וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול חזרה להרשים, קלופ התמוגג מהקהל: "היה לנו עור ברווז"

2,000 אוהדים חזרו לאנפילד וראו את קבוצתם מפרקת 0:4 את וולבס. המאמן התמוגג: "זה היה ערב מושלם. אפשר היה להריח את האוהדים שלנו". ויינאלדום: "לפני זה רק הספסל עודד אותנו"

תקציר: ליברפול - וולבס 0:4/ספורט 1

למרות מכת פצועים קשה ואחרי משחק קשה מאוד מול אייאקס בליגת האלופות, ליברפול הרשימה אמש (ראשון) כשהביסה 0:4 את וולבס החזקה ונצמדה לטוטנהאם בקרב על הפסגה. מוחמד סלאח, ג'ורג'יניו ויינאלדום עם שער נהדר, ג'ואל מאטיפ ועצמי של נלסון סמדו סידרו לאדומים ניצחון ביתי 31 ב-32 המשחקים האחרונים בליגה עם מאזן שערים בלתי נתפס של 25:93 ברצף הזה.

מוחמד סלאח שחקן ליברפול עם יורגן קלופ. רויטרס
הקהל דרבן אותם לתת הצגה? סלאח וקלופ/רויטרס

"האם זה לא היה לילה מושלם?", כך סיכם את המשחק יורגן קלופ בסגנון קלופי. המאמן התייחס לאווירה שסיפק הקהל המועט שהורשה להיכנס לאנפילד ואמר: "יצאנו אל הדשא והיה לנו עור ברווז. לא היה לי מושג איך זה ירגיש. זה היה מושלם. הרעש, העידוד, כולם עמדו והיה אפשר להריח אותם. הם חיכו לזה כל כך הרבה זמן. זה כל כך הרבה יותר מהנה כשהקהל מעורב במשחק".

המאמן התייחס לויינאלדום, שכבש שער יפהפה וטרם האריך חוזה: "אני מקווה שהוא יאריך את החוזה שלו. אתם רואים שהוא משחק כל הזמן, אנחנו בקשר ממש טוב".

עוד בוואלה!

אנגליה: ליברפול הביסה 0:4 את וולבס ונותרה צמודה לטוטנהאם שבפסגה

לכתבה המלאה
שחקן ליברפול ג'ורג'יניו ויינאלדום חוגג עם מוחמד סלאח, רוברטו פירמינו. רויטרס
נהנו מתמיכת הקהל/רויטרס

למרות שאיבדה את וירג'יל ואן דייק וגם את ג'ו גומז שני הבלמים שלה בגלל פציעות, ליברפול מציגה הגנה יעילה מאוד ומאז המשחק מול אברטון שבו ואן דייק נפצע, האלופה ספגה שישה שערים בלבד ב-11 משחקים בכל המסגרות. בשישה משחקים היא גם שמרה על שער נקי.

ג'ורג'יו ויינאלדום שכבש שער גדול, אמר בסיום: "זה היה נהדר, מאוד התרגשנו כששמענו את הקהל שלנו. זו הרגשה נהדרת שהם חזרו. לא רוצה להגיד שזו הופעה של אלופה. אנחנו סבלניים, המשחק היה טוב והבקענו הרבה שערים וזה חשוב. הקהל עזר לנו לשחק טוב יותר בגלל שהם הריעו במהלך כל המשחק ולפני כן רק הקהל תמך בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully