וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רק 0:0 לנוף הגליל, הפועל ירושלים ניצחה ועלתה אל המקום השני

המוליכה אכזבה מול עכו, הקבוצה מהבירה ניצחה 0:1 את אחי נצרת. עפולה הביסה 0:4 את איכסל, הפועל פתח תקוה הפתיעה את רעננה

צפו בתקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט 1

המחזור ה-13 בליגה הלאומית יצא היום (שישי) לדרך עם כמה הפתעות. הפועל עפולה הביסה 0:4 את הפועל איכסל, הפועל ירושלים גברה 0:1 על אחי נצרת, הפועל פתח תקוה הפתיעה את הפועל רעננה עם 0:1. הפועל נוף הגליל נעצרה אחרי שלושה ניצחונות ברציפות עם 0:0 ביתי מול הפועל עכו ובית"ר תל אביב בת ים ניצחה 1:2 את מ.ס. כפר קאסם.

seperator

הפועל נוף הגליל - הפועל עכו 0:0

הקבוצה של ירון הוכנבוים נעצרה בצורה די מאכזבת אחרי שלושה ניצחונות ברציפות, אבל גם כך היא נשארת במקום הראשון עם 25 נקודות. הפועל עכו עם נקודה מפתיעה והיא משפרת את מאזנה ל-14 נקודות.

עוד בוואלה!

יו"ר הפועל רמת גן לאייל לחמן: "אתה מגמתי נגדנו כי לא לקחנו אותך"

לכתבה המלאה
ג'ניה ברקמן שחקן הפועל נוף הגליל. לילך וייס רוזנברג
הוא וחבריו שמטו שתי נקודות יקרות. ג'ניה ברקמן/לילך וייס רוזנברג

הפועל עפולה - הפועל איכסל 0:4

העפולאים המשיכו במומנטום ובבריחה מהתחתית עם ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים, בעוד איכסל צריכה לעשות חשבון נפש אחרי התנהלות לא רצינית. המארחת פתחה נהדר והובילה 0:2 כבר במחצית בזכות שערים של נתנאל גולדמן (10) ואסף אריאל (35). איכסל קרסה לגמרי והתנהלה בצורה לא רצינית במחצית השנייה. תימור אביטן ספג כרטיס אדום בדקה ה-50 אחרי שצעק על השופט בפנים. שתי דקות חלפו וניר אברג'יל השאיר את האורחת בתשעה שחקנים אחרי שרץ בפראות ובצורה מאיימת לעבר השופט וספג אדום. לא מתאים. עפולה כבשה את השלישי בדקה ה-79 משער של עמית מור, שבעט מצד שמאל אל הפינה הרחוקה וקבע 0:3. השער הרביעי הגיע בדקה ה-84 משער נוסף של גולדמן מקרוב אחרי פרגון יפה של קווין ריינשטיין, 0:4.

הפועל ירושלים - מכבי אחי נצרת 0:1

האדומים עם ניצחון שני ברציפות ומתחילים להוות גורם משמעותי בצמרת עם 23 נקודות כשהם עולים אל המקום השני, לפחות עד משחק ההשלמה של הפועל רמת גן. הקבוצה מהבירה עלתה ליתרון בדקה ה-19 משער עצמי של טארק בושאנק אחרי מסירת רוחב של עידן שמש, שנמצא לאחרונה בכושר טוב, וזה 0:1.

עידן שמש שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
הוביל לשער העצמי והפועל ירושלים במקום השני. עידן שמש/דני מרון

בית"ר תל אביב בת ים - מ.ס. כפר קאסם 1:2

בית"ר תל אביב בת ים עם ניצחון שני בשלושת המחזורים האחרונים, כפר קאסם במצב רע אחרי הפסד שני ברציפות וכשהיא ללא ניצחון מתחילת העונה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-23 משער של רונן חנצ'יס, אבל מור פדידה איזן בדקה ה-34 וקבע 1:1. בית"ר תל אביב בת ים כבשה את השני בדקה ה-84: חנצ'יס ביצע מהלך יפה ומסר ליניב מזרחי, שבעט תוך כדי סיבוב יפה פנימה את ה-1:2.

הפועל רעננה - הפועל פתח תקוה 1:0

קלמי סבן עמד על הקווים אחרי פיטוריו של מסאי דגו והצליח להשיג שלוש נקודות יקרות מאוד במאבקי התחתית. הפועל פתח תקוה עלתה ליתרון בדקה ה-11: טרנס טיסדל חדר לרחבה, עבר את השומר שלו והוכשל. רם לוי בעט מהנקודה הלבנה פנימה וקבע 0:1. הפועל רעננה עם הפסד מאכזב מאוד ולמרות סגל מרשים מאוד הקבוצה של גל כהן עם 15 נקודות בלבד מ-36 אפשריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully