וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאלת ההרכב של גאורגיוס דוניס: ההתלבטויות של מאמן מכבי תל אביב

29.11.2020 / 13:00

אחרי שהתחיל לגבש את ה-11 שלו, היווני הבין שהוא חייב להכניס בחזרה לעניינים כמה שחקנים שנדחקו ברוטציה. לקראת הפועל כפר סבא (20:45, ספורט 1) הוא מנסה למצוא את עמק השווה בין ההרכב האופטימלי שלו, לצורך לשתף שחקנים שחייבים להישאר בעניינים

תקציר: מכבי תל אביב - ויאריאל 1:1/ספורט 1

כמו לפני כמעט כל משחק של מכבי תל אביב, גם אתמול (שבת) לא תירגל המאמן גאורגיוס דוניס הרכב לקראת המשחק הערב נגד הפועל כפר סבא (20:45, ספורט1) . דווקא העובדה הזו נתנה לחלק משחקני הקבוצה את התחושה שהיווני לא יעשה יותר מדי שינויים בהרכב הערב ביחס לזה שפתח מול ויאריאל ביום חמישי. שינוי כפוי אחד בכל זאת יהיה בוודאות והוא הוצאתו של דן גלזר מה-11 אחרי שנפצע ביום חמישי בהתנגשות עם שחקן יריב.

גלזר עדיין סובל מכאבים כשהוא רץ ויש גם חשש שהפצע ייפתח תוך כדי מאמץ אחרי שנתפר בחמישה מקומות. ולכן הוא לא התאמן ביומיים האחרונים וינסה להכשיר את עצמו לקראת המשחק החשוב ביום חמישי מול קרבאח בליגה האירופית.

דוניס התלבט במהלך סוף השבוע איך לעלות הערב מכמה סיבות. מצד אחד הוא מחשיב כעת מאוד את הליגה בארץ ורוצה לטפס במעלה הטבלה לצמרת הגבוהה. אמנם היריבה העיקרית על התואר היא מכבי חיפה וגם היא איבדה נקודות רבות בשבוע שעבר כך שהיא לא בורחת, אבל דוניס הוא זר כאן, לא מכיר עדיין מספיק את הכדורגל הישראלי ומבחינתו הוא לא מקל ראש בכך שהמובילות הן קבוצות יחסית קטנות כמו מכבי פתח תקוה ועירוני קרית שמונה, שבארץ לא מנבאים שהן ירוצו עד הסוף.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
לא מקל ראש בכך שקבוצות שנחשבות לקטנות יותר, מוליכות את הטבלה. דוניס/דני מרון

עבור מאמן מכבי תל אביב, הקבוצה איבדה יותר מדי נקודות עד עכשיו וניצחון בליגה בארץ הוא בעדיפות עליונה. מעבר לפן הזה, יש גם חשיבות להרצת הרכב. אחרי לא מעט נסיונות שעשה, דוניס כבר התביית על ההרכב שהוא חושב שהוא ההרכב הכי חזק שלו בנקודת הזמן הזו ואלה ה-11 שפתחו ביום חמישי האחרון. מבחינת היווני זה ההרכב האופטימלי כרגע ולכן גם בבואו לבחור את ההרכב להערב הוא שקל האם לא כדאי לו להמשיך ולהריץ את השחקנים לקראת המשחק בליגה האירופית, במיוחד כשהפעם מכבי תל אביב משחקת ביום ראשון ויש לה מספיק זמן להתכונן ליום חמישי.

אבל יש גם את הצד השני עליו חושב דוניס ובגלל זה ההתלבטות שלו היא אמיתית. המאמן יודע שהוא צריך להכניס לעניינים עוד שחקנים שבאחרונה לא שיחקו הרבה כמו אבי ריקן, איתי שכטר, אילון אלמוג בן ביטון ואדוארדו גררו, ולכן הוא עשוי לתת לחלק מהם לפתוח. השאלות שנשאל היווני בשבוע שעבר במסיבת העיתונאים על כך שיצר שתי קבוצות בתוך הקבוצה ונתן לשחקנים מסויימים תחושה שהם פחות חשובים לו, נכנסו לתוך הראש והוא הבין שהוא צריך לחשוב היטב כדי לא לאבד שחקנים מסויימים שהיו רגילים למעמד אחר.

שחקן במכבי תל אביב אמר הבוקר: "שום דבר לא יפתיע אותי לקראת הערב. גם אם פשיץ' ויונתן כהן ימשיכו יחד בהרכב וגם אם שכטר יחזור לאחד עשר ולידו יפתח אילון אלמוג. אנחנו מרגילים את עצמנו למציאות הזו וכולם צריכים להיות מוכנים".

עוד בוואלה!

דוניס גער בשחקני מכבי תל אביב: "תאמינו בעצמכם ותתחילו להעז". זה עבד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully