וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב יודעת: "לא יגיע שחקן שישנה אותנו מהקצה אל הקצה"

3.12.2020 / 9:47

הצהובים פוזלים למחנות ב-NBA: "המטרה לצרף שחקן לצורך נקודתי". קלויארו לקראת הכוכב האדום (21:05, ספורט5): "אנחנו מתקשים לסיים משחקים"

דני אבדיה ממריא לארצות הברית/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אסף דרורי

מכבי תל אביב תפגוש הערב (חמישי, 21:05, שידור ישיר בספורט 5) את הכוכב האדום בלגרד במסגרת המחזור ה-12 ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום ה-17 במפעל, עם שלושה ניצחונות בלבד ושלושה הפסדים רצופים. החדשות הטובות? גם היריבה לא במומנטום טוב בהרבה, עם ניצחון בודד בששת המשחקים האחרונים שלה במפעל.

באלופה הישראלית קיימת דריכות רבה לקראת המשחק. בצוות המקצועי שידרו כי יש להם ביטחון שהשחקנים יופיעו כמו שצריך היום, אך החשש הוא מנפילה במהלך המשחק כפי שקרה נגד מילאנו ברבע השני ונגד ולנסיה בסיום המשחק. "אסור לנו להוריד את הרגל מהדוושה לשנייה אחת", אמרו במכבי תל אביב אמש.

הכוכב האדום נחשבת לקבוצה לוחמת והיא מגיעה עם שיירה של אקסים ששיחקו במכבי תל אביב ובליגה. "זה יהיה קשה, אני קצת מתרגש לראות את ג'וני אובריאנט, הוא בחור טוב", אמר אנג'לו קלויארו לקראת המשחק, "הם מאוד מוכשרים, ג'ורדן לויד הוא סקורר מדהים, ג'וני הוא סקורר טוב מאוד גם. הם ניצחו את מילאנו בחוץ, אז ברור שהם טובים. אנחנו מתקשים כרגע, מתקשים לסיים משחקים. אנחנו מכירים אותם קצת יותר טוב, אבל המאמנים שלנו רואים הרבה מאוד משחקים ככה שאנחנו מכירים את כל השחקנים גם אם לא שיחקו בליגת העל לפני זה".

ג'וני אובריאנט שחקן מכבי תל אביב. לילך וייס רוזנברג
שב להיכל. אובריאנט/לילך וייס רוזנברג

על היכולת בתקופה האחרונה אמר קלויארו: "במשחק נגד מילאנו ב-39 הדקות הראשונות הובלנו ב-4 הפרש, היינו ממש טובים חוץ מבכמה דקות ברבע השני, לא הצלחנו לסיים את המשחק. נגד נהריה כן הצלחנו לסיים את המשחק טוב, אבל הרמה היא אחרת, נהריה היו כבר עייפים בסוף המשחק נגדנו".

עוד בוואלה!

עומרי כספי: "חשבתי כבר לפרוש כי הגוף לא איפשר לי לשחק"

לכתבה המלאה

מתוך "Fast Break", התוכנית השבועית באפליקציית מכבי תל אביב

במקביל למשחק הערב, בקבוצה ממשיכים לחכות למחנות האימון ב-NBA שהחלו שלשום על מנת למצוא שחקן לצרף לסגל. גורמים בכירים במכבי תל אביב הבהירו אתמול כי נכון לעכשיו לא מתקיימות שיחות עם אף שחקן, ואם אכן יצורף שחקן כלשהו לסגל, לא יהיה מדובר בשחקן יקר: "המטרה לצרף שחקן לצורך נקודתי, לחזק את הרוטציה, לא יגיע שחקן שישנה אותנו מקצה לקצה", סיפר אחד מאנשי המועדון. "אם נמצא כזה, ובמחיר הנכון, הוא יגיע. צריכים גם לחכות לראות האם דראגן יישאר פה עד לסיום העונה או לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully