וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ארבע קבוצות עם 23 נקודות במרדף אחר פריז סן ז'רמן

עודכן לאחרונה: 29.11.2020 / 23:56

ליל סיימה ב-1:1 בסנט אטיין ולא הצליחה להשתוות למוליכה, ליון, מונאקו ומונפלייה ניצחו ונצמדו אליה. ניצחון בכורה לדיז'ון

תקציר: ליל - מילאן 1:1/ספורט 1

איבוד הנקודות הנוסף של פריז סן ז'רמן נתן תקווה לרודפות אחריה, אבל ליל לא הצליחה להשתוות למוליכה אחרי שסיימה ב-1:1 בסנט אטיין. בינתיים, שלוש קבוצות נצמדו אליה עם 23 נקודות כל אחת: ליון (0:3 על ריימס), מונאקו (0:3 על נים) ומונפלייה (0:1 אצל לוריין). האחרונה דיז'ון השיגה ניצחון בכורה - 1:3 בניס.

קווין פולאנד שחקן מונאקו עם וויסאם בן ידר. רויטרס
נכנס לקצב במונאקו. קווין פולנד חוגג עם וויסאם בן ידר/רויטרס

סנט אטיין - ליל 1:1

כריסטוף גאלטייה רצה להיצמד לפריז סן ז'רמן, אבל האקסית שלו, אותה אימן כמעט שמונה שנים, החליטה לעצור את רצף שבעת ההפסדים המזעזע שלה דווקא מולו והשיגה את הנקודה ה-11 שלה העונה. ווהבי חאזרי הטוניסאי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-33 והמדורגת שנייה הצליחה רק להשוות מרגלי ג'ונתן איקונה, אחרי הורדה בחזה של בוראק אילמז בדקה ה-65.

עוד בוואלה!

צרפת: רק 2:2 לפריז סן ז'רמן מול בורדו, עוד ניצחון למארסיי

לכתבה המלאה

ליון - ריימס 0:3

16 נקודות מ-18 האחרונות מציבות את ליון חזק בצמרת, והפעם היא רשמה ניצחון ביתי שלישי ברציפות. קרל טוקו אקמבי כבש מקרוב מהאוויר אחרי הרמה של ממפיס דפאי בדקה ה-22, ואז הרחקתו של מורטו קסאמה שמנע מצב ודאי להבקעה (32) הקלה את החיים על המארחת. אקמבי בישל לברונו גימראייש שכבש שער בכורה בעזרת שחקן הגנה בדקה ה-49, ואז הכניס כדור עומק למחליף מוסא דמבלה שחתם בדקה ה-66 מול פרדראג ראיקוביץ'. ריימס רק נקודה מעל הקו האדום.

סופיאן דיופ שחקן מונאקו כובש שער. רויטרס
עם הראשון של מונאקו. סופיאן דיופ/רויטרס

מונאקו - נים 0:3

ניצחון רביעי ברציפות לקבוצה מהנסיכות, שרחוקה כעת רק שתי נקודות מהפסגה. סופיאן דיופ החל בחגיגה עם שער יפהפה בדקה ה-19 וברבע השעה האחרונה ניצלה מונאקו את הרחקתו של לוקא דו (69) בעזרת נגיחה של ז'לסון מרטינס (75) וגול במתפרצת של קווין פולנד הגרמני (77).

לוריין - מונפלייה 1:0

עוד קבוצה עם ניצחון רביעי רצוף ו-23 נקודות. טז'י סבאנייה אמנם בעט פנדל רע מעל השער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, אבל המחליף פטאר שקולטיץ' נזקק לדקה אחת על המגרש כדי להכריע במתפרצת בדקה ה-79. לוריין סגרה משחק חמישי ללא שער, ובמהלך הרצף הזה לקחה נקודה בלבד.

ניס - דיז'ון 3:1

הקבוצה של פטריק ויירה ממשיכה לחטוף בראש מאז שנגיף הקורונה פשט בסגל שלה, והיא סופרת הפסד רביעי רצוף (שניים בליגה האירופית) ושלישי ברציפות בבית. הפעם זה קרה מול דיז'ון, שסוף כל סוף השיגה ניצחון בכורה העונה. מאמה באלדה ירה פנימה בדקה ה-21 והמגן גלודי אנגונדה הפתיע עם שמאלית חזקה בדקה ה-31 וחגג שער ראשון בקריירה. באלדה השלים צמד אחרי טעות מביכה של דנילו ברבוסה (66) וכל שנותר לאמין גואירי זה לצמק בפנדל בדקה ה-79.

משחקים נוספים

לאנס - אנז'ה 3:1
ללאנס: ארנו קלימואנדו (34). לאנז'ה: מתיאס לאז'ה (22), סטפן בהוקן (49), פייריק קאפל (90+2)

מץ - ברסט 2:0
לברסט: אירבן קרדונה (12), ג'ון בוי (עצמי, 64)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully