וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המספרת שהדהימה את הרשת: חלוץ מדרום ירושלים כבש את שער השנה בעולם?

חאדר אלחלסי מהליגה השנייה ברשות הפלסטינית כבש שער ניצחון מהסרטים בדקה ה-93: "לרגע היה נדמה שמדובר באיברהימוביץ'". גם באיטליה, צרפת, רומניה ואפילו ויאטנם התמוגגו

חאדר אלחלסי שחקן בית צפאפא מהליגה השנייה בפלסטין עם מועמד לשער השנה בעולם/יוטיוב

שער ניצחון, בטח בתוספת הזמן, הוא תמיד ייחודי. אבל שער ניצחון כמו שנכבש השבוע בסגרת המחזור האחרון בליגה השנייה ברשות הפלסטינית, סביר להניח שעוד לא ראיתם. במסגרת המחזור הרביעי בליגה השנייה ברשות הפלסטינית שנערך השבוע, נפגשו בית צפאפא מדרום ירושלים ואל-קוואט אל-פלסטינה, למשחק שאולי לא הבטיח רבות לפני שריקת הפתיחה, אך בסיומו הפך למדובר בכל העולם.

במצב של 1:1 בין הקבוצות, נשלח חלוץ בית צפאפא, חאדר אלחלסי, לקצה הרחבה. רגע לפני שהכדור עבר את הקו ויצא החוצה, הוא התעופף לבעיטת מספרת חסרת סיכוי מזווית בלתי אפשרית. הכדור קיפץ ליד קו השער, פגע בקורה, חדר לרשת והעניק לקבוצתו של אלחלסי 1:2 דרמטי בדקה ה-93.

ברחבי העולם התקשו להישאר אדישים לביצוע המרהיב, וכבר קבעו כי מדובר במועמד ודאי לתואר שער השנה בעולם. "אם הוא לא יזכה בתואר, הוא בטח יסיים באחד המקומות הראשונים", נכתב ב-Calciotoday האיטלקי. "לרגע היה נדמה לנו שמדובר במלך המספרות זלאטן איברהימוביץ'".

"אחד השערים הכי יפים שנראו בתקופה האחרונה נכבש דווקא בליגה בפלסטין", כתבו ברשת Sky Sports. "מסירה מקרית לחלוטין וניסיון מספרת מקרי לחלוטין הפכו לאחד משערי השנה בעולם", נכתב בוויאטנם. "אלחלסי כנראה אחראי על השער הכי משוגע לשנת 2020", הוסיפו בבוסניה, כשגם באלבניה ("השער המוזר ביותר שראינו"), מקדוניה, צרפת ורומניה התמוגגו מהמספרת המטורפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully