וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "אני שמח לעזור לחבר'ה, זה ניצחון חשוב מאוד"

5.12.2020 / 20:54

קשר בני סכנין היה מרוצה אחרי ה-0:2 מול הפועל חיפה. אביטן: "הוא מביא את מה שציפינו ממנו". סילבס: "אני מאוכזב מאוד"

תקציר: הפועל חיפה - בני סכנין 2:0/ספורט 1

רוחות חדשות בבני סכנין. הקבוצה של ניסו אביטן רשמה הערב (שבת) ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים עם 0:2 בחוץ מול הפועל חיפה כשאוסמה חלאיילה (72) ומוטי ברשצקי המחליף (83) כובשים. בן והבה הורחק בהפועל חיפה אחרי כניסה קשה בבירם כיאל (60).

בירם כיאל שחקן בני סכנין. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
מרוצה מעוד ניצחון. כיאל/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

מאמן בני סכנין ניסו אביטן: "עמדנו במשימה חשובה. אלו שלוש נקודות יקרות. פתחנו את המשחק טוב מאוד ושיחקנו כדורגל טוב. פתחנו את המשחק לא טוב, אבל הרגשתי שאחרי 40 דקות הקבוצה התעשתה ושיחקנו את הכדורגל שאנחנו רוצים. לשמחתי זה הלך לכיוון שלנו. "כשאתה משחק מול עשרה שחקנים זה היה הרבה יותר קל. האדום היה מוצדק, אבל אני לא מתעסק בשיפוט. הגבנו בהתאם ואני שמח שזה השתלם לנו". על בירם כיאל וההשפעה שלו אמר אביטן: "אני חושב שהוא הביא בדיוק את מה שציפינו ממנו. ידענו שיש לו את האיכויות וההתאקלמות שלו היא נהדרת מבחינתנו".

קשר סכנין בירם כיאל: "התחלנו לא טוב את המשחק, אבל אחר כך נכנסנו טוב. אני מרגיש טוב, קיבלתי מכה בכתף, אבל אני מרגיש טוב. אתאושש ביומיים הקרובים ואהיה מוכן למשחק הבא. אשמח אם זה ימשיך ככה, אני רוצה לעזור לחבר'ה הצעירים, קיבלתי הרבה אחריות על הכתפיים ואני צריך להחזיר על המגרש. בשני המשחקים האחרונים אנחנו נראים כמו קבוצה, יוצאים למתפרצות. מגיע לנו הניצחון. אני שמח לעזור לחבר'ה וזה ניצחון חשוב מאוד. זה שבוע ארוך עם שלושה משחקים, כבר ביום שלישי אנחנו פוגשים קבוצה חזקה מאוד ואז עוד משחק בשבת. מכבי חיפה מועדון ענק, מועדון שגדלתי בו וזו פעם ראשונה שאני אמור לשחק נגדם. מאז שעזבתי אני אוהב של מכבי חיפה, אבל אני היום רק מרוכז בבני סכנין ואעשה הכול בשביל הקבוצה והאוהדים".

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס: "אני מאוד מאוכזב. היה משחק של חלוץ ועכבר. במחצית הראשונה היינו צריכים להיות יותר נחושים בחלק הקדמי. המשחק הלך לשני הכיוונים עד האדום. מהאדום הלכנו אחורה מדי. החילופים לא עזרו למשחק וכשספגנו את הראשון היה קשה מאוד לחזור. זה מצער, בבית מול סכנין היינו צריכים לנצח". על האדום: "ברור שבן טעה, זה היה רחוק מהשער ולא היה טעם. הלכנו אחורה וספגנו. מאכזב נורא. ידענו שניצחון מול סכנין ידביק אותנו למעלה. מעדנו ונצטרך לחזור ולעשות את הכול כמו שצריך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully