וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "באליפות אירופה היריבות יהיו בסגלים אחרים"

1.12.2020 / 21:03

אחרי החזרה מספרד, מאמן הנבחרת הודה: "באליפות נשחק נגד 12 שחקני יורוליג", פניני: "אמשיך בנבחרת כל עוד אמשיך ליהנות"

שחקני נבחרת ישראל חוגגים את ניצחון על ספרד/איגוד הכדורסל

נבחרת ישראל חזרה הערב (שלישי) ארצה אחרי החלון המוצלח במוקדמות יורובאסקט 2022 אותו סיימה עם ניצחונות על ספרד ופולין והכרטיס לאליפות שתיערך בעוד יותר משנה וחצי. שחקני הנבחרת ישובו כעת לקבוצות השונות וישובו לפעילות במסגרת הלאומית רק בחודש פברואר לחלון האחרון כשהמטרה תהיה לשמור על מאזן נקי מהפסדים.

"הדרך יותר מרשימה מההישג עצמו שגם הוא חשוב", אמר המאמן עודד קטש, "היה לנו שבוע לא פשוט, לא יצאנו מהמלון, הייתה אווירה מדהימה, ממש נהנינו, חוץ מהגעגועים הביתה. זה התבטא על המגרש.צריך לשמוח, הדרך הייתה טובה ואפילו יותר טובה ממה שחלמנו, אבל לא צריך להתבלבל, באליפות אירופה כשתגיע הנבחרות יהיו בסגלים אחרים, וגם במשחקים שניצחנו ראינו ששחקנים ברמת יורוליג עשו לנו צרות. באליפות אירופה נשחק נגד 12 שחקני יורוליג, צריך להישאר בפרופורציות, זה כיף ואווירה טובה. שיחקנו נגד קבוצות טובות, יש לנו לאן להתקדם כדי לעשות הישג באליפות אירופה".

מאמן נבחרת ישראל עודד קטש. האתר הרשמי של פיב"א, אתר רשמי
"הדרך יותר מרשימה מההישג עצמו". קטש/אתר רשמי, האתר הרשמי של פיב"א

גיא פניני הוסיף: "מאוד כיף לי להגיע לנבחרת, זה לא משנה הגיל ולא משנה התפקיד, אם זה שלא שיחקתי כמעט נגד ספרד, או נגד פולין ששיחקת יותר. כיף להיות עם החבר'ה האלה. יש פה אווירה ממש טובה, עברנו שבוע עם תנאים שאנחנו לא רגילים אליהם, והחבר'ה קיבלו את זה והתנהגו למופת, זה כיף להיות בקבוצה כזאת. אני נותן את מה שאני יכול לתת. כל עוד שאני נהנה, אני אהיה בנבחרת".

על תפקידו בנבחרת אמר פניני: "אני לא יודע אם אני מנטור, אבל עברתי קצת דברים בקריירה ויכול לתת את הטיפ כזה או אחר בסייטואציות מסוימות, השחקנים רוצים ללמוד, רוצים להתקדם, יש להם המון מוטיבציה, זה כיף להרגיש שאתה יכול להשפיע. החבר'ה מאוד צנועים, קל שיהיה אגו בנבחרת כזאת, שחקנים עם עתיד מבטיח ושחקנים שעברו הרבה, כולם הורידו מהאגו והתנהגו מדהים, היו חברים נהדרים לקבוצה, וככה זה אמור להיות בנבחרת. לא משנה מה התפקיד שלך במועדון, בנבחרת זה משתנה, וכל אחד תורם בדרכו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully