וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית: מדליית כסף לנבחרת, דריה אטמנוב זכתה בשלוש מדליות

עודכן לאחרונה: 28.11.2020 / 18:09

הנבחרת הוסיפה עוד מדליה בתרגיל הכדורים, בעוד המתעמלת בת ה-14 זכתה בזהב בתרגיל האלות, בכסף בתרגיל החבל ובארד בתרגיל הסרט בתחרות בדרגת ג'וניור בקייב

נבחרת ישראל התעמלות אומנותית. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
בנות נבחרת ישראל עם מדליית הכסף/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

אחרי מדליית הזהב בקרב רב אתמול (שישי) ומדליית הכסף בקטגוריה המדינתית, נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית (קבוצתי בוגרות) השיגה מדליית כסף בתרגיל הכדורים. הנבחרת פתחה היום את תחרויות הגמר ועלתה ראשוה עם תרגיל הכדורים, אותו ביצעה לצלילי המוזיקה של "עם ישראל חי" וקיבלה ציון 34.450 שהספיק למקום השני.

הנבחרת הקבוצתית מורכבת מהמתעמלות אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, יוליאנה טילגין, שי בן רובי, בר שפושניקוב וקארין וקסמן. המאמנת הראשית היא אירה ויגדורצ'יק ולצדה המאמנת והכוריאוגרפית רחלי פייגה ויגדורצ'יק והמאמנת נועה קדוש.

דריה אטמנוב מתעמלת אומנותית עם המאמנת איילת זוסמן. איגוד ההתעמלות, אתר רשמי
מדליה אחרי מדליה. דריה אטמנוב עם המאמנת איילת זוסמן/אתר רשמי, איגוד ההתעמלות

המתעמלת האומנותית הצעירה דריה אטמנוב, באליפות אירופה הראשונה שלה, השיגה מוקדם יותר היום (שבת) לא פחות משלוש מדליות בגמרים על המכשירים הבודדים בתחרות הנערכת בקייב, אוקראינה. המדליות שלה מצטרפות למדליה בה זכתה עם הנבחרת הקבוצתית הבוגרת.

אטמנוב בת ה-14 (הפועל ראשון לציון רמת אליהו, מאמנות: איילת זוסמן ורעיה אירגו) עלתה לארבעה גמרים, אבל לאור כללי התחרות שקובעים כי מתעמלת אחת מכל מדינה יכולה לעלות לגמר, היא השתתפה בכל הגמרים והשאירה בחוץ את אלונה הלל (מכבי תל אביב, מאמנות: אלה סמופלוב ולנה זליקמן) שהתברגה בשמינייה הראשונה בתוצאות תרגילי הכדור והסרט.

המדליה הראשונה הייתה בתרגיל החבל, עליו קיבלה אטמנוב ציון 21.500 (שיפור לעומת המוקדמות) וסיימה שנייה. לאחר מכן קיבלה ציון 22.000 בתרגיל הכדור וסיימה רביעית, ובאלות ביצעה תרגיל ברמת קושי גבוהה וקיבלה את הציון הגבוה 24.350 שהציב אותה במקום הראשון עם מדליית הזהב. בתרגיל הסרט, בו סיימה ראשונה במוקדמות, השיגה את הארד עם 21.500.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully