וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שלושה טריידים בשבוע: טרבור אריזה שבר את שיא כל הזמנים

הפורוורד הוותיק הועבר כעת 10 פעמים לאורך הקריירה - יותר מכל שחקן אחר בתולדות הליגה. רק בשבוע החולף נמנה על ארבע קבוצות

דני אבדיה נבחר בדראפט ה-NBA/באדיבות ערוץ הספורט. שידורי ה-NBA ודני אבדיה בערוץ הספורט

טרבור אריזה עזר ללוס אנג'לס לייקרס לזכות באליפות ה-NBA ב-2009, והשבוע הוא הוסיף תואר ייחודי הרבה יותר. הפורוורד הוותיק הפך לשחקן שעבר בהכי הרבה טריידים בהיסטוריית הליגה - לא פחות מעשרה, שלושה מהם התרחשו בשבוע האחרון.

כן, קראתם נכון. זה התחיל ביום ראשון שעבר, כשאריזה נשלח ביחד עם הבחירה ה-16 בדראפט ליוסטון, בתמורה לרוברט קובינגטון. למחרת, שלחו הרוקטס את אותה בחירה מספר 16, בצירוף הפורוורד בן ה-35 לדטרויט, בתמורה לבחירת סיבוב ראשון עתידית. שלושה ימים חלפו ואריזה שוב הועבר - הפעם לאוקלהומה סיטי, בעסקת משולשת שכללה גם את דאלאס.

הטרייד הראשון בו היה מעורב בקריירה היה ב-2006, כשנשלח ביחד עם פני הארדוויי מניו יורק לאורלנדו, בתמורה לסטיב פרנסיס. שנה וחצי לאחר מכן הועבר ללוס אנג'לס לייקרס, בתמורה לבריאן קוק ומו אוואנס, ושימש תפקיד חשוב באליפות של 2009. בסיום אותה עונה חתם על חוזה של 33 מיליון דולר לחמש עונות ביוסטון, שהעבירה אותו בטרייד לניו אורלינס ב-2010, עם עסקה שכללה ארבע קבוצות וחמישה שחקנים.

וכך זה נמשך: בקיץ 2012 נשלח לוושינגטון בתמורה לרשארד לואיס, ב-2014 הועבר בחזרה ליוסטון בטרייד בו היה מעורב גם עומרי כספי, ב-2018 הועזב על ידי הרוקטס לוושינגטון (בתמורה לאוסטין ריברס וקלי אוברה), ובתחילת 2020, כעת כשחקן סקרמנטו, נשלח לפורטלנד בצוותא עם ווניין גבריאל וקיילב סווניגן, כשקנט בייזמור ואנתוני טוליבר עשו את הדרך ההפוכה.

אריזה אולי היה מעורב בעשרה טריידים, אך שיחק רק בתשע קבוצות שונות לאורך הקריירה. זה מציב אותו במקום השלישי בליגה בין השחקנים הפעילים, מתחת לאיש סמית' (11 קבוצות שונות) ואנתוני טוליבר (10). וזה כנראה לא הסוף - ניתן להניח שהת'אנדר הצעירים לא יחפצו בשירותיו ואולי יעבירו אותו בטרייד נוסף עד פתיחת העונה.

אגב, אריזה אמנם שבר את שיא כל הזמנים, אבל גם הוא לא הצליח לשחזר את ההישג המדהים של לוק רידנאוור ב-2014 - חמש קבוצות בשישה ימים: אורלנדו, ממפיס, שארלוט, אוקלהומה סיטי וטורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully