וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברונו פרננדש והמהפך של מנצ'סטר יונייטד

מאז שהפורטוגלי הגיע יונייטד השיגה הכי הרבה נקודות בליגה, הוא מייצר הכי הרבה מצבים באירופה, הקבוצה הפכה מלוזרית לווינרית ושכרו יוכפל. וודוורד מדבר על המשכיות, סולשיאר מרוצה מהאופי, אבל השאלה היא למה הקבוצה כל הזמן נקלעת לפיגור

תקציר: ווסטהאם - מנצ'סטר יונייטד 3:1/ספורט 1

ההשפעה של ברונו פרננדש על מנצ'סטר יונייטד היא פשוט מרשימה. אתמול (שבת) הוא שוב הצטיין בניצחון של קבוצתו 1:3 על ווסטהאם, ויונייטד כבר בטופ-4, עם הפנים למעלה. מאז שהקשר הפורטוגלי הגיע בחודש פברואר, יונייטד השיגה הכי הרבה נקודות בליגה האנגלית (51), יותר מהאלופה ליברפול. ויותר מזה, השדים האדומים הצליחו להפוך לווינרים, כשהם שוב ושוב חוזרים מפיגור.

יונייטד עברה לא מעט אכזבות בשנים האחרונות בכל הנוגע לשחקני רכש, אבל פרננדז פשוט עושה את העבודה והביא לשינוי משמעותי. אתמול יונייטד שוב נקלעה לפיגור מוקדם מול ווסטהאם, אבל במחצית השנייה המצוינת של קבוצתו פרננדש (שנכנס רק בדקה ה-46) ייצר 8 מצבי הבקעה - יותר מכל שאר שחקני מנצ'סטר יונייטד ביחד (6).

ברונו פרננדש חוגג שער עם שחקני מנצ'סטר יונייטד. Justin Setterfield, GettyImages
הביא את השינוי. פרננדש/GettyImages, Justin Setterfield

יותר מזה, כעת פרננדש מוביל בקטגוריה של ייצור מצבים (כולל בישולים) בחמש הליגות הבכירות באירופה: הפורטוגלי במקום הראשון עם 35, ואחריו הקאן קלנגולו (מילאן) עם 34, תומאס מולר מבאיירן מינכן עם 31, יחד עם לאו דובואה וממפיס דפאיי (ליון) עם 31 כל אחד. אין פלא שבאנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מתכננת לתגמל את פרננדש ולהכפיל את שכרו ל-200 אלף ליש"ט בשבוע, בתקווה לאריך את חוזהו. כרגע הוא מרוויח "רק" 100 אלף ליש"ט לשבוע, שכר כמו של ג'י לינגארד ודין הנדרסון.

אבל מה שמרשים ביונייטד זה היכולת שלה לחזור מפיגור ולשנות את המשחק דרך הספסל. אתמול למשל כל שלושת המחליפים היו מעורבים בשער: פרננדש בישל לפול פוגבה את השוויון, רשפורד כבש את השער השלישי, וחואן מאטה היה זה שבישל לו אותו בצורה נאה. בעונת 20/21 יונייטד הוכיחה אופי: מתוך שמונה משחקים שבהם פיגרה - בחמישה הצליחה להשלים מהפך ולנצח.

עוד בוואלה!

אנגליה: צ'לסי ניצחה 1:3 את לידס ועלתה זמנית למקום הראשון

לכתבה המלאה
אולה גונאר סולשיאר מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
יונייטד חזרה מפיגור ב-5 מתוך 8 פעמים. השאלה למה היא פיגרה כל כך הרבה פעמים/GettyImages

המאמן אולה גונאר סולשיאר אמר בסיום ש"ברור שאנחנו מאוד שמחים מהכושר שלנו במשחקי חוץ, אנחנו נהיים יותר יציבים ועקביים ויודעים להתמודד עם משחקים כאלה. גם כשאנחנו בפיגור, הבחורים עדיין מאמינים באופי שלהם, וזה חשוב". השאלה היא למה יונייטד נקלעת לפיגור בכל כך הרבה משחקים. "צריך לתת קרדיט לאולה", אומר פטריס אברה, הפרשן ושחקן העבר של יונייטד, "איזה מהפך, אבל כשאתה תמד צריך לחזור מפיגור, משהו לא בסדר. אתה מנצ'סטר יונייטד. אתה חייב להיות בשליטה. הם יחגגו את התוצאה, לא את היכולת".

מה שאמור לעודד את יונייטד כעת אלה הדברים שאמר היו"ר אד וודוורד בסוף השבוע, כשהצהיר: "אנחנו נמשיך לתמוך בסולשיאר עם הגישה שלנו והתוכנית ארוכת הטווח בכל הנוגע לרכש וצירוף שחקנים בחלון ההעברות בקיץ". השאלה היא כמה שחקני רכש יכולים להפוך לבינגו כמו ברונו פרננדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully