וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים בלחץ: "חייבים לנצח את מכבי פתח תקוה"

24.11.2020 / 11:22

בבירה עורכים הכנות אחרונות למשחק ביום רביעי (20:00, ספורט4): "ידענו שחייבים שלוש נקודות באחד ממשחקי הבית השבוע, בעיקר כשהיריבה אחר כך היא מכבי חיפה". ביטון ושועה אמורים לפתוח, קונטה יחזור לסגל, אוחנה צפוי להיות כשיר

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי נתניה/ספורט 1

לאחר שצברו נקודה אחת בשני המשחקים האחרונים, שחקני בית"ר ירושלים מתחילים להרגיש את הלחץ. מחר (רביעי, 20:00, ספורט4) תארח הקבוצה את מכבי פתח תקוה, כשכל תוצאה פרט לניצחון תהווה אכזבה גדולה. שחקנים בקבוצה אמרו לקראת ההתמודדות: "מי שמשחק בבית"ר ירושלים, מצפים ממנו להביא נקודות ולהיות גבוה בטבלה. ידענו יש שני משחקי בית נגד נתניה ופתח תקוה וחייבים לנצח לפחות אחד, מה גם שהמשחק הבא הוא מכבי חיפה. צריך לדעת להתמודד עם לחץ ולנצח את המשחק מחר, אין לנו ברירה אחרת".

שחקני בית"ר ירושלים, שי קונסטנטין, עידן ורד, רוי דוגה, דוד דגו. דני מרון
יקבל דקות משמעותיות. דוד דגו/דני מרון

המאמנים סלודובן דראפיץ' ושי ברדה יחליטו על ההרכב רק לקראת המשחק, כאשר הם ימקדו הרבה תשומת לב באימון המסכם בבחינת מי מהשחקנים התאושש היטב מהמשחק ביום ראשון. מיכאל אוחנה אמור להיות כשיר למחר, אך אין ודאות שיפתח, היות והוא עדיין סובל מרגישות.

אורן ביטון וירדן שועה, שהתחילו את המשחק נגד מכבי נתניה על הספסל, אמורים לחזור להרכב במסגרת חלוקת העומסים. אנטואן קונטה יחזור לסגל ועוזיאל פרדו ישוב מהרחקה. שי קונסטנטין עדיין מושעה ויחזור רק למשחק נגד מכבי חיפה. על פי האימונים, דוד דגו הצעיר עשוי לקבל דקות משחק משמעותיות במשחקים הקרובים.

חלאופילו פלייטר ינחת ביום שישי, כאשר בתחילת השבוע הבא הוא אמור לעבור בדיקות קרדיולוגית וכירורגית שלאחריהן במועדון מקווים שיקבל אישור לחזור לשחק. השחקן עצמו סיפר לצוות המקצועי כי הפגיעה מאחוריו והוא מזמן לא מרגיש כאבים. הסורינאמי אף התעניין אם יוכל להיכלל בסגל למשחק נגד מכבי חיפה, אך נענה שעד שלא יעבור את הבדיקות ויקבל אישור הוא לא יוכל לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully