וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס לא יגיע, אך הלייקרס מאושרים: "יש לנו את שני השחקנים הטובים בעולם"

החלום על צירוף הגריק פריק "כנראה מת", ובכל זאת האלופה חוגגת את החוזים החדשים: "זה רגע מבורך". לברון מסמן את השחקן שיפרוץ העונה

דני אבדיה מדבר לקראת פתיחת העונה של וושינגטון/עריכה: ניר חן

בטווח של כ-24 שעות, הודיעה לוס אנג'לס לייקרס על הארכת חוזיהם של שני כוכביה הגדולים ביותר - לברון ג'יימס ואנתוני דייויס - ובכך הבטיחה, ככל הנראה, שתתחרה על האליפות גם בשנים הבאות. "לברון יוצא דופן - גם כשחקן וגם אדם", הילל הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה. "הוא סמך עלינו ב-2018, ועכשיו הארכת החוזה שלו תאפשר לו להפוך לאחד הגדולים בתולדות המועדון. לכבוד הוא לנו שהתחייב להמשיך כאן".

"הגישה והצורה בה הוא מסתכל על המשחק מדבקות", הוסיף חברו של לברון לקבוצה קונטביוס קלדוול פופ. "הוא הולך להילחם על האליפות השנייה ויבהיר לנו את זה כבר מכדור הביניים הראשון".

ג'יימס עצמו צופה לגדולות משחקן אחר של הלייקרס העונה - קייל קוזמה:

בעוד לברון המבוגר קיבל שנתיים נוספות, דייויס זכה לחוזה מקסימום של חמש שנים. "בבועה באורלנדו הוא הוכיח שהוא אחד השחקנים השלמים והדומיננטיים ביותר בשני צידי המגרש", אמר פלינקה. "אוהדי הלייקרס יוכלו לראות אותו ממשיך לגדול ולהצעיד את המועדון הזה עוד שנים רבות. זה רגע מבורך".

"יש לי המון מוטיבציה ואני כבר מחכה שתתחיל העונה", אמר דייויס עצמו. "ברגע שזכינו באליפות המערב לברון אמר לי, 'חכה עד שתחזיק את התואר האמיתי, האהבה שלך לניצחונות רק תגדל'. מאז שהחזקתי אותו, אני רוצה אותו שוב. לנצח זה ממכר".

מיותר לציין שגם יתר שחקני הלייקרס מאושרים מהמהלכים האחרונים. "אני מצפה מדייויס שיילחם על תואר ה-MVP", אמר ג'ארד דאדלי. "כולנו יודעים את ההישגים של לברון - אצל אנתוני זה לא ככה. יש לו את הכישרון, יש לו את הנחישות, הוא העתיד והעתיד הגיע עכשיו". מרקיף מוריס הוסיף: "יש לנו את השחקן הטוב בעולם, ואז את השחקן השני הכי טוב בעולם" - בלי לציין איפה דייויס במשפט הזה, ואיפה קינג ג'יימס.

בכך, טוענים בארצות הברית, ויתרה באופן סופי האלופה על החלום הרחוק שהיה לה - להוסיף ללברון ודייויס גם את יאניס אנטטוקומפו, שיכול להפוך שחקן חופשי בקיץ הבא. צמד הכוכבים חתמו על חוזי מקסימום שלא משאיר מקום תחת תקרת השכר לגריק פריק, בניגוד לצורה בה לברון פעל בעבר, כשהסכים לקחת על עצמו קיצוץ במיאמי כדי לשתף פעולה עם כריס בוש ודווין וויד.

"ההיסטוריה לא תחזור על עצמה", נכתב ב"בליצ'ר ריפורט". "האם חלום יאניס מת? כנראה. אחרת זה יגיד לוותר על כל הסגל - קייל קוזמה, אלכס קארוסו, מונטרז הארל, קלדוול פופ, דניס שרודר ופחות או יותר כל שחקן אחר. אולי אם מילווקי היתה רוצה את כל השחקנים האלה ניתן היה לבצע עסקה. אם יש תקווה קטנה ללייקרס, זה שיאניס ידרוש טרייד - אך ורק לשם. העדיפות העליונה של הבאקס תהיה להשאיר את יאניס, אבל גם אם ייכשלו, הלייקרס לא יהיו בראש הרשימה".

עוד בוואלה!

"ראסל ווסטברוק מוטרד מאוד מהטענות כלפיו, ג'יימס הארדן העדיף את ג'ון וול על פניו"

לכתבה המלאה
שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס, אנתוני דייויס. GettyImages
כולם מאושרים. לברון דייויס/GettyImages

היריבה העירונית לוס אנג'לס קליפרס סיימה את העונה שעברה באכזבה גדולה, כשהודחה בחצי הגמר על ידי דנבר, בסדרה שכבר הוליכה בה 3:1, אבל נוצחה בשלושת המשחקים האחרונים כשהיא מאבדת את קור הרוח שלה. אתמול (חמישי) פורסמו בארה"ב טענות לפיהן הבעיות בקליפרס היו עמוקות ומעבר למגרש: דווח כי פול ג'ורג' וקוואי לאונרד התנהלו בשחצנות, קבעו לעצמם מתי ישחקו ומתי ינוחו, נטען שלאונרד היה מגיע רק לחלק מהאימונים כי גר רחוק, ושהשחקנים האחרים בקבוצה היו במתיחות עם הצמד בעקבות ההתנהגות שלהם.

פול ג'ורג' נשאל על המפלה הגדולה של הקליפרס בפלייאוף, וענה: "זה היה קשה, כי היינו בטוחים בעצמנו. הובלנו 1:3, והרגשנו שאנחנו הולכים לנצח את המשחק הבא. הפסדנו. אמרנו, אוקיי, קול, אנחנו מובילים 2:3, ננצח את המשחק הבא. הפסדנו. אבל במהלך כל התהליך הזה, לא עשינו שום התאמות. לא עבדנו לרגע על מה צריך לעשות שונה. עשינו פשוט את אותו חרא שוב ושוב. זה התחיל לשגע אותך קצת, כלומר, בנאדם, מה קורה פה?

"דיברנו בינינו ואמרנו שהכל יהיה בסדר. אבל השיחות היו אמורות להיות, על מה לא בסדר. על מה אנחנו צריכים לשנות. אני לא חושב שהגיע לנו. לא היינו מספיק מוכנים. לא השקענו מספיק עבודה. מבחינתו זה כאילו - יו, יש לנו את PG, יש לנו את קוואי, את לו וויליאמס, מונטרז, יהיה בסדר. נסתדר".

גם מרכוס מוריס טוען: "אני חושב שהעונה החבר'ה שלנו מלאי מוטיבציה לחזור. זה כאב להפסיד אחרי ה-1:3. העניין הוא לא ההפסד, אלא איך שהפסדנו. כי בסופו של דבר, הקבוצה ההיא לא הייתה יותר טובה מאיתנו. אנחנו יודעים את זה".

עוד בקליפרס: המצטרף החדש סרג' איבקה נשאל איך קואי לאונרד (חברו לשעבר בטורונטו) גייס אותו לקבוצה, וענה: "הוא פשוט כתב, 'היי מה קורה, אתה מגיע או לא?'". איבקה גם ציין ש"אפילו לא עבר לי בראש על לעזוב את טורונטו עד שהכל התחיל. אבל גיליתי שדברים הם לא כמו שחשבתי. אנשים רואים דברים אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully