וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המועמד לנשיאות ברצלונה: "ניימאר לא בין 30 השחקנים הטובים בעולם"

טוני פריישה שולל קאמבק של כוכב פ.ס.ז' וטוען: "העזיבה של מסי בלתי נמנעת, היא לא מדירה שינה מעיניי". קומאן חשף בשיחה פרטית: פיקה ייעדר 4-5 חודשים

צפו בכל שערי המחזור ה-9 בליגה האנגלית/ספורט 1

טוני פריישה, אחד המועמדים לנשיאות ברצלונה בבחירות שייערכו ב-24 בינואר, טוען שהמועדון לא צריך להחזיר בשום פנים ואופן את ניימאר.

"האם אחזיר את ניימאר לברצלונה? ודאי שלא. כיום, ניימאר אפילו לא בין 30 השחקנים הטובים בעולם. הוא היה שם לפני שלוש שנים, אבל לא עוד", טען פריישה בריאיון לתקשורת הקטלאנית. "היכולת שלו לא ברמה הנדרשת ולא שווה להחזיר אותו למועדון בכושרו הנוכחי, במיוחד אם לוקחים בחשבון את משקעי העבר בין השחקן לקבוצה".

כמו כן, טוען פריישה שהעזיבה של ליאו מסי בלתי נמנעת. "אם איבחר, התוכנית שלי היא לשבת ולדבר עם מסי בארבע עיניים כדי לראות מה הוא רוצה וכמה המועדון יכול להיענות לבקשותיו. חייבים לשאול אותו אם הוא באמת רוצה להמשיך. אני חושב שהתשובה היא כן, אבל זה לא ברור לחלוטין".

פריישה אמר ש"מסי הוא הכול עבור ברצלונה וימשיך להיות כל עוד ילבש את המדים שלנו. אני רוצה שהוא ימשיך, אבל מבין שיום אחד הוא יהיה חייב לעזוב. למרות שאני מתפלל שזה לא יקרה לעולם, זה עומד לקרות. בכל מקרה, היום שאחרי מסי לא מדיר שינה מעיניי".

ניימאר עם ליאונל מסי בחימום שחקני ברצלונה. רויטרס
שניהם לא יהיו בברצלונה בעונה הבאה? מסי וניימאר/רויטרס

בזמן שמצבה בליגה הספרדית מדאיג למדי, בכל הקשור לליגת האלופות ברצלונה ממשיכה לעשות את המוטל עליה. אמש (שלישי) היא הביסה 0:4 את דינמו קייב בסגל משני, והבטיחה את מקומה בשמינית הגמר למרות שחסרה את ליאו מסי ופרנקי דה יונג שקיבלו מנוחה ואת ג'רארד פיקה, סרג'י רוברטו, אנסו פאטי וסרג'יו בוסקטס הפצועים.

הקטלאנים שילבו שחקני בית צעירים רבים שחלקם ערכו הופעת בכורה בליגת האלופות, וקיבלה מהם יכולת מעודדת. על השערים היו חתומים שחקני רכש: מרטין ברייתוויט כבש צמד, סרג'יניו דסט הוסיף ואנטואן גריזמן שנכנס כמחליף חתם עם הרביעי.

בברצלונה השוו אמש את הנתונים של ברייתוויט לאלו של לואיס סוארס, שלא כבש במשחק חוץ בליגת האלופות במדי בארסה במשך 25 משחקים רצופים. ברייתוויט, לעומתו, עומד על שני שערים בשני משחקים העונה, מה שגרם לכלי התקשורת בברצלונה להכריז על האפשרות שיהפוך לחלוץ המרכזי הבכיר של ברצלונה.

"ברייתוויט קיבל הזדמנות נדירה בהרכב, ולא איכזב", ציינו ב"מונדו דפורטיבו". "הוא אולי מועמד לעזוב בחלון ההעברות בינואר, אבל הערב הוכיח שאולי כדאי להשאיר אותו ולנסות להוציא ממנו יותר".

עוד בוואלה!

ליגת האלופות: 0:1 לפריז סן ז'רמן על לייפציג, ברצלונה ויובנטוס הבטיחו עלייה

לכתבה המלאה
רונאלד קומאן מאמן ברצלונה. רויטרס
סיבות לאופטימיות, אבל גם לדאגה. קומאן/רויטרס

רונלד קומאן שיבח בסיום גם את ברייתוויט, אבל גם את בוגרי "לה מאסיה" - בראשם הבלם הצעיר אוסקר מינגסה שהוקפץ מברצלונה ב' לקבוצה הבוגרת בשל החוסרים בעמדות מפתח בהגנה, והציג יכולת מרשימה. "יש סיכוי לא רע בכלל שאוסקר ימשיך לקבל דקות בליגה. הוא מועמד לפתוח במשחקים הבאים שלנו", אמר קומאן אחרי שמינגסה בן ה-21 רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת.

קומאן מנסה לשדר עסקים כרגיל בריאיונות לתקשורת, אבל בסיטואציות אחרות הוא נראה מוטרד למדי ממכת הפציעות שנחתה על ברצלונה. בשיחה עם מאמן דינמו קייב מירצ'ה לוצ'סקו, תועד המאמן ההולנדי של ברצלונה כאומר: "היה לנו המון חוסר מזל. אנסו פאטי בחוץ, סרג'י רוברטו בחוץ, פיקה לא ישחק בין ארבעה לחמישה חודשים. המצב הזה משוגע".

אגב, לפי התקשורת הקטלאנית, התחזית של קומאן לגבי משך ההיעדרות של פיקה עדיין מוקדמת למדי. לפי חלק מהדיווחים, פיקה עדיין מתלבט אם לעבור ניתוח - מה שעלול לגרור היעדרות של חצי שנה לכל הפחות, ועשוי לסיים לו את העונה.

אנטואן גריזמן שנכנס כמחליף וכבש את השער האחרון, "הראה סימנים מעודדים" על פי התקשורת הקטלאנית, כשוויתר לברייתוויט על בעיטת פנדל. "אולי שחרור הקיטור בריאיון שסיפק השבוע, גרם לו להיות פחות מתוח", ציינו ב"ספורט".

(עדכון ראשון: 6:40)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully