וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: בקבוצה שוקלים לשחרר את איקוום אוטין

6.12.2020 / 9:10

המגן שוב לא שותף, ייתכן ובסכנין יפנו למכבי חיפה במטרה לבצע השאלת משנה לקבוצה אחרת. חוליית ההגנה הצעירה זכתה למחמאות אחרי הניצחון על הפועל חיפה

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 2:0/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • בבני סכנין שוקלים אם להיפרד מאוטין
  • מחמאות לשחקני ההגנה הצעירים שבלטו בניצחון
  • גם עטאא ג'אבר וניסו אביטן זכו לשבחים
בירם כיאל שחקן בני סכנין עם ניסו אביטן. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
סובל מכאבים אבל יהיה כשיר למשחק הקרוב. כיאל/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

שמחה גדולה בבני סכנין אחרי ה-0:2 על הפועל חיפה אתמול (שבת), שהרחיק מעט את הקבוצה מהתחתית. במועדון החמיאו לחוליית ההגנה הצעירה שכללה את יזן נאסר, חסן חילו ומוחמד עוסמאן. "אין ספק שהצעירים הוכיחו שהם שחקנים שראויים להיות בהרכב", קבע שחקן בקבוצה. "מחמוד (קנדיל ש.ו) נותן להם המון ביטחון ומגיע להם כל הכבוד".

מי שמצא את עצמו שוב בחוץ הוא אוסבלדו הנריקס, שצפוי לקבל בקרוב הודעה שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה. גם איקוום אוטין מצא עצמו על הספסל ובמועדון שוקלים את המשך דרכו כשייתכן ויפנו למכבי חיפה בבקשה לבצע השאלת משנה לקבוצה אחרת.

מעל כולם בלטו שוב עטאא ג'אבר שנכנס כמחליף והיה מצוין, אוסאמה חלאיילה שממשיך לפרוע שטרות וכמובן בירם כיאל. האחרון נפגע בכתפו אחרי כניסה חזקה של בן והבה והוא סובל מכאבים. בקבוצה חששו מהפגיעה בכתף של הקשר, אך על פי ההערכה הראשונית הוא לא סובל מחבלה ויהיה כשיר למשחק ביום שלישי מול האקסית מכבי חיפה.

עטאא ג'אבר שחקן בני סכנין. אודי ציטיאט, מערכת וואלה
שוב הצטיין. ג׳אבר/מערכת וואלה, אודי ציטיאט

גם המאמן ניסו אביטן זוכה למחמאות גדולות אחרי שהשיג 10 נקודות מ-18 נקודות אפשריות. "אין ספק שהקבבוצה התחברה לניסו", מעיד שחקן בקבוצה. "המטרה כעת היא להמשיך להיות יציבים ולנסות לנצח כל משחק כולל במשחק מול מכבי חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully