וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: עירוני רמת גן ואשקלון מושלמות, קאמבק מטורף להוד השרון

1.12.2020 / 21:19

הקבוצה של קוקיה מחצה את מוצקין 72:100, הדרומיים ניצחו בקרית אתא 78:88. הוד השרון חזרה מפיגור 17 בסוף הרבע השלישי בגבעתיים. ניצחונות לעפולה, נתניה, אשדוד וחבל מודיעין

דני אבדיה ממריא לארצות הברית/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: אסף דרורי

מחזור המשחקים השלישי בליגה הלאומית בכדורסל נערך הערב (שלישי) בסיומו רק עירוני רמת גן, שהביסה את קרית מוצקין, ואליצור אשקלון, שניצחה בקרית אתא, נמצאות עם שלושה ניצחונות. מכבי הוד השרון רשמה את הניצחון המרשים של המחזור עם קאמבק מהפרש 17 נקודות ברבע האחרון נגד הפועל רמת גן/גבעתיים, כשגם הפועל עפולה, הפועל חבל מודיעין ואליצור נתניה מנצחות בתום קאמבק.

מאמן מכבי אשדוד עופר רחימי. לירון מולדובן
ניצחון מרשים. רחימי/לירון מולדובן

מכבי קרית מוצקין - עירוני רמת גן 100:72

הקבוצה של אורי קוקיה ממשיכה להיראות מצוין ושומרת על מאזן מושלם. קרית מוצקין הייתה במשחק במחצית הראשונה, ירדה בפיגור 8 בלבד, אך במחצית השנייה הייתה רק קבוצה אחת על המגרש, ורמת גן סגרה את הרבע השלישי ביתרון 23. דלון גרהאם הוביל את קלעי רמת גן עם 16 נקודות גיא פרברב ולמונטה בירדן הוסיפו 14 כל אחד. את קרית מוצקין הוליכו ברנדון רנדולף ורום גפן עם 13 נקודות כל אחד.

אליצור קרית אתא - אליצור אשקלון 88:78

גם הקבוצה הדרומית ביותר בליגה נשארת מושלמת אחרי שלושה מחזורים ועם ניצחון חוץ שני משמעותי. אשקלון פתחה פער משמעותי ברבע הראשון, ולא נתנה לקבוצה של שרון אברהמי להתקרב, כשקרית אתא רושמת שני הפסדים בשני משחקים. פול דילייני הוביל את קלעי אשקלון עם 27 נקודות, קלארק רוזנברג הוסיף 18 משלו. מארלן וויל קלע 20 לקרית אתא.

מכבי אשדוד - הפועל גליל עליון 78:89

במשחק שנערך כבר בשני הנחילה הקבוצה של עופר רחימי את הפסד הבכורה לאדומים של ברק פלג. אשדוד, שעלתה למאזן של שני ניצחונות מול הפסד אחד, שלטה במשחק מפתיחתו, ולא נתנה לאורחת מכפר בלום סיכוי לצאת עם הניצחון. דוראנד סקוט הוליך את קלעי אשדוד עם 19 נקודות, כששגיב דוד ורביב פיטשון מוסיפים 16 כל אחד. את גליל עליון הוביל דשון נייט עם 19 נקודות.

הפועל רמת גן/גבעתיים - מכבי הוד השרון 82:78

הסיפור של המחזור. הוד השרון עולה למאזן של שני ניצחונות מול הפסד אחד בקאמבק מטורף על חשבון האורדונים של מתן חרוש. גבעתיים הוליכה בבטחה 35:53 במחצית, ו-54:72 אחרי שלושה רבעים אלא שאז הקבוצה הביתית קרסה, והוד השרון ניצחה את הרבע האחרון 6:26 בדרך לניצחון המפתיע. אקסבייר מון קלע 28 נקודות למנצחת, אפי טיומקין הוסיף 19. את האורדונים המאוכזבים הוביל ג'רמי קומבס עם 27 נקודות ו-13 ריבאונדים.

עוד בוואלה!

עודד קטש: "באליפות אירופה היריבות יהיו בסגלים אחרים"

לכתבה המלאה
פול דילייני שחקן אליצור אשקלון. ברני ארדוב
אשקלון עדיין מושלמת. דילייני/ברני ארדוב

הפועל עפולה - א.ס רמת השרון 83:91

עוד קאמבק גדול. הקבוצה של רועי חגאי כבר פיגרה ב-17 הפרש ברבע השני בבית נגד השחקנים של גיא קנטור, אך הצליחו להפוך את התוצאה כבר בפתיחת הרבע השלישי, נטלו את ההובלה ושמרו עליה עד לסיום. ג'ימי הול הנהדר רשם 24 נקודות ו-15 ריבאונדים, טרבון יוז קלע 23 משלו ומסר 8 אסיסטים. ברמת השרון בלט ג'קואן לואיס עם 25 נקודות.

אליצור יבנה - הפועל חבל מודיעין 93:84

חבל מודיעין גם כן ללא הפסד, אך היא שיחקה רק שני משחקים, וגם היא עשתה זאת עם קאמבק. יבנה, שרושמת שלושה הפסדים בשלושה משחקים, הוליכה ב-9 נקודות במחצית, אך רבע שלישי של 12:27 נתן לאורחת את היתרון והיא שמרה עליו עד לסיום. לייס דאן עם 20 נקודות וסטורם וורן עם 19 משלו הובילו את חבל מודיעין, ביבנה בלט אלעד הופמן עם 18 נקודות.

אליצור נתניה - מכבי רעננה 75:78

נתניה הגיעה ללא ניצחונות למחזור, רעננה ללא הפסדים, והמומנטום של כל אחת מהן התהפך. רעננה הובילה בהפרש דו ספרתי בסוף הרבע השלישי, אבל ברייס וושינגטון עם 22 נקודות סחף את נתניה לניצחון. 19 נקודות של ג'יימס פאדג'ט לא הספיקו לקבוצה של עופר ברקוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully