וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל כפר סבא: דן גלזר לא ישחק

עודכן לאחרונה: 28.11.2020 / 22:12

הקשר שנפצע מול ויאריאל ככל הנראה גם לא יהיה בסגל. דוניס מתלבט לגבי ההרכב. גטהון ואומו תורגלו בהרכב האורחת (א', 20:45, ספ' 1)

מחזור 8הסתיים29/11/2020
מכבי תל אביב
  • פשיץ' (38)
  • ביטון (45)
  • כהן (53)
0
    הפועל כפר-סבא
    תקציר: מכבי תל אביב - ויאריאל 1:1/ספורט 1

    מכבי תל אביב

    האלופה שעדיין מדורגת רק שמינית בטבלה, תוכל לעשות קפיצה משמעותית קדימה ולחלוף לראשונה העונה על פני מכבי חיפה שתשחק יממה אחריה, אם תנצח מחר (ראשון, 20:45, ספורט 1) את הפועל כפר סבא. אחרי שני הניצחונות הדחוקים על בני סכנין והפועל חדרה, יודעים במכבי תל אביב שיצטרכו להרים את הרמה כי אין משחק קל בליגה ובעיקר כיוון שהיריבה תגיע במצב רוח מרומם ועם הרבה ביטחון שהושג אחרי שהיא ניצחה את מכבי חיפה.

    גם במכבי תל אביב האווירה טובה מאוד נוכח התיקו החשוב מול ויאריאל שלשום בליגה האירופית והראש נמצא גם במשחק החוץ ביום חמישי מול קרבאח, בסופו תוכל להבטיח את המקום השני בבית ואת כרטיס העלייה הנחשק לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית. בקבוצה קיוו להכשיר את דן גלזר שנחתך בצורה משמעותית ליד הגבה במשחק שלשום וכתוצאה מכך הוחלף ונעשו לו חמישה תפרים על ידי רופא הקבוצה, אבל הוא ככל הנראה לא יהיה בסגל ועדן קארצב יחליפו.

    טל בן חיים צפוי לחזור להרכב אחרי שפתח מול הפועל חדרה במשחק האחרון בליגה ומול ויאריאל לא שותף. אלכסנדר פשיץ' עשוי לקבל מנוחה על הספסל ובמקומו יפתח ניק בלקמן או אולי איתי שכטר שלא ראה דקת דשא בשני המשחקים האחרונים. גם שרן ייני שלא פתח באירופה, אמור לחזור להרכב ואולי לתת מנוחה ללואיס הרננדס, אם גאורגיוס דוניס יחליט להמשיך עם ארבעה בקו האחורי. אבי ריקן שלא פתח במשחקים האחרונים, גם מועמד לעלות ב-11 של היווני.

    אלכסנדר פשיץ' שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום, מערכת וואלה!
    יזכה למנוחה הפעם? אלכסנדר פשיץ'/מערכת וואלה!, אריאל שלום

    הפועל כפר סבא

    אחרי שהדהימה את מכבי חיפה, הפועל כפר סבא תנסה להפתיע גם בבלומפילד. הקפטן עומר פדידה ימשיך להיעדר וכך גם השוער איתמר ישראלי שעבר ניתוח להסרת התוספתן. מתן זלמנוביץ' ימשיך למלא את מקומו בין הקורות. טריקו גטהון ומייקל אומו תורגלו בהרכב אחרי שתרמו לשינוי מול מכבי חיפה באמצע השבוע.

    המאמן עמיר תורג'מן אמר לקראת המשחק: "ראינו מול מכבי חיפה במחצית הראשונה מצד אחד את הדברים עליהם אנחנו צריכים לעבוד, ובמחצית השנייה את הפוטנציאל של הקבוצה הזו . זה קורה לנו כבר מספר פעמים, ועל כך אנחנו צריכים לתת את הדגש - ריכוז לאורך כל המשחק ועבודה קשה. יש פה סגל רחב וישחק מי שיעמוד בדרישות. מכבי תל אביב קבוצה מצוינת, זו האלופה, אבל אני חושב שאפשר לעשות דברים יפים גם מולה. אבל אם השחקנים שלנו יצליחו לשמור על קצב ואינטנסיביות לאורך דקות רבות, נוכל לצאת עם נקודות".

    עוד בוואלה!

    דוניס גער בשחקני מכבי תל אביב: "תאמינו בעצמכם ותתחילו להעז". זה עבד

    לכתבה המלאה
    שוער הפועל כפר סבא מתן זלמנוביץ'. אריאל שלום, מערכת וואלה!
    עוד אתגר. מתן זלמנוביץ'/מערכת וואלה!, אריאל שלום

    טריוויה

    * הניצחון האחרון של הפועל כפר סבא על מכבי תל אביב הושג ב-17 בספטמבר 2007, אז סמואל יבואה קבע 0:1 בבלומפילד במחזור השלישי. ב-10 המפגשים מאז (ליגה וגביע): שמונה ניצחונות צהובים ושתי תוצאות תיקו בלויטה.

    * מכבי תל אביב לא הפסידה מאז מחזור הפתיחה ומגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים, אבל בבית השיגה עד כה נקודה אחת בלבד מתוך שש אפשריות.

    * לעומתה, הפועל כפר סבא היא היחידה שעדיין לא כבשה שער חוץ העונה.

    * זו הפעם החמישית ששתי הקבוצות נפגשות במסגרת המחזור השמיני, ולמרבה הפלא מכבי תל אביב מעולם לא ניצחה. שלוש הפעמים הראשונות הסתיימו ללא הכרעה, ובמפגש האחרון, בנובמבר 1989, כפר סבא השיגה 0:2 ביתי.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: דניאל בר נתן
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully