וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: יואב כהן זכה באליפות אירופה, שחר צוברי סגנו, קטי ספיצ'קוב הבטיחה כרטיס לטוקיו

28.11.2020 / 17:29

יום גדול לגולשי הניל פרייד הישראלים בפורטוגל: מדליות זהב וכסף אצל הגברים ומדליית כסף של ספיצ'קוב אצל הנשים. כהן: "אין לי מילים, זה חלום שהתגשם"

יואב כהן אלוף אירופה/איגוד השייט

יום גדול היום (שבת) לגולשי הרוח של ישראל באליפות אירופה בפורטוגל. יואב כהן הוא אלוף אירופה בדגם ניל פרייד ושחר צוברי הוא הסגן שלו. כהן הנרגש אמר לאחר הישג השיא בקריירה שלו, בגיל 21: "אין לי מילים, זה חלום שהתגשם. אני לא מוצא את המילים".

כהן הוביל בתחרות מהרגע הראשון, הגיע לשיוט המדליות כמוליך ושמר על המקום הראשון לאחר שסיים חמישי היום. לעומתו, צוברי סיים שני בשיוט המדליות וכך התקדם מהמקום השלישי בדירוג הכללי אל המקום השני. זה זיכה אותו ב-40 נקודות דירוג לעומת 48 של כהן בקרב על הכרטיס הישראלי לאולימפיאדה, כאשר צוברי עדיין מוביל ב-24 נקודות. הקרב בין השניים על הכרטיס לטוקיו יימשך שכן יש תחרות אחרונה באביב - יורו 2021.

שחר צוברי עם יואב כהן קטי ספיצ'קוב. איגוד השייט, אתר רשמי
יואב כהן/אתר רשמי, איגוד השייט

יואב כהן הוסיף לאחר מכן: "יש רגעים שמילים לא יכולות לתאר. שנים של חלום ועבודה. לעמוד עם שחר וקירן על הפודיום זה משהו שאני חולם עליו מגיל 12. אני לא יכול לדמיין לכם את ההרגשה. זה מטורף".

המאמן גור שטיינברג: "הנבחרת מוכיחה את עצמה. השנה הזו צריכה להיות הריקוד האחרון שלנו. מודים על התמיכה שאנחנו מקבלים".

עוד בוואלה!

אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית: מדליית כסף לנבחרת, דריה אטמנוב זכתה בשלוש מדליות

לכתבה המלאה
גולשת הרוח קטי ספיצ'קוב עם המאמנת האוקראינית אולגה מסליווץ. איגוד השייט, אתר רשמי
הכרטיס לטוקיו שלה. קטי ספיצ'קוב עם המאמנת אולגה מסליווץ/אתר רשמי, איגוד השייט

שנה וחודשיים אחרי זכייתה במדליית הכסף באליפות העולם בדגם ניל פרייד RS:X, קטי ספיצ'קוב זכתה גם במדליית כסף באליפות אירופה בגלישת רוח הנערכת בווילאמורה, פורטוגל, וזאת בזכות המקום השני בשיוט המדליות שהקפיץ אותה מהמקום הרביעי הכללי אל השני.

כסגנית אלופת אירופה, ספיצ'קוב פתחה יתרון בלתי מחיק על פני נוי דריהן (סיימה במקום ה-11) ומאיה מוריס (במקום השישי) בקרב על הכרטיס האולימפי ותהיה נציגת ישראל בטוקיו 2021, כל עוד הוועדה באיגוד השייט לא תמנע זאת ממנה.

כזכור, ספיצ'קוב הייתה הנציגה הישראלית לו האולימפיאדה הייתה נערכת כמתוכנן בקיץ 2020, אבל משבר הקורונה שגרם לדחייה בשנה פתח מחדש את התחרות, שהפכה סוערת ביותר לאור הרומן של הגולשת עם המאמן הצרפתי של הנבחרת פייר לוקה והסכסוך עם המתחרות שלה.

ספיצ'קוב: "הייתה תחרות קשה. לפעמים הייתי במיקומים יותר גבוהים, לפעמים פחות אבל שיוט המדליות היה מעולה בשבילי. אני שמחה מאוד שלקחתי מדליה הביתה וגם את הכרטיס לטוקיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully