וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אלקאסר שוב לא התאמן וצפוי להחמיץ את מכבי תל אביב

החלוץ הפורה נח ובספרד מאמינים שוויאריאל לא תשתמש בו בבלומפילד ביום חמישי (19:55, ספורט2). אמרי ירחיב את הרוטציה

תקציר ה-4:0 של מכבי תל אביב מול ויאריאל/ספורט 1

חלוץ ויאריאל, פאקו אלקאסר, לא השתתף גם היום באימון הצהריים (שלישי) של הקבוצה והוא כנראה יחמיץ את משחק נגד מכבי תל אביב בבלומפילד ביום חמישי (19:55, ספורט2). אלקאסר כבש צמדים נגד סיבאספור וקרבאח בשני מחזורי הפתיחה של הליגה האירופית, אבל קיבל מנוחה ב-0:4 על אלופת ישראל, לפני כשלושה שבועות.

החלוץ שנרכש מבורוסיה דורטמונד בינואר תמורת 23 מיליון יורו, נמצא בכושר מצוין. מלבד 4 השערים שהבקיע בליגה האירופית, הוא מצא את הרשת 5 פעמים בליגה ובנוסף, בישל פעמיים. הצוללת הצהובה מדורגת במקום השלישי ולאלקאסר חלק משמעותי בכך.

אונאי אמרי מאמן ויאריאל בעימות עם השופט אלחנדרו הרננדס. רויטרס
הראש במשחק נגד ריאל סוסיאדד ביום ראשון. אמרי/רויטרס

אלקאסר היה השחקן היחיד בסגל של אונאי אמרי שלא התאמן ואחרי פתיחת עונה שכללה לא מעט פציעות ומאומתים לקורונה, לוויאריאל יש סגל עמוק ובריא. לאור העובדה שהקבוצה כבר קרובה מאוד להבטחת המקום בשלב הנוק אאוט, ובהתחשב בכך שביום ראשון היא תתארח אצל מוליכת הטבלה הספרדית ריאל סוסיאדד, הצפי הוא שאמרי ירחיב את הרוטציה שלו במשחק בישראל.

חרו רולי צפוי לפתוח בין הקורות ונראה ששחקנים צעירים כמו ירמי פינו ואלכס באנה, שפתחו ב-0:4 באל מדריגל, שוב יצברו דקות משחק. גם רמירו פונס מורי, ז'אומה קוסטה ורובן פניה שממעטים לשחק בליגה, נמצאים חזק בתמונת ההרכב למשחק ביום חמישי.

עוד בוואלה!

דן גלזר: "מבחינה מנטלית, זה היה המשחק הכי קשה בקריירה שלי"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully