וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - ויאריאל: דוניס יפתח עם שלושה בלמים, גולסה ישוב להרכב

עודכן לאחרונה: 25.11.2020 / 16:53

המאמן יוותר על אחד השחקנים הקדמיים מול הספרדים (ה', 19:55, ספורט 2): "אם ניקח משהו מהמשחק, נגדיל את האפשרות שלנו לעבור שלב". אמרי גיבש הרכב: "המטרה היא לסיים ראשונים בבית"

מחזור 4הסתיים26/11/2020
מכבי תל אביב
  • פשיץ' (47)
1:1
  • (45) באנה
ויאריאל
תקציר ה-4:0 של מכבי תל אביב מול ויאריאל/ספורט 1

אחרי שסוף סוף התחילה לצבור נקודות בליגה, מכבי תל אביב תנסה לעשות מחר (חמישי, 19:55, ספורט2) גם צעד קדימה בליגה האירופית. האלופה הישראלית תארח את ויאריאל למשחק במחזור הרביעי בליגה האירופית ותנסה להפתיע אותה ולשפר את סיכויי ההעפלה שלה לשלב הנוק אאוט של המפעל.

גאורגיוס דוניס צפוי לפתוח מחר עם שלושה בלמים, כפי שעשה במרבית המשחקים באירופה עד כה. איתן טיבי, שישב על הספסל מול הפועל חדרה, יהיה זה שיצטרף ללואיס הרננדס ושרן ייני. ההערכה היא כי ביחס למשחק הליגה האחרון, יעלה היווני הפעם עם אייל גולסה בהרכב ויוותר על שחקן קדמי, כאשר ההתלבטות היא בין יונתן כהן לדן ביטון.

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
"השחקנים שלנו בכושר טוב יותר עכשיו". גאורגיוס דוניס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

גאורגיוס דוניס, מאמנה של מכבי תל אביב, אמר במסיבת העיתונאים: "מחר משחק חשוב מאוד עבורנו. התחלנו טוב מאוד את שלב הבתים עם שני ניצחונות ואנחנו יודעים שוויאריאל אחת הקבוצות הטובות בליגה הספרדית. הם התחילו בצורה מושלמת באירופה וזה אומר שמצפה לנו משחק קשה מאוד. אנחנו צריכים להילחם ולנסות לקחת משהו מהמשחק הזה. אם נצליח לעשות את זה, נגדיל את האפשרויות שלנו להעפיל לשלב הבא".

עוד הוסיף המאמן: "הדבר הכי חשוב מבחיניתי הוא ההופעה שלנו והארגון שלנו. כל משחק הוא שונה, התנאים אחרים וההרכבים אחרים. כששיחקנו אצלם התנאים היו שונים לגמרי. השחקנים שלנו עכשיו בכושר הרבה יותר טוב ואני מאמין שמחר נילחם כדי להשיג משהו. ננסה לשחק את הכדורגל שלנו. בתחילת העונה כל משחק היה כמו גמר והיינו צריכים להכין את הקבוצה כל פעם כדי להשיג את המטרה ולהגיע לשלב הבתים. עכשיו אנחנו יכולים לעבוד ברמה הטקטית".

על התחרות בסגל אמר: "יש לנו שחקנים טובים מאוד ומי שיראה לי באימונים את המשמעת והיכולת יוכל לקבל את הצ'אנס. כל השחקנים שלנו עכשיו נמצאים במצב טוב יותר והם צריכים להיאבק באימונים ולהראות לי שהם ראויים להיות בהרכב. חשוב מאוד בכדורגל לקבל את המציאות. למה אני מתכוון? לפני המשחק מול ויאריאל היו לנו תוצאות רעות בליגה, וידענו שאנחנו משחקים מאוחר בחמישי ואז צריכים לשחק בראשון אחרי שחוזרים מאוחר לישראל. אז הייתי צריך לקחת את זה בחשבון. המנטליות היא שקובעת, ומחר זה מבחן חשוב למנטליות שלנו. מכבי חיפה? אנחנו לא חושבים עליה אלא על עצמנו. אני לא הכי מרוצה מההופעות שלנו עד עכשיו בליגה. שלטנו במשחקים, החזקנו יותר בכדור, אבל אנחנו לא מספיק מסוכנים. עלינו לשפר את זה".

המגן מאור קנדיל אמר: "שנה שעברה לא שיחקתי יותר מדי והעונה אני רוצה לשחק ולהוכיח את עצמי ולנצל כל צ'אנס. אני מרגיש שאני במגמת עלייה, אבל בכדורגל יש זיכרון קצר לאנשים. אני מרגיש טוב ומקווה להמשיך ככה. כולם יודעים מול מי אנחנו משחקים ואיפה ויאריאל ממוקמת בליגה הספרדית. זה משחק בית ולא נבוא עם רגשי נחיתות. בטוח שהצוות יכין אותנו טוב למשחק".

עוד בוואלה!

דן גלזר אחרי חדרה: "מבחינה מנטלית, זה היה המשחק הכי קשה בקריירה שלי"

לכתבה המלאה
קרלוס באקה כובש שער, ויאריאל מול מכבי תל אביב. רויטרס
במכבי תל אביב מקווים שהפעם זה יהיה יותר צמוד/רויטרס

ויאריאל תתארח אצל מכבי תל אביב בתווך בין שני משחקים גדולים. אחרי 1:1 נגד ריאל מדריד ביום שבת, היא תתארח בתחילת השבוע אצל המוליכה ריאל סוסיאדד ועל כן, אונאי אמרי ימשיך להעלות בעיקר שחקני ספסל במפעל היבשתי. יחד עם זאת, במועדון הספרדי לא מתייחסים למשחק או ליריבה בביטול ורוצים לנצח כדי להבטיח עלייה וראש שקט לפני שני מחזורי הסיום.

מוי גומס חש כאבים באימון אתמול ולא ישחק בבלומפילד, וההערכות ביומיים האחרונים היו שגם פאקו אלקאסר ייעדר. מרכז ההגנה צפוי להיות ארגנטינאי מכף רגל ועד ראש, עם חרו רולי בשער וחואן פוית וראמירו פונס מורי בעמדות הבלמים. אלכס באנה וירמי פינו, שהפכו לחלק בלתי נפרד מהרוטציה, נמצאים בתמונה ההרכב.

"המטרה שלנו היא לסיים במקום הראשון בבית", אמר אמרי במסיבת העיתונאים היום, "אנחנו בעיצומו של שבוע מאתגר, שהתחיל עם ריאל מדריד, יימשך עם ניסיון לעלות שלב באירופה ויסתיים במאבק עם מוליכת הטבלה. אני מאוד מרוצה מהדרך שלנו עד כה, גם באירופה וגם בליגה".

הרכבי הקבוצות

אצטדיון: בלומפילד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully