וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב לא מתעסק בכדורגל: הסכסוך החדש של ערן זהבי

משה פרימו צייץ "בהולנד אין לזהבי להקת מעודדות" והחלוץ מיהר להגיב עם צילומי מסך של השדרן מחניף לו. וזה לא נגמר שם

תקציר: צפו ב-1:1 של פ.ס.וו מול טוונטה ובהחמצת הפנדל של ערן זהבי/ספורט 1

שחקן פ.ס.וו איינדהובן, ערן זהבי, ושדרן הספורט, משה פרימו, הפכו את היום שאחרי המשחק החלש של החלוץ למיני זירת התגוששות. הכול החל כשהתקשורת בהולנד ביקרה את זהבי על המשחק האנוכי שלו נגד טוונטה (1:1), בו הוא גם החמיץ פנדל ופ.ס.וו איבדה נקודות חשובות.

בהולנד כתבו ש"זהבי מרוכז רק במספרים שלו" ופרימו צייץ הבוקר בטוויטר: "כל הכבוד לתקשורת הספורט בהולנד, שהבינה מהר מאד שערן זהבי דואג קודם כל למספרים שלו. אני אומר את זה שנים. בהולנד אין לערן זהבי להקת מעודדות".

קרא זהבי את הציוץ ומיהר להעלות לחשבון האינסטגרם שלו סטורי ובו צילומי מסך מהודעות אישיות שכתב לו פרימו ולצדן הכיתוב "צודק, תמיד ידעתי שהוא גאון". באחת מהן כתב השדרן: "אתה ענק. אין מילים", ובאחת נוספת: "ערן חג שמח. למרות שלא ענית לי בשתי ההודעות האחרונות, אני יושב עכשיו עם עמי ומפרגן לך. עמי מבטיח שאתה תחזיר לי תשובה. רוצה לומר לך שאתה פשוט פנומן. אין מילים לתאר את היכולת שלך כחלוץ. מחזיק לך אצבעות תמשיך להצליח. שנה טובה וחג שמח, משה פרימו".

ראה פרימו שזהבי הגיב לו עם חשיפת צילומי מסך ומיהר לצייץ: "זה מה שכתב ערן זהבי באינסטגרם. צודק בכל מילה. שחקן מצוין. לא שולל את מה שכתבתי שהוא דואג רק לעצמו. תודה רבה לערן זהבי על ההתייחסות אלי. עשית לי את היום".

כמה דקות לאחר מכן פרימו צייץ שוב: "והכי חשוב שכחתי לציין. כמה גדלות זאת להוציא הודעה אישית ולפרסמה ברבים. שוב, תודה לך ערן".

זהבי פרימו. צילום מסך, צילום מסך
זהבי פרימו/צילום מסך, צילום מסך

בעת האחרונה זהבי עלה לכותרות פעמים רבות בהקשרים מחוץ למגרש הכדורגל. אחרי שנעצר בביתו בסביון אחרי שסירב להזדהות בפני שוטרים, הוא ספג אש יוקדת בתקשורת הסינית, שטענה ש"זהבי חמדן ואגואיסט, הוא איים לעשות שביתה איטלקית". בהמשך הורד מהמטוס לפני ההמראה של פ.ס.וו איינדהובן למשחק נגד אומוניה ניקוסיה וכתב: "זה בולשיט מסריח", וכעת הגיע הסיפור על פרימו שיש שיגידו שהוא מיותר לכל הצדדים.

פרימו שימש נהג אוטובוס ובמקביל כשדרן ספורט במשך שנים ארוכות, תחילה ברשות השידור ובהמשך בערוץ הספורט. ב-2018 לוהק לעונה התשיעית של תכנית הטלוויזיה "הישרדות". הוא התפרסם בין היתר בשל החיקוי שעשה לו אלי יצפאן בתכנית הסאטירה "בובה של לילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully