וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי הגיב בזעם לביקורת ממקורבי גריזמן: "נמאס לי להיות הבעיה של כל דבר במועדון"

אחרי שהדוד של אנטואן גריזמן וסוכנו לשעבר טענו שהצרפתי לא מצליח בברצלונה בגלל ההתנהגות של מסי "שמשליט טרור", הארגנטינאי הגיב בצורה לא אופיינית

תקציר: ספרד - גרמניה 0:6/ספורט 1

היחסים בין ליאו מסי לאנטואן גריזמן גררו לא מעט כותרות בברצלונה מאז שהגיע הצרפתי לקאמפ נואו, כשהטענה של רבים הייתה שמסי לא אוהב את גריזמן, לא מפרגן לו ולכן גריזמן לא מצליח לשחזר בברצלונה את ההצלחה שלו מאתלטיקו מדריד או מנבחרת צרפת. לאחרונה נשמעה ביקורת חריפה מצד מקורביו של גריזמן נגד מסי, והיום (רביעי) הארגנטינאי הגיב בכעס כשנשאל על זה: "האמת היא שנמאס לי להיות הבעיה של כל דבר במועדון הזה". יש לציין כי מסי אמר את הדברים בשדה התעופה, אחרי טיסה ארוכה מפרו, שם שהה עם נבחרת ארגנטינה, שניצחה 0:2 בלימה. עם נחיתתו הוא הוקף בעיתונאים וצלמים, ונראה חסר סבלנות: "אחרי מסע כזה אני מוצא את עצמי מוקף בשאלות האלה, זה טירוף", אמר בדרכו לרכב, כשעל פי דיווחים הוא גם עוכב בביקורת הדרכונים.

בשבוע שעבר הדוד של גריזמן ביקר את מסי ואמר: "גריזמן היה משוכנע שהוא לא יצליח בברצלונה בששת החודשים הראשונים שלו, אבל אני לא ציפיתי שזה ייקח לו שנה שלמה. חוץ מזה, עם מסי, אני יודע מה קורה בתוך המועדון, זה לא קל. בבסיס, מסי לא עובד קשה מספיק בבארסה, ומבנה האימונים נועד כדי לרצות אנשים מסוימים, וזה בסדר אם אתה לא רוצה לעבוד קשה".

עוד בוואלה!

מקורבו של גריזמן: "מסי קיבל אותו בצורה לא יפה. הוא מתנהל כמו דיקטטור"

לכתבה המלאה
ליאונל מסי, אנטואן גריזמן, שחקני ברצלונה. רויטרס
מפרגן או לא? מסי/רויטרס

גם הסוכן לשעבר של גריזמן, אריק אולאטס, ביקר: "אנטואן הגיע למועדון שבו למסי יש יד בהכול. מסי הוא השולט והמולך, והוא לא ממש קיבל את אנטואן כשהוא הגיע. הוא תמיד גרם לו להרגיש רע. תמיד שמעתי מגריזמן שאין לו בעיה עם מסי, אבל לא שמעתי את זה מהכיוון השני. הוא משליט טרור - או שאתה איתו, או שאתה נגדו". יש לציין כי אחרי הפרסומים של הדברים, גריזמן העלה לרשתות החברתיות תמונה שלו מחובק עם מסי, ברמיזה שהיחסים עמו טובים. גם בתקשורת הקטלאנית טוענים שהיחסים טובים, ומסי אמר את הדברים ברגע של כעס אחרי מסע ארוך.

* בשורות טובות לברצלונה: גם לואיס סוארס וגם לוקאס טוריירה, שני השחקנים האורוגוואים של אתלטיקו מדריד, נמצאו חיוביים לקורונה ויחמיצו את המשחק מול בארסה בשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully