וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן הובסה, סקציה נס ציונה במקום השלישי

האורדונים ספגו 3:0 מרמת השרון בלוד, היורדת מליגת העל נצמדה להפועל ירושלים השנייה בזכות 1:2 בראשון לציון. ניצחון גם לאום אל פאחם

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 2:0/ספורט 1

הפועל רמת גן קיוותה להיצמד הערב (שני) למוליכת הלאומית הפועל נוף הגליל, אבל הובסה 3:0 על ידי הפועל ניר רמת השרון וראתה גם את סקציה נס ציונה חולפת על פניה עם 1:2 במפגש הכתומות בראשון לציון. הפועל אום אל פאחם ניצחה 0:1 את הפועל כפר שלם האחרונה.

סהר חסון שוער הפועל ניר רמת השרון. ברני ארדוב
חגיגה של רמת השרון. סהר חסון/ברני ארדוב

הפועל ניר רמת השרון - הפועל רמת גן 0:3

אצטדיון גרונדמן נפסל לאירוח ורמת השרון נאלצה לנדוד ללוד, שם היה המשחק היחיד העונה בו כבשה יותר משני שערים (0:3 על כפר קאסם במחזור הפתיחה). וראו זה פלא, התוצאה חזרה על עצמה. הפועל רמת גן ניצחה בארבעת הביקורים האחרונים שלה ברמת השרון, אבל הפעם המשחק כאמור היה בלוד וכבר בדקה ה-13 עומרי שקל דחק עם הסוליה, תוך כדי שכיבה, אחרי ספק נבדל במהלך. רמת השרון הגדילה את יתרונה אחרי שלוש דקות, עם מהלך מבריק של רועי לוי שחגג שער בכורה מאז הושאל מרעננה, ושקל השלים צמד בדקה ה-58.

עוד בוואלה

בשישי: רק 0:0 לנוף הגליל, הפועל ירושלים ניצחה ועלתה אל המקום השני

לכתבה המלאה

הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה 2:1

היורדת מליגת העל, שנפרדה כמעט מכל השחקנים שהיו אצלה בעונה שעברה, ממשיכה להפתיע וכעת היא צמודה להפועל ירושלים במקום השני אחרי ניצחון ראשון בדרבי הפרדסים מאז דצמבר 2009 (שמונה מפגשים). יובל חליבה לא התחשב בקבוצת נעוריו, ניצל טעות בהגנת ראשון לציון שהייתה הטובה בליגה עד הערב, וכבש בדקה השמינית. אורי גוטמן חסר את אלי אלבז ודור גלילי בהתקפה, אבל קיבל שער בכורה מהמחליף ענר שכטר בדקה ה-81, והמארחת רק צימקה עם פנדל של הבלם גיל סלם בדקת הסיום. הפסד שני רצוף לראשון לציון.

ענר שכטר שחקן סקציה נס ציונה. אתר רשמי סקציה נס ציונה, אתר רשמי
שער בכורה. ענר שכטר/אתר רשמי, אתר רשמי סקציה נס ציונה

הפועל אום אל פאחם - הפועל כפר שלם 0:1

אחרי נקודה אחת בלבד בארבעת המחזורים האחרונים, מוטי איוניר השיג ניצחון שני כמאמן אום אל פאחם והתקדם למקום ה-11. הקשר איתי טאקו, שחתם השבוע בקבוצה, נכנס מיד להרכב ומי שהכריע את המשחק מול נועלת הטבלה הוא מוחמד כליבאת שהבקיע בדקה ה-43. כפר שלם נותרה ללא ניצחון חוץ, עם ההגנה הגרועה בליגה (25 ספיגות) ועם שש נקודות בלבד במקום האחרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully