וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלמה מראדונה: "הרוסה, מתגעגעת ומחכה לרגע בו נתחבק שוב"

בתו של כדורגלן העבר האגדי העלתה פוסט פרידה באינסטגרם: "לא יכולה לדמיין איך ייראו החיים שלי עכשיו, לקחת חלק מהלב שלי"

תקציר: מיטב מביצועיו של דייגו ארמנדו מראדונה/ספורט 1

בתו של דייגו מראדונה, דלמה, כתבה היום (שישי) פוסט פרידה מאביה באינסטגרם. דלמה, שחקנית וגרושתו של חלוץ מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו, נפרדה מהאב וכתבה דברים מרגשים מאוד.

דלמה כתבה: "תמיד פחדתי מאוד ממותי, אבל היום כבר לא כי אני יודעת שזה הולך להיות הרגע בו אראה אותך שוב ואחבק אותך שוב. אני כבר מתגעגעת אליך אבא. אני הולכת להחזיק מעמד בלי החלק הזה בלב שלי שלקחת אתמול אבא. אני הולכת לטפל בג'ברו ובפום פום האהוב עליך כמו שתמיד ביקשת ממני, תמיד נתת לי אחריות גדולה. אני אוהבת אתכם ואגן עליכם כל חיי.

"אני הרוסה, אבל אתקדם בחיים. חכו לי שם ואנחנו עוד נראה אחד את השני. אני מאמין שעוד נשיר ונצעק ביחד. אני אוהבת אותך אבא ואגן עליך כל חיי. אם הנכדה שלך תבקש לעשות איתך שיחת וידאו כמו שהיא תמיד עשתה, אני אמות מבפנים, אבל אתה יכול להיות רגוע. אני הולכת להגיד לה בדיוק מה היית, מי אתה ומי שתישאר לנצח. לא היו צריכים יותר מדי כדי לאהוב אותך. אני לא יכולה לדמיין איך ייראו החיים שלי בלעדיך, אבל הנה אני עם הבעל הטוב בעולם וילדה שתכריח אותי להמשיך הלאה. החיים עם קצרים אז נתראה בקרוב. אני אביא לכם פרחים כדי לקשט את הגרביים. בבקשה תסתכלו עליי כמו בתמונה עם האהבה הגדולה הזו. אני אוהב אותך לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully