וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בשער הנדיר של טוטנהאם: ווינקס כבש גול מהחצי, והודה שזה היה "פוקס"

הארי ווינקס הצליח לכבוש שער מזווית בלתי אפשרית ממרחק עצום, אבל הודה שניסה למסור: "הייתי שמח להודות שניסיתי לכבוש, אבל המסירה פשוט הלכה חזק מדי". וגם: המילים המרגשות של מוריניו על מראדונה

תקציר: טוטנהאם - לודוגורץ 0:4/ספורט 1

טוטנהאם ניצחה אתמול (חמישי) 0:4 את לודוגורץ בליגה האירופית, והכותרות הלכו באופן טבעי להארי ווינקס, קשר התרנגולים, שכבש שער יוצא דופן מ-50 מטר. קשר טוטנהאם, שלא כבש שער כבר יותר משנתיים, הודה אחרי המשחק שמדובר ב"פוקס" ושהוא לא למעשה לא התכוון לכבוש, את מה שהפך לגול המדהים של היום באירופה.

ווינקס עמד בסמוך לקו החצי, כששלח בעיטה חזקה, שהפתיעה את השער, וניתזה מהמשקוף פנימה. "אשמח להגיד שהתכוונתי, אבל לא באמת", אמר ווינקס בסיום בכנות, "ראיתי את בייל פורץ לרחבה וניסיתי למסור, אבל הבעיטה הלכה קצת חזק מדי. אבל אני שמח שכבשתי".

אגב, מה שחשוב יותר מבחינת טוטנהאם זה הניצחון, שממשיך את הפתיחה הטובה של העונה. "חשוב לנו לנצח משחקים כאלה, לשפר את הביטחון שלנו, ושלי באופן אישי", אמר ווינקס, שלא זוכה להרבה דקות, "קשה לא להיות בהרכב, וכל מה שאני יכול לעשות זה לנצל את ההזדמנויות שלי, ולכבוש. אני שמח מאיך ששיחקנו, זו התוצאה שהיינו צריכים. פתחנו טוב עם הרבה אינטנסיביות נכונה, לא נתנו להם לנשום, וזה הפך את זה לקל עבורנו, וכשאנחונו משחקים נכון, המשחק הולך לכיוון שלנו".

כמו כן, המאמן המנצח מוריניו ספד למראדונה אחרי המשחק: "יש את מראדונה, ויש את דייגו. דייגו הוא שונה. האנשים שמכירים אותו, שהיו איתו, שבילו איתו, יודעים שהייתה להם זכות גדולה. היה לו לב גדול, גדול, גדול. את היום העברתי בסיפורים עליו, ועל הרגעים שבילינו ביד. הוא תמיד היה מתקשר אחרי הפסדים, לא אחרי ניצחונות. הוא ידע שברגעים קשים הוא צריך להיות שם. הוא היה אומר לי, 'מו, אל תשכח אתה הכי טוב'. אני אתגעגע אליו".

עוד בוואלה!

הליגה האירופית: רפאלוב שוב כבש וניצח, פ.ס.וו עם מהפך ענק, טוטנהאם עם שער מהחצי

לכתבה המלאה
  • עוד באותו נושא:
  • טוטנהאם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully