וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיאניץ': "רונאלדו אתלט ואדם נהדר, אבל מסי פשוט חייזר"

קשר יובה בעבר וברצלונה בהווה השווה בין השניים: "מסי פנומן, הוא מסוגל לעשות הכול עם הכדור". וגם: מי ניצח יותר פעמים באלופות ומתי מסי הבקיע נגד יריבו במפעל? כל המספרים בפנים

תקציר: טוטנהאם - ארסנל 0:2/ספורט 1

שלב הבתים של ליגת האלופות יינעל השבוע ומבחינה מתמטית אחד המשחקים הפחות קריטיים הוא זה שיפגיש את ברצלונה ויובנטוס הערב (22:00) בקאמפ נואו. שתי הקבוצות כבר הבטיחו מזמן את העפלתן לשמינית הגמר, אך המשחק הזה יעמוד בסימן המפגש, אולי האחרון, בין ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו, שני הכדורגלנים הכי גדולים בשני העשורים האחרונים.

הקשר הבוסני מיראלם פיאניץ' יפגוש את האקסית, אבל בספרד כמובן שאלו אותו לפני המשחק על ההבדלים בין מסי לרונאלדו, שעם שניהם הוא שיחק. "שניהם שחקנים מדהימים", הודה הקשר. "רונאלדו אדיר הן כשחקן והן כאדם. הוא אתלט אמיתי ששם לב לכל הפרטים הכי קטנים. מסי לעומתו פשוט חייזר. הוא פנומן שמסוגל לעשות הכול עם הכדור".

ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס, עיבוד תמונה
רונאלדו פוגש את מסי לראשונה כשחקן יובנטוס/עיבוד תמונה, רויטרס

כזכור, רונאלדו החמיץ את המפגש הקודם בטורינו בגלל שהיה חיובי לקורונה (0:2 לברצלונה), אך הפעם הוא יפתח וידרוך על אותו מגרש עם מסי לראשונה מאז ה-6 במאי, 2018 (2:2 בין ברצלונה לריאל מדריד). מסי ורונאלדו נפגשו הרבה מאוד פעמים בליגה הספרדית, אך בליגת האלופות זה יהיה המפגש הראשון ביניהם מאז ה-3 במאי, 2011 - אז ברצלונה הדיחה את ריאל מדריד בחצי גמר ליגת האלופות בדרך לזכייה במפעל.

כריסטיאנו מגיע למפגש הזה כמלך השערים של המפעל בכל הזמנים עם 132 כיבושים לעומת מסי שכבש "רק" 118 שערים, אך רחוק רק שני שערים משיאו של פלה שכבש הכי הרבה שערים עבור אותו מועדון (643). מסי נהנה מיתרון על רונאלדו במפגשים בליגה הספרדית, אך כריסטיאנו זכה במפעל חמש פעמים לעומת מסי שזכה ארבע פעמים בתואר היוקרתי.

הזכייה האחרונה של רונאלדו בליגת האלופות הייתה ב-2018 עם ריאל מדריד, בעוד שמסי זכה לאחרונה רק ב-2015 עם לואיס סוארס וניימאר וניצחון בגמר מול אותה יובנטוס. למרות שמסי צעיר מרונאלדו בשנתיים, הוא היה הראשון לזכות במפעל בעונת 2005/6, אז ברצלונה ניצחה בגמר 1:2 את ארסנל.

עוד בוואלה!

פירלו: "רונאלדו הוא הערך המוסף שלנו, צריך לדעת לשחק גם בלעדיו"

לכתבה המלאה
רונאלדו עם מסי. GettyImages
רונאלדו יכבוש לראשונה נגד מסי באלופות?/GettyImages

רונאלדו ומסי שלטו בליגת האלופות והוכתרו למלכי השערים של המפעל 12 עונות ברציפות, לפני שרוברט לבנדובסקי שבר את הרצף עם 15 גולים בעונת 2019/20. רונאלדו הוכתר כמלך שערי המפעל בשבע עונות לעומת מסי שעשה זאת בשש עונות. רונאלדו רשם את העונה האישית הכי טובה מבין שניהם עם 17 שערים בעונת 2013/14, כאשר עונת השיא של מסי הייתה ב-2011/12, אז הוא כבש 14 שערים.

לרונאלדו יש אומנם יותר שערים ממסי בליגת האלופות, אך הוא לא הצטיין במיוחד במפגשים הישירים עם מסי במפעל. בסך הכול השניים נפגשו חמש פעמים במפעל ורונאלדו ניצח רק פעם אחת עם מנצ'סטר יונייטד. רונאלדו מעולם לא כבש שער בליגת האלופות במשחקים נגד מסי, בעוד שהארגנטינאי עשה זאת שלוש פעמים, כולל צמד באותו קלאסיקו בחצי הגמר ב-2011. בסך הכול במפגשים ראש בראש מסי מוביל עם 16 ניצחונות ו-22 שערים לעומת רונאלדו שניצח 10 פעמים וכבש 19 שערים. האם הערב הפורטוגלי יבקיע לראשונה מול מסי באלופות?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully