וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה: מייקל יאנג חתם עד לסיום העונה

30.11.2020 / 0:14

הפורוורד (26, 2.03) ששיחק בהצלחה בעונה שעברה בגלבוע/גליל יחזק את הקבוצה של דני פרנקו שצפוי לצרף בקרוב גם גארד. נהריה מדורגת במקום האחרון בטבלת עם חמישה הפסדים מחמישה משחקים

שחקני נבחרת ישראל חוגגים את ניצחון על ספרד/איגוד הכדורסל

עירוני נהריה החתימה את שחקן הפנים האמריקאי מייקל יאנג ששיחק בעונה שעברה בגלבוע/גליל, והוא יגיע לישראל בימים הקרובים. יאנג יצטרף בשלב הזה בנוסף לארבעת הזרים שבסגל של דני פרנקו, כשבמועדון מעוניינים לצרף גם גארד נוסף, כשההחלטה לגבי זהות השחקנים שישוחררו מהמועדון תתקבל לאחר הגעתם.

יאנג (26, 2.03) הוא בוגר אוניבריסטת פיטסבורג משנת 2017. את הקריירה שלו כמקצוען החל בשתי קבוצות שונות בליגת הפיתוח ובקבוצה בפורטו ריקו לפני שיצא בקיץ 2018 לאירופה וחתם בשולה הצרפתית. אחרי עונה אחת המשיך לדיז'ון, אך במהלך העונה עבר במפתיע לגלבוע/גליל והיה מהשחקנים הטובים בקבוצה של ליאור ליובין כשהוא רושם 18.1 נקודות ו-6.9 ריבאונדים בממוצע למשחק. את העונה הזאת פתח בקבוצת אל נסאר מאיחוד האמירויות.

מייקל יאנג שחקן גלבוע/גליל. דני מרון
יחזק את הסגל של פרנקו. מייקל יאנג/דני מרון

נהריה שרשמה הערב (ראשון) את הפסד הליגה החמישי שלה העונה, 98:81 למכבי תל אביב, מדורגת בצוותא עם בני הרצליה במקום האחרון בטבלה, בעונה בה שתי קבוצות יורדות מליגת העל לליגה הלאומית. הסגולים ייצאו במחזור הבא למשחק חשוב מאוד נגד מכבי חיפה שמדורגת גם כן בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully