וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האירופית: רפאלוב שוב כבש וניצח, פ.ס.וו עם מהפך ענק, טוטנהאם עם שער מהחצי

עודכן לאחרונה: 27.11.2020 / 1:12

רפאלוב הכריע ב-0:2 של אנטוורפן בלינץ, זהבי פתח ב-2:3 של איינדהובן על פאוק שהובילה 0:2, ווינקס עם גול נדיר בניצחון טוטנהאם. וולפסברגר ואליאל פרץ הובסו, גם סלטיק ואלחמיד. ארסנל והופנהיים עלו

תקציר: מולדה - ארסנל 3:0/ספורט 1

המחזור הרביעי בשלב הבתים של הליגה האירופית נערך הערב (חמישי) עם משחקים שהם תמונת ראי של המשחקים שנערכו במחזור השלישי. ליאור רפאלוב כבש בפעם השלישית ושוב היה חתום על ניצחון של אנטוורפן, הפעם 0:2 בחוץ על לאסק לינץ. ערן זהבי היה שותף למהפך גדול של פ.ס.וו איינדהובן מול פאוק סלוניקי, הפסדים לאליאל פרץ וחאתם עבד אלחמיד, ניצחון מפתיע לג'ואל אבו חנא. הופנהיים (ללא מונס דאבור) וארסנל נותרו מושלמות ועלו לשלב הבא יחד עם לסטר סיטי.

שחקני טוטנהאם חוגגים עם הארי ווינקס (משמאל). רויטרס
השער היפה של הערב. הארי ווינקס, משמאל/רויטרס

בית א'

קלוז' - רומא 2:0

הג'אלורוסי נחלצו מהערפל ברומניה וכמעט בטוחים בשלב הבא. החלוץ הקרואטי גבריאל דבליו כבש שער עצמי בדקה ה-49 והעניק לרומא יתרון, אותו הכפיל ז'ורדן ורטו בפנדל בדקה ה-67.

צסק"א סופיה - יאנג בויז ברן 1:0
ליאנג בויז: ז'אן פייר אנסמה (34)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
מיקל ארטטה מאמן ארסנל עם אלכסנדר לקאזט. רויטרס
בית קליל באירופה. מיקל ארטטה עם אלכסנדר לקאזט/רויטרס

בית ב'

מולדה - ארסנל 3:0

בזמן שבליגה הם מקרטעים, התותחנים עלו בקלות לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית עם מאזן מושלם אחרי ארבעה משחקים. אחרי מחצית מאופסת, ג'ו ווילוק מצא בצד ימין את ניקולא פפה שמצא בשמאל את הפינה הרחוקה בדקה ה-50, ואחרי חמש דקות ווילוק בישל גם לריס נלסון שדחק מקרוב. המחליף פלוריאן באלוגון נכנס בדקה ה-82 ואחרי דקה ביצע סיבוב נהדר ברחבה וכבש שער בכורה במשחקו השני בבוגרים.

דאנדוק - ראפיד וינה 3:1
לדאנדוק: כריס שילדס (63 בפנדל). לראפיד: כריסטוף קנאסמולנר (11), ארג'ן קארה (37 ו-58)

אונדז'יי לינגר שחקן סלביה פראג. רויטרס
סלביה ממשיכה להרשים. אונדז'יי לינגר/רויטרס

בית ג'

ניס - סלביה פראג 3:1

ומי זוכר את ההפסד באצטדיון המושבה? אלופת צ'כיה רשמה ניצחון שלישי ברציפות, השני על חשבון ניס, וזקוקה לעוד נקודה בלבד כדי להבטיח רשמית את מקומה בשלב הבא יחד עם באייר לברקוזן. אונדז'יי לינגר הפציץ שער מרהיב מ-25 מטרים בדקה ה-15 והעלה את סלביה ליתרון, כשאמין גואירי נתן תקווה למארחת מוכת הקורונה עם שוויון מזווית קשה בדקה ה-61. אלא שבחלוף שלוש דקות היה זה פיטר אולאינקה שנגח לאחור ועבדאללה סימה בן ה-19 חתם עם נגיחה נוספת בדקה ה-75, אחרי הקפצה יפה של תומאש הולש. הישאם בודאווי מניס הורחק בתוספת הזמן.

דונייל מאלן שחקן פ.ס.וו איינדהובן כובש. רויטרס
מהפך גדול של פ.ס.וו. דוניאל מאלן/רויטרס

בית ד'

ריינג'רס - בנפיקה 2:2
לריינג'רס: סקוט ארפילד (7), קמאר רוף (69). לבנפיקה: ג'יימס טאברנייר (עצמי, 78), פיצי (81)

סטנדרד ליאז' - לך פוזנן 1:2
לסטנדרד: עבדול טאפסובה (63), קונסטנטינוס לאיפיס (90+3). לפוזנן: מיקאל אישק (61)

ערן זהבי שחקן פ.ס.וו איינדהובן לפני חאריס צינגראס שחקן פאוק סלוניקי. Patrick Post, AP
נעצר במהלך שהוביל לשער השלישי. ערן זהבי/AP, Patrick Post

צפו בתקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פאוק סלוניקי 2:3

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - פאוק סלוניקי 2:3/ספורט 1

בית ה'

פ.ס.וו איינדהובן - פאוק סלוניקי 2:3

אחרי שספג ביקורת רבה בתקשורת ולא הצליח לכבוש פנדל, ערן זהבי היה שותף שולי למהפך המדהים של קבוצתו הערב והוחלף בדקה ה-71. פ.ס.וו הייתה חייבת להשיג ניצחון כדי לעלות אל המקום השני ולהיות תלויה בעצמה לקראת המשך המשחקים בבית, ועשתה את זה בדרך הקשה. בדקה הרביעית חריסטוס צוליס ניצל בלגן בהגנה ובעט כדור על חברו פרננדו וארלה ומשם אל הרשת. שער שהבלם בכלל לא ידע על קיומו. אחרי שזהבי בישל לדוניאל מאלן שער שנפסל (10), צוליס ניצל קיפאון בהגנה וכבש בעצמו את השני בדקה ה-13. קודי גאקפו צימק בבעיטה חדה בין רגליו של השוער בדקה ה-20 ובדקה ה-51 החזיר בישול לנוני מדואקה שהרשית בנגיעה. עוד שתי דקות חלפו והמהפך הושלם, אחרי שזהבי נעצר אצל השוער ומאלן עט על הריבאונד וקבע 2:3.

גרנאדה - אומוניה ניקוסיה 1:2
לגרנאדה: לואיס סוארס (8), אלברטו סורו (73). לאומוניה: ארנסט אסנטה (60)

שחקני נאפולי לובשים חולצה של מראדונה במשחק הליגה האירופית. GettyImages
ערב מרגש בסן פאולו. שחקני נאפולי עם החולצות של מראדונה/GettyImages

בית ו'

נאפולי - רייקה 0:2

בערב של מחוות מרגשות לזכרו של דייגו מראדונה, נאפולי גם עלתה לראש בית ו' עם ניצחון שלישי ברציפות. דווקא האיטלקי של רייקה, ארמנדו אנסטסיו, כבש שער עצמי בדקה ה-41 אחרי פריצה של פיוטר ז'לינסקי. הירווינג לוסאנו נהנה מטעות בהגנה והבקיע את השני בדקה ה-75.

אלקמאר - ריאל סוסיאדד 0:0

צפו בניצחון של נאפולי במשחק הראשון שלה אחרי מותו של מראדונה/ספורט 1
ג'יימי ורדי שחקן לסטר סיטי. רויטרס
10 נקודות מספיקות לעלייה. ג'יימי ורדי חוגג/רויטרס

בית ז'

בראגה - לסטר סיטי 3:3

השועלים הבטיחו את מקומם בשלב הבא בזכות שער שוויון של ג'יימי ורדי בדקה ה-95 של המשחק המשוגע. החלוץ נכנס כמחליף וכבש מקרוב אחרי כדור רוחב של מארק אולברייטון עמוק בתוספת הזמן. בראגה, שצפויה לתפוס את המקום השני, הובילה שלוש פעמים משערים של עלי מוחמד אל מוסראטי (4), פאוליניו (24) ופראנסרג'יו המחליף (90) אבל לסטר הגיבה עם הארווי בארנס (9), לוק תומאס בן ה-19 (79) וכאמור ורדי שסידר עלייה.

א.א.ק אתונה - זוריה לוגנסק 3:0

ג'ואל אבו חנא השלים 90 דקות בהרכב הקבוצה האוקראינית שהשיגה נקודות ראשונות בשלב הבתים עם ניצחון מפתיע באתונה. הרחקתו של ייבגני שאחוב בצהוב שני בדקה ה-49 נתנה לזוריה יתרון מספרי, ובדקה ה-61 ארטיום גרומוב ניצל טעות קשה של השוער וכבש. ולדיסלב קבאייב ירה את השני בדקה ה-75 ופנדל של ולאד יורצ'נקו הפך את זה לתבוסה בדקה ה-85. לשתי הקבוצות שלוש נקודות.

שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
נקודה שהשאירה אותם במקום השני בבית. שחקני מילאן/רויטרס

בית ח'

ליל - מילאן 1:1

הרוסונרי הגיעו לצרפת ללא זלאטן איברהימוביץ' הפצוע והובילו משער של סמו קסטייחו, אחרי בישול של אנטה רביץ' במהלך הראשון של המחצית השנייה. אלא שליל, שהביסה את מילאן 0:3 בסן סירו במפגש הקודם, רצתה להישאר בראש הבית ועשתה את זה בזכות שוויון של ג'ונתן במבה בדקה ה-65, עם בעיטה מדויקת אחרי הכנה של ג'ונתן דייויד.

ספרטה פראג - סלטיק 1:4

הצ'כים השלימו דאבל על אלופת סקוטלנד למרות הסגל החסר, ושוב בכיכובו של לוקאש יוליש שכבש שלושער ב-1:4 גלזגו והפעם הסתפק בצמד שחיסל את סיכוייה של סלטיק. חאתם עבד אלחמיד פתח בהרכב וחגג יחד עם אודסון אודואר שבעט לקורה ופנימה בדקה ה-15, אבל הבלם הסלובקי דויד האנצקו איזן בבעיטה מתוך הרחבה בדקה ה-26 ואז יוליש נכנס לפעולה כשהשלים את המהפך מקרוב אחרי הכנה של בוז'ק דוצ'קאל בדקה ה-38 וחגג את השני שלו בדקה ה-80. ניר ביטון נותר על הספסל וראה את סרג'ן פלאבשיץ' סוגר עניין בדקה ה-94.

חאתם עבד אלחמיד שחקן סלטיק מול מיכאל טראבניק שחקן ספרטה פראג. Petr David Josek, AP
הסיכוי אבד. חאתם עבד אלחמיד מול מיכאל טראבניק/AP, Petr David Josek

בית ט'

קרבאח - סיבאספור 3:2

מכבי תל אביב השיגה נקודה חשוב מול ויאריאל, אבל לא אהבה את המהפך של סיבאספור. כעת לטורקים נקודה פחות מהצהובים, שבמחזור הבא יגיעו לאיסטנבול כדי להתארח אצל קרבאח שאיבדה סיכוי כשנותרה ללא נקודות. בדקה השמינית מכבי תל אביב קיבלה בשורה טובה, כאשר עבדאללה זוביר בעט לקורה ופנימה והעלה את האזרים ליתרון. ארונה קונה הוותיק השווה בפנדל מפוקפק ביותר בדקה ה-40, אבל אורוש מאטיץ', האח של נמניה ממנצ'סטר יונייטד, ירה מהאוויר פנימה והעלה את קרבאח ל-1:2 בדקה ה-51. גם הפעם הטורקים מצאו תשובה, כשמיודענו לארי קאיודה השווה בנגיחה יפה בדקה ה-59 ואחרי עוד תשע דקות נעצר בקורה. קונה השלים את המהפך המוצדק בדקה ה-79 עם בעיטה מ-18 מטרים שפגעה בשחקן הגנה והמשיכה אל הרשת.

לארי קאיודה חוגג עם שחקני סיבאספור. רויטרס
הוא וסיבאספור ממשיכים לרדוף אחרי מכבי תל אביב. לארי קאיודה/רויטרס

צפו בתקציר: טוטנהאם - לודוגורץ 0:4

תקציר: טוטנהאם - לודוגורץ 0:4/ספורט 1

בית י'

לאסק לינץ - אנטוורפן 2:0

תשע נקודות יש לאנטוורפן בשלב הבתים, ועל כולן חתום ליאור רפאלוב. אחרי שערי הניצחון לרשת לודוגורץ וטוטנהאם, הקשר הישראלי הוותיק עשה זאת גם מול לינץ וסגר חשבון על ההפסד במפגש הקודם. אחרי עבירה של גרנוט טראונר על סף הרחבה שעלתה לו בכרטיס אדום, רפאלוב ניגש לבעיטה החופשית שפגעה בחומה והוסטה פנימה בדקה ה-53. שער שלישי שלו העונה בשלב הבתים של הליגה האירופית. שבע דקות לסיום, רפאלוב שלח בצד שמאל את המחליף ג'ורדן לוקאקו שהרים לרחבה ופטר גרקנס נגח פנימה. מחזיקת הגביע הבלגי בעמדה טובה לעלות שלב.

טוטנהאם - לודוגורץ 0:4

התרנגולים השיגו שלוש נקודות קלות ונצמדו לאנטוורפן בקרב על ראש הבית. הארי קיין ויונג מין סון קיבלו מנוחה לקראת צ'לסי, וקרלוס ויניסיוס חיפה על חסרונם עם צמד בדקות 16 ו-34. את שער המחזור סיפק הארי ווינקס, שזיהה את שוער לודוגרץ מחוץ לשער והקשית מעליו כמעט ממחצית המגרש, אל המשקוף ופנימה בדקה ה-63. שער אירופי ראשון לקשר בן ה-24, שלא כבש כלל מאז ינואר 2019. ויניסיוס הוסיף בישול בדקה ה-73 ללוקאס מורה שקבע 0:4, חמש דקות אחרי שמאוויס צ'יבוטה נכנס אצל הבולגרים שהפסידו בפעם הרביעית.

ליאור רפאלוב שחקן אנטוורפן. רויטרס
שער שלישי שלו בשלב הבתים. ליאור רפאלוב/רויטרס

בית י"א

וולפסברגר - דינמו זאגרב 3:0

אליאל פרץ השלים משחק מלא בהרכב המארחת, שהפסידה בפעם השנייה לדינמו זאגרב. אלופת קרואטיה, שלא ספגה בסיבוב הראשון וכבשה רק שער אחד (לרשת וולפסברגר), הרעידה את הרשת פעמיים הפעם. לוברו מאייר בעט כדור חזק שהשוער רק הדף פנימה בדקה ה-61 והקפטן אריאן אדמי חטף כדור בדקה ה-75, פרץ לרחבה וסידר שער קל לברונו פטקוביץ'. לוקה איבנושץ חתם בתוספת הזמן.

צסק"א מוסקבה - פיינורד 0:0

אליאל פרץ שחקן וולפסברגר (משמאל) מול סאדג מוחרמי שחקן דינמו זאגרב. רויטרס
קרב ישראלי-איראני. אליאל פרץ מול סאדג מוחרמי/רויטרס

בית י"ב

סלובן ליברץ - הופנהיים 2:0

מונס דאבור אמנם חזר להתאמן אחרי הקורונה, אבל לא נכלל בסגל של הגרמנים, שהסתדרו בלעדיו בצ'כיה ועלו שלב עם 12 נקודות מ-12 אפשריות. כריסטוף באומגרטנר כבש בדרדל'ה בעזרת השוער בדקה ה-77 ואנדריי קרמאריץ' דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-89.

גנט - הכוכב האדום בלגרד 2:0
לכוכב האדום: נייגוש פטרוביץ' (2), נמניה מילונוביץ' (58)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully