GettyImages

סטיבן סילאס המאמן החדש של הרוקטס הפתיע כשאמר לעיתונאים שבאו לסקר את האימון: "ג'יימס הארדן לא הגיע לכאן היום. הקבוצה ציפתה ממנו להגיע לאימון אישי למרות שהוא לא יכול להתאמן עם כולם בגלל הפרוטוקולים של הליגה לגבי הקורונה".

סילאס התייחס למחוייבות של הארדן לקבוצה ואמר: "זו שאלה שתצטרכו לשאול אותו כשהוא יגיע לכאן. רציתי שהוא יהיה כאן ויהיה חלק גדול ממה שאנחנו עושים".

כזכור, מוקדם יותר התפרסמו דיווחים בארצות הברית שקשרו את הארדן עם מעבר אפשר לברוקלין של קווין דוראנט וקיירי אירווינג. לפי טים מקמהן מ-ESPN, יוסטון ויתרה על המאמצים להשאיר את הארדן, כחלק מהבנייה מחדש של הקבוצה והצערתה.

הארדן בן ה-31 משחק ביוסטון מאז 2012. בעונה החולפת הוא סיים שוב כמלך הסלים של הליגה עם ממוצעים של 34.3 נקודות ו-7.5 אסיסטים בעונה הסדירה. הארדן לא ירד מממוצע של 30 נקודות בשלוש עונותיו האחרונות ונחשב לשחקן ההתקפי הטוב בליגה. השאלה היא איזו קבוצה יכולה לקלוט אותו? האם דריל מורי יצליח להתאחד איתו בפילדלפיה? עוד נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully