וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האלופה, רוקי העונה וה-MVP: בסוכנויות ההימורים מחשבים מסלול מחדש

מבול העסקאות הביאה למספר שינויים. הלייקרס עדיין פייבוריטים, אבדיה עם היחס השביעי בטיבו לזכייה בתואר רוקי העונה - וזה לא הכל

דני אבדיה במחנה האימונים באטלנטה/מתוך אינסטגרם

מבול של טריידים, החתמות וחוזים חדשים נרשמו ב-NBA בימים האחרונים. כעת, פחות מחודש עד פתיחת 2020/21, עדכנו בסוכנויות ההימורים את היחסים לאור המהלכים האחרונים, ועם קריצה גם למהלכים שטרם קרו. כך, למשל, מדורגת ברוקלין שנייה כפייבוריטית לזכות באליפות, בשל הסיכוי שתצליח להנחית בסופו של דבר את ג'יימס הארדן. ראשונה עדיין ניצבת לוס אנג'לס לייקרס, שתציג לראווה סגל חזק עוד יותר בעונה הבאה. גולדן סטייט מדורגת 11 בלבד, לאחר פציעתו הקשה של קליי תומפסון.

הטופ 10:

1. לוס אנג'לס לייקרס
2. ברוקלין
3. לוס אנג'לס קליפרס
4. מילווקי
5. בוסטון
6. מיאמי
7. טורונטו
8. דנבר
9. פילדלפיה
10. דאלאס

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס עם גביע ה-MVP. GettyImages
עדיין מעל כולם. לברון/GettyImages

יאניס אנטטוקומפו זכה בשני תארי ה-MVP האחרונים, אך לעונה הקרובה הוא מדורג שני בלבד בסוכנויות, מתחת לוקה דונצ'יץ'. אחרי הגריק פריק, לפי הסדר, נמצאים אנתוני דייויס, סטפן קרי, לברון ג'יימס, קווין דוראנט, קוואי לאונרד, ג'ייסון הארדן, ג'ייסון טייטום וניקולה יוקיץ'.

מהזווית הישראלית, דני אבדיה מדורג כרגע שביעי בסיכויים לזכות ברוקי העונה, כשמקדימים אותו (לפי הסדר) לאמלו בול, אנתוני אדוארדס, ג'יימס ווייזמן, אובי טופין, קיליאן הייז וטייריס הליברטון.

דייויס מוביל ביחסים לזכייה בתואר שחקן ההגנה של העונה, לפני רודי גובר, יאניס אנטטוקומפו ובאם אדבאיו. בסוכנויות הציבו את ג'מאל מארי כפייבוריט לזכות בתואר השחקן המשתפר של העונה (לפני ג'ארן ג'קסון ג'וניור, קובי ווייט ודיאנדרה אייטון), המועמד המוביל כרגע לזכות בתואר מאמן העונה הוא סטיב נאש, שמקדים את אריק ספולסטרה, בראד סטיבנס, פרנק ווגל, מונטי וויליאמס, ריק קרלייל וטיירון לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully