וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "מסי אמר שהוא מוכן למות עבורי. הוא יודע שאני מכבד אותו"

אחרי הסערה שעוררו דבריו מקורביו, חלוץ ברצלונה מנסה לטהר את האווירה וטוען ל"המצאות" של התקשורת הספרדית: "בכל בוקר אני גם ומגלה בעיתונים שעשיתי משהו מזעזע. הכול שטויות. אין לי שום קשר לאנשים שדיברו נגד ליאו, היחסים בינינו טובים מאוד"

אוהדי ברצלונה קוראים לעבר אנטואן גריזמן: "תן כבוד למסי"/מתוך טוויטר

אחרי הסערה שעוררו דבריו מקורביו, אנטואן גריזמן מבהיר: אני מכבד ואוהב את ליאו מסי, ומתנער מכל מה שנאמר עליו. חלוץ ברצלונה זימן ריאיון מיוחד לתקשורת הספרדית עם שחקן העבר חורחה ולדאנו, כדי להבהיר את עמדתו ולשים את הדברים בפרופורציות, אחרי שיחסיו הבעיתיים כביכול עם הפרעוש שוב עשו כותרות.

בין היתר, האשימו דודו של גריזמן וסוכנו לשעבר את מסי ב"התנהגות של דיקטטור", טענו שהוא "משליט טרור בברצלונה" ושהוא לא קיבל את גריזמן בזרועות פתוחות לקבוצה, מה שמשפיע על היכולת שהוא מציג בשנתיים האחרונות.

כאמור, גריזמן מתנער מכל הדברים הללו. "דוד שלי לא מבין כלום בכדורגל. אחרי שהדברים שאמר פורסמו בכל כלי התקשורת, פניתי לליאו והסברתי לו שאין לי שום קשר לאיש הזה. הוא אפילו לא שמור אצלי בטלפון. גם עם הסוכן לשעבר שאמר מה שאמר, אין לי שום מערכת יחסים בשנים האחרונות", אמר גריזמן. "ליאו יודע שיש לי כבוד עצום אליו. אני לומד ממנו כל יום, ולמעשה אין לי בעיות עם אף אחד בקבוצה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה עם אנטואן גריזמן. רויטרס
גריזמן טוען: הכל שקרים (צילום: רויטרס)/רויטרס

גריזמן הודה שחשש מהאופן שבו יתקבל על ידי מסי בברצלונה, משום שידע שהפרעוש כעוס על כך ששנה קודם לכן סירב להצטרף למועדון והחליט לחתום על חוזה חדש באתלטיקו מדריד. "אני יודע שזה הפריע לליאו שסירבתי לברצלונה בעבר, אבל ברגע שהצטרפתי לקבוצה, הוא אמר לי שהוא מוכן למות עבורי".

גריזמן תקף את התקשורת הקטלאנית והספרדית, וטען שהפרסומים נגדו מומצאים לחלוטין. "התקשורת פה תמיד מוצאת מה לא בסדר אצלי. גם כשהם לא כותבים כלום על היחסים ביני לבין מסי, הם טוענים שאני רוצה לעזוב בינואר או שהמועדון רוצה למכור אותי. בכל בוקר אני קם מחדש ורואה שעשיתי משהו מזעזע. אבל אין בזה שום דבר אמיתי. אני מקווה שאחרי הריאיון הזה, העניינים קצת יירגעו".

גריזמן אף הסביר שגם היחסים בינו לבין המאמנים הקודמים ארנסטו ואלוורדה וקיקה סטיין, היו תקינים. "לואלוורדה יש לי המון כבוד, כי הוא זה שהביא אותי לכאן. הוא נתן לי המון ביטחון, גם אם הציב אותו בעמדות שונות על המגרש. גם היחסים עם סטיין היו נורמליים. המשפחה שלי ביקשה ממני לשאול אותו כמה פעמים לא אני לא משחק, אבל גם כשזה קרה, קיבלתי את זה כמו מקצוען. אחרי ששיחקתי חמש דקות נגד אתלטיקו מדריד, קיקה רצה לדבר איתי ולתת לי הסברים, והסברתי לו שאין צורך. הוא אמר לי, 'עד מתי תכעס עליי?', ולא הבנתי מה הוא רוצה ממני. אני צוחק מהסיטואציה הזו עד היום".

את קשיי ההתאקלמות של גריזמן בברצלונה הוא מייחס לסיטואציה אליה נקלע המועדון. "בשנה וחצי שאני כאן הוחלפו שלושה מאמנים. אני מגיע מסגנון משחק קצת אחר, ולכל מאמן כאן היו דרישות שונות. בין לבין, הגיעה גם הקורונה וזה לא הפך את זה ליותר קל. אני מודע לכך שאני לא מספק את הסחורה ולא מציג את היכולת האמיתית שלי, אבל מבין שיש לי נסיבות מקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully