וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "היה לחץ והיינו צריכים לגרום לשחקנים לשחק באופן יותר בוגר"

30.11.2020 / 22:48

מאמן מכבי חיפה שחרר קצת אוויר לאחר שקבוצתו ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים, והבהיר לגבי הצבת ג'וש כהן בשער: "הכל מקצועי"

צפו בתקציר ה-0:2 של מכבי חיפה על בית"ר ירושלים/ספורט 1

הרבה לחץ השתחרר הערב (שני) במכבי חיפה לאחר שהקבוצה ניצחה באופן משכנע 0:2 את בית"ר ירושלים. הירוקים קטעו רצף של שני הפסדים ובפעם הראשונה העונה שמרו על רשת נקייה. הקבוצה של ברק בכר יכלה לצאת עם ניצחון גבוה הרבה יותר, אך הסתפקה בשערים של דולב חזיזה (34) וניקיטה רוקאביציה (45) שלמרות שהחמיץ פנדל בדקה ה-14, ממשיך להיות בכושר נהדר.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר סיכם: "הצלחנו להבקיע, זה מה שעבד. להוציא את הדרבי שהיה משחק לא טוב... גם בכפר סבא שיחקנו טוב ויכולנו לכבוש יותר שערים ב-20 הדקות הראשונות, אבל היום שיחקנו עם ביטחון ובגרות, לא עשינו שטויות ואני שמח שלא ספגנו. השבוע עבדנו מאוד חזק גם על הצד המנטלי".

מאמן מכבי חיפה, ברק בכר. ., מאור אלקסלסי
ברק בכר/מאור אלקסלסי, .

המאמן המשיך: "אחרי שני הפסדים מאוד כואבים, היה לחץ והיינו צריכים לגרום לשחקנים לשחק באופן יותר בוגר. עוד נכבוש יותר שערים, אבל לנצח 0:2 ולא לספוג זו תוצאה טובה. התחלנו את העונה טוב, ספגנו הפסדים מאכזבים והיום חזרנו לעצמנו. נמשיך לשחק עם הרבה שחקנים מקדימה, כדורגל התקפי ועם זהירות בחלק האחורי - דבר שהיה חסר לנו במשחקים קודמים".

על החזרה של ג'וש כהן לשער: "עומרי גלזר עשה מחנה אימון נהדר, היה מצוין נגד אשדוד, בשני המשחקים האחרונים הוא לא היה אשם בהפסדים, אבל החלטנו לחזור לג'וש. זה הכול מקצועי. יש לנו שני שוערים טובים ותחרות טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully