וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף: האוהדים הכניסו את מנהל הקבוצה לפח אשפה

25.11.2020 / 7:00

כזה דבר באמת שלא רואים כל יום: המנהל החדש של דסנה צ'רניהיב האוקראינית רצה להחליף את האצטדיון הביתי, האוהדים פרצו למתחם והתפרעו

צפו בכל שערי המחזור ה-9 בליגה האנגלית/ספורט 1

כולנו יודעים שאוהדי כדורגל הם אנשים משולהבים, שלעתים לוקחים את הענף קצת יותר מדי ללב. לא נדיר לראות קבוצות אוהדים מפגינות, מתגודדות מחוץ לבתים של בעלי קבוצות או מחכות לשחקנים מאכזבים אחרי משחקים, אבל מה שקרה אמש (שלישי) באוקראינה ככל הנראה שובר את כל השיאים.

זה קרה בעיר צ'רניהיב, כשאוהדי דסנה המקומית החליטו להוציא את כל הזעם שלהם על מנהל הקבוצה החדש - וזרקו אותו לפח אשפה, לא פחות ולא יותר. מדוע? משום שאולכסנדר אובצ'רנקו, שנכנס לתפקיד בשבוע שעבר, רצה להעביר את המועדון ממגרשו הביתי הקבוע, על מנת לבנות אצטדיון אולימפי במקום הצ'רניהיב סטדיום, שהוקם אי שם ב-1936. שימו לב לתמונות:

האוהדים הזועמים לא קיבלו זאת בהבנה, ולא הסתפקו במחאות מילוליות בלבד, או בקללות. לא. כ-30 מהם הגיעו למתחם האימונים בשעה 10 בבוקר, הכניסו את אובצ'רנקו לתוך פח אשפה שחור והחלו להסיעו אותו במתחם, בליווי רימוני עשן שהודלקו במקום, כדי להראות מי הבוסים האמיתיים. אם זה לא מספיק, הרי שדאגו גם להכות את ראשי של המנהל עם מכסה הפח.

המשטרה בצ'רניהיב החלה בחקירת האירוע, ולטענתה כבר זיהתה רבים מהמתפרעים. יש לציין שמבחינה מקצועית דסנה דווקא פתחה היטב את העונה והיא מדורגת במקום הרביעי בטבלה עם 16 נקודות אחרי עשרה מחזורים.

  • עוד באותו נושא:
  • אוקראינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully