וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פירלו: "רונאלדו הוא הערך המוסף שלנו, צריך לדעת לשחק גם בלעדיו"

באיטליה ביקרו את יובנטוס ששוב שמטה נקודות ללא כוכבה שקיבל מנוחה: "אין רונאלדו, אין יובנטוס". דנילו: "אנחנו עדיין מרגישים שאנחנו הכי חזקים בליגה"

צפו בניצחון של נאפולי במשחק הראשון שלה אחרי מותו של מראדונה/ספורט 1

יובנטוס שמטה אתמול (שבת) שתי נקודות יקרות במירוץ האליפות באיטליה כשסיימה ב-1:1 מביך מול בנבנטו, ובארץ המגף לא חסכו ביקורת מהגברת הזקנה. השחקנים של אנדראה פירלו נמצאים רק במקום החמישי בטבלה, והמוליכה מילאן תוכל להגדיל את הפער מהאלופה לשש נקודות אם תנצח היום את פיורנטינה.

ב'טוטוספורט' זעקה הכותרת "אין רונאלדו, אין יובנטוס", ב'גאזטה' הכריזו "איזו אכזבה", והחיצים הופנו כלפי אנדראה פירלו, שבחר להשאיר את כריסטיאנו רונאלדו מחוץ לסגל ולא הצליח לנצח בלעדיו. אלבארו מוראטה, שכבש את שער היתרון של הספיק ליובה, הורחק בתוספת הזמן ולא ישחק בדרבי מול טורינו במחזור הבא.

אלברו מוראטה שחקן יובנטוס מאוכזב. Francesco Pecoraro, GettyImages
יחמיץ את הדרבי. אלבארו מוראטה/GettyImages, Francesco Pecoraro

"שלטנו במשחק והיו לנו הזדמנויות להכריע אותו, אבל זו לא הפעם הראשונה בה אנחנו סופגים ממש לפני ההפסקה", אמר פירלו. כשנשאל על ההחלטה לוותר על רונאלדו הסביר: "היתה לו פציעה קלה באמצע השבוע ורצינו שהוא ישחק בליגת האלופות. אחרי פגרת הנבחרות זה טבעי שהוא זקוק לקצת מנוחה. רונאלדו הוא הערך המוסף שלנו, אבל אנחנו צריכים לנסות לשחק את המשחק שלנו גם בלעדיו".

על העובדה שקבוצתו נוטה לאבד נקודות מול יריבות חלשות אמר המאמן: "אנחנו עובדים על סגנון המשחק שלנו, לפעמים זה מצליח ולפעמים לא. לרוע המזל הפעם המשחק שלנו הפך לכאוטי ומפוזר, כמו שקרה לנו גם נגד קרוטונה. אנחנו צריכים לדעת לשלוט בקצב ולזהות את הרגעים הנכונים כדי לגמור את המשחק".

דנילו התייחס אף הוא לקשיים של הקבוצה מול הקטנות: "אני חושב שאנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. שיחקנו טוב במחצית הראשונה, אבל אז ספגנו וסבלנו מחוסר ארגון שהפך את המצב לגרוע עוד יותר. אנחנו עדיין מרגישים שאנחנו הכי חזקים בליגה, אבל כולנו חייבים להשתפר".

עוד בוואלה!

ראשון באיטליה: מילאן מקווה להשוות שיא מועדון גם ללא זלאטן הפצוע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully